לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

על השליטה

חלל מפגש בין מחשבות, חוויות, פנטזיות ושטויות
לפני שנתיים. 23 באפריל 2022 בשעה 22:26

לפעמים המחשבות המיניות מגיעות אליי בצורת גיפים של זכרונות מרגעים ספציפיים.אחד מהזכרונות הקצרים האלו שחוזר הרבה הוא של פעולה לא מתוכננת שיצרה חיבור מקסים בין מבוכה והתמסרות.

זה היה בקשר המשמעותי הראשון שלי. היינו בני 16, בלי הרבה נסיון אבל עם המון סקרנות, מוטיבציה לחקור ואמון אחד בשנייה באופן שלא מובן מאליו לקשר בגיל הזה. לא דיברנו בינינו אף פעם באופן מפורש על בדס"מ אבל זלגנו לזה פעם אחרי פעם באופן טבעי. לפעמים, במבט לאחור, הסיטואציה היתה די ברורה- התגוששויות עד הכנעה או דינמיקות של היררכיה. הזכרון הספציפי הזה לא בהכרח בא מהמקום הזה אבל השתלב בצורה יפה במסע התמים- מלוכלך הזה שניהלנו.

זה היה באחד מהימים הסטנדרטיים שמילאו את הקשר שלנו, בהם היינו טסים מיד אחרי השיעור האחרון אליה הביתה כדי להספיק כמה שיותר סבבי סקס לפני שההורים שלה מגיעים מהעבודה וצריך לאוורר את החדר מאווירת הבורדל ואני צריך להתגנב החוצה דרך החלון (היינו תמימים מספיק לחשוב שהם לא יודעים). כבר באוטובוס היה אפשר להרגיש שהיא באה עם מוטיבציה לחקור את הגבולות שלה ולחפש דרכים חדשות לרצות. עלינו לחדר שלה והפשטנו זה את זו תוך כדי התמזמזות טינאייג'רית נלהבת ומגושמת. אחרי קצת פורפליי של התחככות בין אברי מין רטובים, היא סובבה אותי על הגב ורכנה מעליי. הרגשתי מה הולך להגיע והסטתי את השיער שלה לצד אחד, מחזיק אותו שם כדי לחשוף את הפנים שלה בזמן שהיא מכניסה אותי לפה שלה.

הייתי יכול להשתגע רק מלהסתכל עליה עושה את זה. בפעם הזאת הליקוקים והיניקות העדינות של תקופת הגישושים המיניים הראשונים התחלפו בפעולות יותר אגרסיביות.

אחרי שהיא עברה עם הלשון על כל איזור אפשרי מסביב, מסמנת אותי ברוק שלה ומקטינה את הרדיוס בהדרגה, היא ניסתה להכניס אותי בפעם הראשונה ממש לגרון. בהתחלה הגיעו כמה נסיונות לא מוצלחים, מלווים בהשתנקויות חמודות אבל מדאיגות. לאחר מכן היא ניסתה לגשת לפעולה בטריקים מכניים מעניינים של סיבוב הפה על הזין בזוויות אלכסוניות שהרגישו כמו פעולות תמרון טקטיות צבאיות אבל גם זה לא היה מספיק. בשלב הזה רמת התסכול אצלה עלתה ואיתה גם המוטיבציה. בהיותה הבחורה הכי תחרותית בכל דבר אפשרי שהכרתי, הרגשתי שהיא כמעט נעלבת מחוסר העמידה במטרה שהציבה לעצמה. הסיטואציה הפכה להיות קומית-מחרמנת. הרגשתי שהיא בקרב אחד על אחד מול הזין שלי ואני הועלתי (או הורדתי) לדרגת צופה מהיציע. מין החפצה עם טוויסט שרק עשתה את כל החוויה ליותר מענגת. התמקמתי לי בנוחות על הכרית לצפות בהצגה.

היא לקחה אוויר, התמלאה מחוייבות סמוראית ולאט לאט, עם נשימות נכונות, הצליחה הפעם להחדיר את כולי לפה שלה. אלו היו כמה שניות שמיימיות שהעפילה עליהן רק התמונה שנגלתה אליי כשהיא הוציאה אותי לבסוף כדי לנשום אוויר ולהתגאות בעצמה- אז היא גילתה להפתעתה שהפה שלה עדיין מחובר לזין שלי בקווי רוק עבים וסבוכים. היא קפאה לרגע ואז הלחיים שלה הסמיקו ממבוכה, לפני שהיא התחילה להיאבק עם הידיים בנסיון לפרום את החוטים שעדיין חיברו בינינו, לצלילי הצחוק המשתובב שלי. משהו התמונה הזאת ושילוב הנחישות והתסכול שהיה כרוך במימוש פעולת העינוג שהציבה לעצמה לעשות בשבילי, ביחד עם המבוכה התמימה הזאת שגרמה לה להרגיש אולי טיפה מלוכלכת מדי, נצרבה לי בזכרון כשילוב מחרמן במיוחד.

סך הכל אלו המון מילים לכתוב על נוזלי גוף והתתנהלות הלא צפויה שלהם, אבל הניגוד שקיים בתוך הרגע הזה הוא מהסוג שמסקרן ותמיד נשאר איתי.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י