צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מוזה שחורה

לפני שנה. 11 במרץ 2023 בשעה 6:53

אנחנו מתנשקות בטירוף אני מקיפה אותך עם הרגליים והידיים מסתכלת לך בעיניים מלטפת את כולך. את תופסת כל חלק בגוף שלי מצמידה אותי אלייך ואז יורדת לחזה שלי תופסת את הפטמה ומנשקת, מעבירה בי זרמים. אני נושכת שפתיים ומסיטה את השיער שלך כדי לראות אותך, לנשום אותך, אני מרגישה את הרטיבות שלך עלי. את לוקחת את הזמן, מעבירה את הלשון שלך גם על הפטמה השנייה, תופסת את הציצי עם היד ומוחצת. אני נאנחת ומרימה את האגן שלי אלייך רוצה ממך יותר, מתחננת כבר לחדירה. אני מתרוממת לנשק אותך, מנשקת לך את הצוואר, הפנים, החזה, גונחת לך באוזן כשאת זזה מעלי וקוראת לי הכלבה שלך, הזונה שלך.. אני מפשקת רגליים אפילו יותר כדי לקבל את כולך. אני רטובה בטירוף, מחזיקה אותך קרוב ומסתכלת עליך כשאת חודרת אלי, אני מייללת מחרמנות כשאת מושכת אותי בשיער ואומרת לי לנבוח ואז מזיינת אותי עוד ועוד בטירוף.. חזק, עמוק, תופסת לי את הידיים וממשיכה לפמפם בקצב שמעיף אותי, מדי פעם את עוצרת ומזיינת אותי עם היד ואני נסחפת בזרמים של עונג. 

אני מבקשת דוגי, רוצה ככ להיות איתך ככה להרגיש אותך, ככ צריכה את זה ממך.. רק המחשבה מרטיבה אותי אפילו יותר. את מסתכלת עלי ואני מבקשת שוב, מלטפת אותך, מתחננת אליך, אני ככ בטוחה איתך סומכת עליך, יודעת שאיתך זה נכון. את קמה אומרת לי להסתובב ובוחרת דילדו קטן, מניחה לי יד על הגב.. אני מתרוממת אליך ואת חודרת אלי ומתחילה לזיין אותי. אני עפה בשנייה.. שוקעת בתחושות, הכול מתנקה ממני ואני כולי רק בזה, רק בתנועות שלך, בריח שלך, בגוף שלך.. הכוס שלי בוער פאק מה את עושה לי?? את מטפסת עלי תופסת אותי במותניים וחודרת שוב ושוב וואוו זה מדהיםם אני משתגעת ממך נאנחת גונחת משתחררת מהכול לא חושבת על כלום רק עליך. רק על מה שקורה לי בגוף. את קוראת אותי ככ טוב, מקשיבה לכל נשימה שלי.. את נשכבת מעלי ומגבירה קצב. אני מוותרת על לנסות לשלוט בגוף שלי וצונחת למזרון, מרגישה את העוצמה שלך, את הכוח שלך, מתמסרת אליך ולא יודעת שובע. את בודקת שאני בסדר ואני מתחננת לדילדו גדול יותר. אני מתרוממת שוב על ארבע כשאת מוציאה אותו ממני ומחליפה לשקוף הגדול. הכוס שלי פועם בציפייה, דורש, משתוקק.. אני בוערת, מטפטפת. הנפש שלי בעננים ואני מפשקת רגליים בשבילך, מרימה אליך את הישבן. את שוב בודקת שאני בסדר ואז מחדירה את הדילדו. הוו מה את פאקינג עושה לי.. מה זה? איך זה ככ טוב.. את מזיינת אותי מקיפה את הגוף שלי עם הידיים שלך, אני בשמים אני חופשייה אני מוגנת אני בעונג מטריף חושים אני שלך.. הכי שלך. את מזיינת אותי עוד ועוד והתחושה מעיפה אותי וכל תזוזה שלך עלי מביאה אותי קרוב יותר יותר.. אני גומרת.. הידיים שלך על הפה והגרון שלי משתיקות את הקולות שיוצאים ממני ואת ממשיכה לחדור אלי עמוק, אלוהים אדירים אני מרגישה את הכול וזה מטריףףף אותי וואו.. אני צועקת את הגמירה שלי לתוך הידיים שלך. 

