צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 17 שנים. 22 בפברואר 2007 בשעה 8:06

אז זהו, בקרוב זה קורה. מרץ מגיע ואיתו יום ההולדת של שתינו. אור ראשונה. ב-4 במרץ היא עוברת לקידומת חדשה והפעם חשבתי לחגוג לה הכי מיוחד שאפשר. כתבתי לחברות, התייעצתי, קיבלתי רעיונות יצירתיים (תודה חברות, הייתן מדהימות ותודה מיוחדת לפרנקי, אלונה ופרח, שלא הפסיקו להשתולל בדימיונן ולהציע את הרעיונות הכי מדליקים) ובסוף הוחלט על ערב בסגנון אלף לילה ולילה, במסגרתו אור תקבל שירות שעוד לא חלמה עליו ותוכל לסשן מפה עד להודעה חדשה. הרעיון הכללי נסגר וכל מה שנותר זה לסגור קצוות, להזמין את כולן, לדאוג לתחפושות (איזה כיף שיום הולדתה יוצא בפורים) ולחכות לחיוך הענק שימרח על פניה של אור, כשהיא תראה מה הפקנו לה ובכמה אהבה.

זמן להפקה הזאת לא ממש נשאר לי, אבל חשבתי להסתדר, להעזר, לנצל את שעות הלילה ולהפיק משהו הכי מדהים שאפשר בנסיבות הקיימות. אבל כמו שכבר למדתי שוב ושוב בחודש הזה... תוכנית זה דבר גמיש. אתמול ביקרנו פעמיים בבית האבות. קשה בכלל להסביר במילים כמה תמיכה האשה שלי מעניקה לי. אבא שלי חטף התקף פרקינסון קשה במיוחד בבוקר. מעולם לא ראיתי אותו רועד בצורה כה קשה. אור היתה שם לעזור לו לקום, לסחוב אותו איתי למיטה, לומר לו שאנחנו אוהבות אותו, להרגיע את הפחד שלי ושלו ושלנו. כשהוא נרגע ושתינו היינו בדרך חזרה ליום העבודה שלנו, פתאם חשבתי שכדאי שבכל זאת אשאל אותה איך היא היתה מעדיפה לחגוג השנה.

להפתעתי, היא אמרה שהשנה היא מעדיפה לחגוג לבד, רק שתינו. ניסיתי לתחקר, לברר, לנסות לראות איך היא תגיב אם בכל זאת נפיק לה את הארוע, עד שהבנתי שהיא רצינית, היא באמת לא במצב רוח לחגיגות גדולות. בסוף התוודתי על התוכנית שלנו ושאלתי איך היא היתה מרגישה אם זה היה קורה ולהפתעתי (השנייה), היא אמרה שהיתה כועסת. שאת השפחות שלה היא בוחרת בעצמה, שכל הארוע היה מביך לה מדי וגדול מדי לימים כמו אלה שאנחנו עוברות.

גם אני לא ממש במצב רוח לחגוג השנה. לא מרגישה שגדלתי בשנה. מרגישה שהתבגרתי בלפחות עשר. השנה נחגוג לבד. השנה זה יהיה הכי אינטימי וקרוב ושמח שאפשר בביחד. עכשיו אני חושבת מה להפיק לה בהפקה פרטית לשתיים.

פעם פרח​(נשלטת) - ככה זה נשים - לחלוטין לא צפויות
לכי תבני על זה אירוע :)
לפני 17 שנים
scarlettempress{L} - הוצאת לי את המילים מהפה... :)

בכל אופן, כשחוגגים בצורה אינטימית, לא צריך לתכנן יותר מדי כדי שייצא יום כיף - כל מה שצריך זה הביחד.
בכלל הפקות גדולות זה קצת מסוכן בעיני ולא תמיד כיף בסוף. הכי נחמד לפזר הפתעות קטנות במשך היום. ואני בטוחה שגם תשקיעי במתנה :)
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - אהובה שלי,
התרגשתי מאוד מהמחווה שתכננת. אני לא חושבת שהייתי אני מסוגלת להניח את הקנאה שלי לך בצד ולארגן לך אירוע שכזה. אבל בסופו של דבר, אני באמת לא רוצה אף אחת מלבדך. על השליטה ויתרתי ביום בו בחרתי להיות בת הזוג שלך. זה לא קל, יש לפעמים געגועים לתחושות שניתן להרגיש רק מהמקום ההוא. יש פנטזיות שמשתוללות ומשתחררות בכתיבת הסיפורים שאני כותבת. אבל אין חרטות.
אני איתך, והסיפוק ותחושת השלמות שאני מרגישה בזכותך הן תחושות שלא הרגשתי מעולם.
אחרי החודשים האחרונים שהיו מתישים אבל קרובים לשתינו, כל מה שאני חולמת עליו הוא יום אחד בו אין בית אבות, אין טלפונים בהולים לענות עליהם, אין מחלות, אין חולשות... (ואני מתה על אבא שלך זה לא קשור לאהבה), יום אחד בו נוכל להיות רק שתינו בשקט שלנו. יום בו אוכל לראות את השלווה שוב בעינייך ואת החיוך שמאיר לי את הלב כשאני מסתכלת עלייך מחייכת.
אני לא זקוקה למסיבות ולחגיגות. אני זקוקה לנו. זה הכול.
ואת חיי, אכן התבגרת בתקופה הזו בקצב מתיש. נאלצת להתמודד עם התמודדויות שלא חלמת שתאלצי להתמודד איתן ואהובתי, עם כל הקושי, את עושה את הדברים שאת עושה בצורה מעוררת הערצה.
בשנה הראשונה שלנו רציתי רק לחגוג איתך בצורה שלא תימחה מזכרונך ושתגרום לך לדעת שאת הכי נאהבת בעולם. היום אני רוצה לחגוג איתך את יום הולדתך ממקום של לדעת כמה טוב לנו יחד, כמה עוצמה יש בחיבור שלנו וכמה אהבה.
לפני 17 שנים
פרנקי - טוב נווו...
העיקר שתהנו
אני אעבוד על רעיונות נוספים לשנה הבאה.
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - ותודה פרנקי :)
לפני 17 שנים
Shimmy​(נשלט){Vents} - "היום אני רוצה לחגוג איתך את יום הולדתך ממקום של לדעת כמה טוב לנו יחד, כמה עוצמה יש בחיבור שלנו וכמה אהבה. "

מרהיב ומרגש..

שיהיו לכן עוד 100 ימי הולדת ביחד.



לפני 17 שנים
alona. - ואני לתומי דמיינתי אך אור חוטפת אלם מההלם ולראשונה בחייה אין לה מה להגיד. :)
לא נורא בשנה הבאה האלם מההלם יהיה יותר קשה. :)
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י