קניתי רוטור. ידני. במקום לשים עוד 200 ש"ח ולקנות דרמל, בחרתי בחיקוי-זול-כלשהו שלא מדגדג לכפות הרגליים שלי (כן, אני עצלנית וקמצנית ומנסה לחסוך על פדיקור). כרגע הרוטור שוכב חסר מעש בקופסתו, ואני תוהה אם אפשר יהיה להסב אותו לשימושים יותר מעניינים (נחשו לבד).
חוץ מזה הפרויקט יצא לדרך ושוב אני מוצאת את עצמי עושה את אחד הדברים שבהם אני הכי גרועה בעולם: לסתום את הפה. לא מעירה. לא דוחפת. לא מתערבת. לא מביעה את דעתי. אני לא יודעת כמה זמן זה יחזיק מעמד, כי הפרויקט הוא גם צלחת פטרי להמון כעס ומרירות. החזיקו לי אצבעות.
בהמשך לדיוננו (החד-צדדי, עמכם הסליחה) עלתה הסברה שמיילדום הוא בהכרח סקס ופמדום - פחות. ואני מצטטת את ArchAngel:
"זה מרגיש לי לפעמים כאילו בפמדום אפילו "נלחצות" מקיומה של מיניות, כאילו שזה סותר משהו. הרי מה האקטים שמזוהים אותי? מניעת גמירה, חגורה צניעות. שהנשלט יחדור? אוי ואבוי, בכוחו של הזין שלו להפיל לך ת'כתר. הרבה משימות לא מיניות, והרבה פעמים טובות הנאה שהקשר ביניהן לבין בדס"מ מקרי בהחלט (מילוי פונקציה נטו של נהג או מנקה, וראיתי הזוי יותר כמו עבד תרגומים ועוד מטלות שבאמת מיניות כלשהי/קינק זה מהן והלאה). במיילדום אין את זה. המיניות חיה ובעוטת. אין רתיעה מהמיניות של הנשלטת, נהפוכו, זה כלי לביסוס שליטה. שולטים באמת נמשכים לזה מינית, ולכן לא יתעכבו על לחפש מנקה. אם יחפשו "מנקה" זה רק כדי שהיא תעשה בכאילו איזו דקה וחצי כי די מהר זה יהפוך למין ביניהם."
חשבתי שברמת העקרון אפשר להסביר את התופעה הזאת בכמה דרכים:
הראשונה היא שעבור גברים שולטים שליטה היא חלק מסקס ועבור נשים שולטות - לא כל כך, אבל אני פחות אוהבת את ההסבר הזה. הוא פשטני מדי לטעמי.
בפועל, אני חושבת שיתכן מאוד שיש כאן עניין של רמת ליבידו. נשים (רובן, לא כולן?) רוצות פחות סקס מגברים. רוצות בהחלט, כן? אבל במינון נמוך יותר. גברים רוצים יותר סקס (האמת היא שגם זה מרגיש לי פשטני ואולי בנקודה מסוימת תהיה איזו חפירה על "מה זה בכלל סקס"), בואו נזרום רגע עם הנחת המוצא הזו. סקס - וטרם שכנעתם אותי אחרת, סורי (אבל תיכף ארחיב) - הוא הדבר שסביבו מתנהלות מערכות יחסים BDSMיות. כי איך שלא נהפוך את זה, BDSM הוא פרפורמטיבי. ביצוע של פרקטיקה BDSMית צריכה לרפרר באיזשהו אופן לסקס.
ומרחיבה לרגע:
ברור לי שיכולות להיות פרקטיקות BDSMיות בלי סקס. אפשר לשרת מישהו.י ללא עירום ובטח ללא גמירה. אפשר לספוג הצלפות - גם ללא עירום וללא גמירה. אפשר להיות נתונה למעקב 24/7 ולאכול רק מה ומתי שהוא אומר לך ולא להיפגש לעולם. אבל כל הפעולות האלה מקבלות את המשמעות שלהן כ-BDSM כתוצאה מקיום בסביבה שבה, לאחריהן או במהלכן, קורה גם סקס. אני יכולה להיות נשלטת בלי להזדיין עם הדום שלי, כן? אבל הסביבה שממשמעת ומעניקה משמעות לפעולות שלי היא סביבה שבה סאביות מזדיינות עם השולט שלהן. באופן כמעט גורף.
וזה מחזיר אותי להנחה הקודמת: אין BDSM בלי סקס.
on a sidenote (לפני שנחזור לדיון העיקרי), וספציפית ביחס לטענה של רפאים לפיה "אם מישהו נהנה מהכאב שלך בלי שזה יזיז לו כלום בלבידו, אולי הוא בחירה לא אופטימלית", מבחינה אוטליטרית (פרגמטית?) נטו, אני לא בטוחה שזה משנה. כלומר, אני רוצה שמישהו ייהנה מהכאב והאומללות שלי. זה באמת חשוב אם זה מדגדג לו בליבידו, או בסופר-אגו?
העניין הוא שיש מצב שכן. לא (רק) בגלל שסדיזם שלא בהקשר מיני עשוי להוביל לאינטרקציות הרסניות, אלא בגלל שאני רוצה לכאוב סוג מסוים של כאב, אני רוצה שיתענגו עליו בצורה מסוימת שהיא פרי העובדה שהוא נולד בנסיבות מסוימות, תוך התכתבות עם כאבים אחרים, דומים-אך-שונים. אי אפשר ויתכן שגם אין סיבה להפריד את המוץ מהתבן. לפחות מבחינת רוב האוכלוסייה.
ובחזרה לגברים ונשים והבדלי ליבידו - אם סקס הוא הדבר לשמו התכנסנו כאן היום, ולא סתם סקס, אלא צורות של התקיימות בתוך סקס, של ביצוע עצמנו בתוך סקס, וודאי שגברים ונשים יתייחסו אליו אחרת ויצפו לפרפורמנס אחר. אין לי הסבר מדויק לגמרי (רק שזה יושב על הנקודה שבה קינק הוא גם סקס אבל גם נפרד קצת מסקס), אבל בגדול נראה לי שסקס ב-BDSM הוא סקס פטישיסטי. פונקציה של מתן משמעות מיוחדת למשהו שנמצא כביכול מחוץ לסקס. רגל. או חור תחת. או ניוש או השפלה או מה שאתם לא רוצים. טעינה של מקום או אקט או איבר לא-אירוטיים במטען אירוטי. והטעינה הזו היא תמיד פונקציה של השניים שמבצעים אותה. היא תמיד מתכתבת עם הצורך או הפטיש הספציפי של האינדיבידואל.
נשלט, נניח. ברור שהוא רוצה סקס. אבל הוא רוצה שישפילו אותו. הוא רוצה שימנעו ממנו. עבורו, זה יותר סקס מסתם חדירה ונילית. אני יכולה לנסות לעשות איזושהי תאורטיזציה של תפקידים אחרים, אבל אני מודה שחשבתי על זה בעיקר בהקשר של נשלטים ונשלטות.
פעם חשבתי שפמדום הוא תמונת המראה הגברית של מיילדום. נשים משחקות לפנטזיות גבריות. זה עדיין נכון חלקית (ולו מפני שאין סקס אחר וסך האופנים שבהם אנחנו מדמיינים סקס הם די מוגבלים - עניין פיזיונומי נטו). אבל כיום נראה לי שגם סט הצרכים הוא אחר, ולדומיות ולתשוקות שלהן יש הרבה משקל באופן שבו הסיטואציה מתנהלת.
עד כאן הגיגינו להיום. אני חזרתי לפרויקט שלי.