סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני 3 שנים. 23 במאי 2020 בשעה 12:21

מיום רביעי בערך לא רוקנו אותי ואני עולה על גדותי מרוב אנרגיה ליבידינאלית בלתי מנוצלת.
אז כן, אוננתי בשגעת על פורנו סוטה יותר או פחות ורוקנתי את עצמי, אבל זה ממש לא אותו הדבר ואני מסתובבת עם לחץ בבטן התחתונה וחסך וגינלי גדול.
שלא לדבר על חסך אוראלי.
אפרופו פורנו, זיון של חפצים דוממים זה ה-דבר. מישהו פה אמר לי שיש לו כמה כאלה ברקורד. לקח לי די הרבה זמן להבין את הבדיחה. 

בכל אופן, חוזרת עכשיו מנסיעה ומאחר וכל הזימה הזאת לא מתועלת לשום כיוון חיובי, אני רק מחפשת לריב עם נהגים בכביש. אבל בגלל שמרבית הנסיעה היא על כבישים מהירים, לא היו לי כמעט הזדמנויות לריב כך שיצאתי וחצי תאוותי בידי, אם לא תאוותי כולה. מאד מתסכל.
כמו כן, ניכר ש90% מהנהגים ממש מחורבנים, כששני דברים עיקריים מפריעים לי במיוחד - 

1. אורות - חברים, זה לא מסובך. עם תחילת הנסיעה, הדליקו אורות נסיעה רגילים. לא גבוהים. לא, גם לא אורות ערפל. התיעוב והבוז שאני מצליחה לפתח כלפי אלו שלא מסוגלים לפעולה הפשוטה הזאת, ממש לא פרופורציונליים למעשה עצמו, אבל אז מה.

2. נסיעה נינוחה - לא בנויה לזה. הנהגים הנינוחים גורמים לי להרגיש כאילו מגרדים לי את העורקים מבפנים עם מזלג. זה לא נעים לי. 

גם הסתבכתי עם המוזיקה - כל תחנות הרדיו שאני בדכ מאזינה להן עשו תחרות מי מנגנת את המוזיקה המחורבנת ביותר, בדגש על מרגיזה. הפליא לעשות עידן גבריאל ב88FM, שהוא בדכ אדם נחמד עם נטיה ללהיות מרוצה מדי מעצמו ומהחיים, שהיום שבר שיאים של אושר ומוזיקה גרועה.
לא הצלחתי לחבר את הנייד למערכת באוטו כדי לשמוע את הפלייליסט המעולה שלי 'סקס עם בנים' בספוטיפיי ולגאול את עצמי, אז אם יש פה נשלט טכנאי סאונד, או נשלט מוסכניק של מערכות שמע, אשמח לקבל שירות.

כשחזרתי הביתה החתולה החירשת הקיאה.

אני עכשיו מתכוונת לשתות הרבה ערק ולהפוך מדלעת מרירה, לנסיכה מתוקה.

 

 

השוקע - בטח יש דרך לשלב בין זיום חפצים לזעם בכביש
לפני 3 שנים
אלי או חנה - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 3 שנים
Aציבעוני​(אחר) - נסי את דני סידס ב102
אחלה
לפני 3 שנים
מענטז​(אחר) - תקשיבי לגליה גלעדי ברדיו מהות החיים
נראה לי שתאהבי
(אם את מאוכזבת 88 כמוני)
לפני 3 שנים
addictionn​(ג׳נדר קוויר שולטת) - גאונות מזוקקת
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י