אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דּוֹהָה

לפני 3 חודשים. 4 בפברואר 2024 בשעה 15:34

או בשמו הרשמי CNC

המונח מתייחס לפרקטיקה בדסמית הכוללת אקטים שמתבצעים "ללא הסכמה" אך כמובן בהסכמה מלאה.

האקט הכי ידוע שנכנס בתחום הזה הוא פנטזיית אונס אך ישנה קשת רחבה של אקטים שמתבצעים בפרקטיקה הזו.

כמובן שהתחום רחב מאוד, אבל בשורה התחתונה - אם יש היכרות מעמיקה שמובילה להסכמה הדדית, כל אקט שמתבצע בניגוד לרצון של הנשלטת נופל תחת cnc. ברגע שניתנת ההסכמה מהצד הנשלט, הצד הדומיננטי יכול "לאלץ" את הנשלטת לעשות דברים שבמצב רגיל היא לא הייתה מוכנה להם.

אז מה ההבדל בין cnc לבדסמ רגיל? הרי בכל מקרה הצד הדומיננטי מחליט. ההבדל הוא שבcnc מילות הביטחון הרגילות עלולות להשתנות או לא להיות קיימות, שהאקט יכול להגיע ללא עדכון הצד השני (כלומר, לעיתים יכול להיות סשן ידוע מראש של cnc ולעיתים זה יכול להגיע משום מקום), שעלולים להיות אלמנטים קיצוניים יותר מסשן רגיל, שהצד השני לא בהכרה/הכרה חלקית וכו'. בייסיקלי מה שזה אומר: "אני רוצה את זה גם כשאני לא רוצה את זה".

אני לא מתיימרת להיות מומחית ואם זה מעניין אתכם אני ממליצה בחום לחקור את הנושא המאוד רגיש הזה לפני שאתם בכלל מתפתים לעסוק בו.

מה שאני כן יודעת זה שcnc יכול להתבצע אך ורק לאחר היכרות ממש מעמיקה. רוב השולטים (השפויים) שהכרתי כמעט ולא נוגעים בתחום הזה בגלל שהוא כ"כ עדין והגבול בין "בהסכמה לא בהסכמה" ל- "לא בהסכמה" עלול להיות דק מאוד ורובם לא רוצים לקחת את הסיכון. מי מהם שכן מתעניין ונמשך לתחום עושה זאת רק אחרי היכרות *מאוד* מעמיקה.

למה זה כזה קריטי? כי אם אין היכרות מעמיקה, אם השולט לא מכיר את הנשלטת, אם הוא לא יודע מה הטריגרים והקשיים שלה, אם הוא לא יודע לקרוא את שפת הגוף שלה ולא מכיר את השפה הלא מילולית שלה, אם הוא לא יודע לזהות אם היא במצב שבו היא תוכל להכיל אקט כזה, אם הוא לא מכיר את כל אלה לעומק - הוא לא יכול לבצע אקט cnc כי הוא עלול לבלבל בין התנגדות ומצוקה שהן חלק מה"משחק" אל מצוקה אמיתית. אם חוצים את הקו אל מצוקה אמיתית, גם אם הייתה מילת ביטחון, הנזק כבר נעשה וזה מסוכן וטראומתי בטירוף. מה שבעצם עלול לקרות זה שהאקט יהפוך לתקיפה אמיתית.

בגלל שהאקט בבסיסו כ"כ אלים וקיצוני, האמון והביטחון של הנשלטת בשולט צריכים להיות גבוהים פי כמה וכמה מקשר בדסמ רגיל. הנשלטת צריכה לדעת שהיא מוגנת גם בפרקטיקה כזו חודרנית, היא צריכה לדעת שהשולט ידע לזהות את המצוקה שלה ושתהיה מסוגלת להגיד מילת ביטחון במידה ויש צורך בכך.

בנוסף, הדרופ הוא כמעט בלתי נמנע בפרקטיקה הזו והאפטרקייר כנראה יהיה שונה מסשן רגיל (תלוי בדינמיקה, אבל שוב אני ממש ממליצה לחקור את הנושא).

בנימה אישית (בתור אחת שנמשכת לתחום ואוהבת את התחושה): אם אתן מעוניינות לעסוק בפרקטיקה הזו, תקראו ותצברו כמה שיותר אינפורמציה, תעסקו בזה רק עם מישהו שאתן מכירות באמת וסומכות עליו, תגדירו גבולות ברורים (למשל: אני סבבה עם זיון כשאני ישנה אבל לא אנאלי) כדי להפחית את הסיכון למצוקה אמיתית ופגיעה, תוודאו שבפעמים הראשונות הפרטנר שלכן מוודא שההתנגדות היא חלק מהמשחק ושאין מצוקה אמיתית, אל תפחדו להשתמש במילת ביטחון, אל תתנו לזה להפוך לאירוע אלים וטראומתי. שימו את עצמכן במקום הראשון תמיד.

 

**נכתב בלשון נקבה אבל מופנה לשני המינים :)

Out of vanil​(מתחלפת) - חשוב מאוד ❤️ תודה על האינפורמציה יקירה.

מוסיפה חוות דעת אישית- לא מתאים לאנשים עם רקע של פגיעה מינית כזאת או אחרת או חרדות כאלה ואחרות הקשורות לנושא. כי כמו שאמרת- בכל רגע יכול לצוץ משהו ולהציף ולטרגר. ולמי שיש טריגרים- עדיף להימנע מהפנטזיה הזאת לגמרי. וכמובן המון המון תקשורת, קשר חם ואוהב, ולישון ביחד ולאפשר אפטר קייר ארוך כמה שאפשר, ללא הגבלת זמן. וכמובן הצעות לסוג קשר שכזה צריך לבוא רק מהצד הנשלט ובשום אופן לא כתנאי לקשר מהשולט/ת או מניפולציות כאלה ואחרות.
לפני 3 חודשים
sub fairy​(אחרת) - כתבת יפה אבל אני חולקת עלייך :)
אני חושבת שבזמן והמקום הנכונים ואחרי המון המון תקשורת, זה יכול להיות תהליך ריפוי למישהי שנפגעה מינית. בתור בחורה שיצאה מקשר מתעלל, עברה תקיפה מינית ואונס (אכתוב על זה קצת בפוסט הבא) אני לגמרי יכולה לראות איך זה יכול להיות ריפוי.
אבל זה עניין של השקפה... תודה שקראת ♡
לפני 3 חודשים
Out of vanil​(מתחלפת) - קראתי עכשיו ❤️ מצטערת לשמוע.
מסכימה איתך. יש הרבה ריפוי בבדסמ... המון חפיפה בין טיפול לקשר מייטיב ומרפא ❤️
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י