את יורדת ממני ונעמדת אני באה אחרייך עדיין בהיי, אני יורדת על הברכיים מחבקת אותך מלמטה מנשקת לך את הכוס ואת ככ רטובה מגיבה לכל מגע שלי. את נשכבת שוב על המיטה ומחזיקה אותי מהשיער כשאני מתחילה לנשק וללק אותך בבטן ובירכיים. את מושכת אותי לכוס הרטוב שלך והריח שלך ממלא אותי אני יורדת לך מרגישה את הרעידות שלך סביבי ואת מושכת אותי מהשיער מרחיקה אותי ואז מחזירה אותי ואני ממשיכה ללק אותך באטרף לא רוצה להפסיק רוצה יותר רוצה אותך. את משחקת איתי ואני משתגעת ככ רוצה לחזור לרטיבות שלך. את שולטת בכל תנועה שלי ובכמה אני מקבלת ממך, אני מלקקת אותך עוד ועוד והגניחות שלך מחרמנות אותי ככ.. אני מחדירה אליך אצבע ולא מפסיקה לגעת בך עד שאת נשפכת לתוף הפה שלי בצעקת הנאה. אני נשכבת לידך ואנחנו מתחבקות, מתנשמות. אני מלטפת לך את הגוף, נוגעת בקצות האצבעות ומרגישה את הרטט שעובר בך מהגמירה. 

את מחבקת אותי קרוב יותר ואנחנו נרגעות ביחד. אני שמה עליך את הראש, קלילה, שמחה, רגועה.. מסתכלת עליך ואומרת לך תודה.

לא מוצאת את המילים להסביר לך מה זה עשה לי, כמה זה היה לי חשוב כמה פחדתי מזה וכמה.. כמה זמן חיכיתי להתגבר.. כמה זמן פחדתי להישבר מזה.. איזה כאב היה בתוכי מלגעת בזה, כמה נמנעתי מזה כי לא היה איתי מישהו שיידע להתמודד שיידע לגעת בי נכון, שיכיר אותי מספיק כדי להתמודד ביחד איתי. כמה זה היה יכול בקלות להדרדר לכאב שלי ואיך בזכותך שמרת על הכול שיהיה מדהים וכייף וחופשי ומשוחרר. כמה זה בזכותך שלא צפו בי זכרונות מהעבר מהתנוחה הזאת, כמה זה חשוב לי שהיית שם בשבילי. כמה פחדתי לגעת בנקודה הזאת אבל גם רציתי.. רציתי ולא באמת ידעתי אם אוכל להנות. אם ברגע האמת אני אצליח לשחרר להרפות להיות איתך להיות בתחושה..

אני מנסה להסביר לך כמה זה משמעותי בשבילי.. שההנאה הזאת זה לא רק תחושה נעימה- זה להנות מדבר שהכאיב לי ככ הרבה זמן. ההנאה הזאת היא ניצחון, היא החלמה, היא נשימה עמוקה אחרי שנמצאים יותר מדי זמן מתחת למים. זה לא רק לעשות את האקט- שגם זאת התמודדות, זה לעשות את זה ולהתמקד בטוב, בך, בזרמים של אופוריה שהעברת לי בגוף ובנפש. 

