שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

על הכל...ועוד קצת...

סיפור חיי ולאו דווקא הבדס"מים...
כתיבת הבלוג מהווה חלק בלתי נפרד מהפרופיל ומהמסע שלי כשולטת וכאישה.
לפני 3 שנים. 23 במרץ 2021 בשעה 1:06

👑


זאת הייתה הודעה אחת מתוך ים הודעות, שאני מקבלת מדי יום, הודעה פשוטה ויחד עם זאת שונה מהשאר. קוראת הרבה הודעות מידי יום ובדרך כלל לא מתרגשת מהן כי רובן חוזרות על אותו ניסוח פלוס מינוס, אותם פרטים יבשים, אותן הצעות, בקשות ותחנונים. האדומה הזאת תפסה את העין שלי מהמילים הראשונות...מכירים את זה שפתאום יש תחושת בטן כזאת שהפעם זה שונה? לא כמו האחרות אלא משהו בטקסט, שאגב היה די פשוט ולא פלצני, מאוד צנוע עם נגיעות של ביישנות.. סיקרן אותי מאוד...משהו בנימה של ההודעה הרגיש לי אחרת והחלטתי לבדוק מי נמצא שם בצד השני..
שבוע של התכתבות, שיחות טלפון, הוראות, הנחיות, משימות, בדיקה כזאת ואחרת, אילוף ראשוני, בדיקת גבולות ראשונית, נסיון מתיחת הגבולות וכו...

ובינתיים, העבד השפוט שלי, עפר ואפר שכמובן ידע על הכל, היה בלחץ היסטרי. לחץ ואטרף של חיה פצועה, מפחד על המקום שלו, מקנא, מוטרף, לא ישן, בקושי מתפקד, מתחנן לתשומת לב, נדלק, מתוח ועומד על המשמר 24/7, תרתי משמע, ביום, בלילה, גם בשעות הקטנות. שיחות והודעות בקצב מסחרר. ואני מבינה ומכילה ומרגיעה כי אני אוהבת אותו בטירוף, כי הוא הרבה מעבר לנשלט, הוא בן זוגי הבדס"מי. כן, אני מנהלת שתי מערכות זוגיות. הונילית עם בעלי והבדס"מית עם עפר ואפר. הם מכירים היטב ברמה של ידידות וכבוד הדדי ואת שניהם אני אוהבת ומעריכה מאוד. מצב הזוי אבל אמיתי לגמרי. מה שהלחיץ ועדיין מלחיץ את עפר ואפר זה ששנינו מבינים שהסאב החדש מתאים לצרכיי בול! וזה הולך להיות קשר שליטה רציני וככל הנראה ארוך...הסיכוי שדבר כזה יקרה ועוד כאן, בכלוב, הוא כמעט אפסי...יחד עם זאת, חייבת לציין שעפר ואפר, כראוי לעבד אלפא אמיתי, חרף המצב הלא פשוט בו הוא נמצא, קיבל את פניו של הסאב כראוי לעבד הבית, ואני בטוחה שיהיה ביניהם שיתוף פעולה מקסים ויחסי חברות ושותפות למען מטרה משותפת שהיא כמובן לרצות ולשרת את המלכה! בנוסף, עפר ואפר הוא קוקהולד וככזה נדלק ומגורה מהשפלות מהסוג הזה. לקיחת נשלט נוסף תמיד היה על הפרק בזוגיות שלנו כמו גם טיזינגים מעניינים אחרים.

ובחזרה לסאב החדש שלי, אתמול נפגשנו.
זה היה סשן מנטלי חזק! חוויה מדהימה עבורי כשולטת עם נשלט שמתאים לי כמו כפפה ליד. וזה שהוא מתאים לי הבנתי כבר ביום השני של ההיכרות שלנו. נתתי לו תקופת מבחן שהסתיימה למעשה אתמול אחרי זיקוקי דינור של זרע לדרישתי בספירה לאחור. לאחר שהוא טיפה הסדיר את נשימתו והשקיתי אותו במים אמרתי לו "מזל טוב! התקבלת לארמון!"
האושר וההקלה במבטו, כמו גם הוקרת התודה הכמעט תמימה שלו, ריגשו והטריפו אותי בו זמנית. רציתי לפרק אותו שם באוטו, נכנסתי לסוג של דום ספייס, הייתי אומרת. זאת תחושה שקשה לי לתאר במילים, רק אציין שהייתי על טורים כאלה שכשחזרתי הביתה פשוט התנפלתי כמו מטורפת על בעלי, שידע מאיפה חזרתי, ו"אנסתי" אותו. טוב, אל דאגה, הוא לא סבל בכלל😉😉

להלן תיאור החוויה מנקודת מבטו של הסאב המדהים שלי
Sub on the Ground

תהנו מהקריאה. תאמינו לי, זה שווה!

https://thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=1125464&blog_id=3968

 

המלכה ליסה♥️👑♥️

עפר ואפר לרגליה​(נשלט){המלכה ליסה} - מלכתי! כמו תמיד , את לא מתפשרת!!!
אכן הטרפת אותי אתמול עם המפגש קבלה.
ברוך הבא לארמון המלכה חבר Sub on the Ground.

וזה מהצד שלי....:

https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=13513&postid=1125554
לפני 3 שנים
המלכה ליסה​(שולטת){♥️} - ♥️👑♥️
לפני 3 שנים
miss tali​(שולטת) - בהצלחה אהובה, תתחדשי :)
לפני 3 שנים
המלכה ליסה​(שולטת){♥️} - תודה מותק♥️
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י