ואני מסתכלת עליך לידי במיטה, ואני יודעת בוודאות מוחלטת שאת איתי שומרת עלי לוקחת אותי בדרך הזאת של ריפוי והחלמה של צמיחה.. של התמודדות. כמה רגישות יש בך, כמה אהבה.. כמה החוזק שלך מרגיע אותי, כמה אני יודעת שאני יכולה להישען עליך, שאני יודעת שגם אם יצוף בי משהו את תדעי להחזיק אותי לאסוף אותי להרגיע ולעטוף. שאני שלך, שאני בידיים הכי טובות בעולם. לתת לך את הנפש שלי. לתת לך אותי. להיות חשופה ולהיות בטוחה, בך.. בנו. להיות פתוחה בפניך ומתמסרת בנקודה הזאת.. נותנת לך את הלב שלי, את הכאב, את הדמעות, את ההנאה, את הנשמה. כמה זה אינטימי לעבור את זה איתך ביחד, כמה זה להיחשף בפניך וכמה אני בוטחת בך. זה להרגיש מוגנת לגמרי, להרגיש את האהבה שלך אלי בצורה הכי טהורה שלה במצב כזה. ובעיקר בתנוחה שהייתה מציפה בי ככ הרבה צער- וכאן איתך זה אהבה, זה חום זה בית זה אינטימי זה מענג זה מעיף זה שלם זה שלנו זה אנחנו זה אור זה הביחד שלנו. 

והדמעות יורדות מהקלה, משחרור, מהגלים מהגמירה שמעוררים לי את הגוף וגורמים לי לרחף. והשחרור הזה של ניקיון, שירד לי סלע מהלב, שנרפה לי הגוף עד הרמה הכי קטנה בתוכי.. מקומות ששכחתי שהיו עצורים שכבר התרגלתי שכואבים.. ופתאום הם נקיים, רפויים, מאושרים. 

ואני אומרת לך תודה שוב ושוב תודה שאת איתי תודה שעשית את זה תודה שאת קיימת תודה שהיית איתי בזה. תודה שאת לא מפחדת ויודעת שמה שיבוא אחכ נוכל להתמודד. כי זאת התמודדות של שיתנו. כמה אני אוהבת אותך וכמה זה לא מובן מאליו שהבאת אותי לנקודה הזאת. לעכשיו. לריחוף המשוחרר הזה שיש בתוכי כרגע. כמה אני רוצה להתמסר אליך ככה תמיד, כמה אני שמחה שאני שלך. כמה אני שמחה שאת בחיים שלי. אני אוהבת אותך מלכה שלי. 

רק בינינו​(שולט) - פוסט מהמם!
מובילה אותך יפה להתמודדות עם פצעים
לפני שנה
מצרפת המקרים​(נשלטת){נימפו} - לגמרי :) תודה
לפני שנה
גולש ומעסה - וואו!
לפני שנה
רגעים של בריחה​(אחר) - מדהים!!!!
לפני שנה
נימפומניה ריגשית​(שולטת){מצרפתמקרים} - בייבי שלי את מרגשת אותי כל פעם מחדש עם הכתיבה שלך וכמה שאת פתוחה איתי ונותנת לי להיכנס לנבכי נשמתך.
זה כלכך מוערך בעיניי
אני כלכך גאה בך על הדרך והמסע שאת עושה איתי ולצידי.
אני גאה בך על מי שאת ועל מה שאת עם כל מה שעברת ועל שאת חושפת בפניי כל פעם עוד חלק וחלק ממך.
מאפשרת לי להביט בך, לגעת בך, לדעת אותך, להיכנס לתוכך, לשקוע בך ולהכיל אותך.
זה כלכך לא מובן מאליו
במיוחד שחווית לא פעם אנשים אחרים שלא ידעו לעשות זאת נכון.
זה כלכך לא מובן מאליו לסמוך על אדם אחרי שאבדת אמון בכל- ועל זה אני כלכך גאה שאת שלי ושייכת שלי.
את הלב שלי ואני מרגישה איך אני גדלה ומתפתחת בלבך שלך כמו שאת בשלי.
לפני שנה
מצרפת המקרים​(נשלטת){נימפו} - אני אוהבת אותך ❤
לפני שנה
מאמן הכושר​(שולט) - אלופה 🫶
לפני שנה
מאמן הכושר​(שולט) - כמה תשוקה 😘
לפני שנה
orian - קשר נפלא :) מאחל לכן רק שהלב יצמח ותפרחו יחדיו
לפני שנה
מצרפת המקרים​(נשלטת){נימפו} - תודה 😘😘
לפני שנה
LEGION - כמה את יפה ככה גם הכתיבה שלך מרגשת❤️
לפני שנה
Mike0127 - Beautiful!
לפני שנה
Mike0127 - I wish I could message you but I can't
לפני 11 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י