לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ישנה באלכסון

ערבוביה של פנטזיות וחוויות
לפני 3 חודשים. 8 ביוני 2024 בשעה 19:33

אנחנו יושבים על המיטה, אחד מול השנייה. הרגליים שלי מפוסקות ומונחות על הירכיים שלך, והרגליים שלך עוטפות אותי ונפגשות בגב שלי.

הפירסינג שלי עדיין לא החלים. אסור לך לגעת בדגדגן, אלא רק אני, בצורה שלא פוגעת ולא נוגעת בתכשיט עצמו שנעוץ במכסה הדגדגן שלי.

אתה לא מבין איזה עונג יהיה כשתרד לי.

אבל היום אסור לגעת בה, עד שהפצע מהעגיל יחלים לחלוטין.

אני מספרת לך שהייתי כל כך חרמנית מהצפיות בסרטון שלנו מזדיינים שצילמת בפעם האחרונה שנפגשנו, שמצאתי דרך קצת מוזרה לאונן ולגמור וזה לוקח לי מלא זמן וצילמתי את זה. כי מאז שהכרתי אותך אני לא מסוגלת לאונן בלי לצלם את עצמי.

אז אני מביאה לך את הטלפון שלי ונותנת לך לבחור סרטון מהגלריה הנסתרת שלי.

אתה בוחר את הסרטון האחרון שלי, מאוננת עם דילדו ורטובה בטירוף.

אני מתחילה לגעת בעצמי, ואתה צופה בסרטון. שנינו ערומים כבר. הזין שלך נעמד דום מהצפייה בסרטון ובי מולך, מאוננת.

הרבה שמן קוקוס ואני מניחה אצבע אחת בצד הדגדגן, והאצבע השנייה בצד השני, מתחילה לעסות מעלה מטה, מצד לצד. אני נזרקת אחורה ומאוננת מולך, כמו שבחיים לא. מסתכלים אחד לשנייה בעיניים.

אתה צופה בסרטון ובי והזין שלך קשה כמו אבן. אתה מסובב את הטלפון אלי, ומצלם אותי מאוננת. זה כל כך מחרמן אותי ואני גומרת, רועדת כולי ונוטפת מיץ לבן.

אתה מזיז אותי ומסובב אותי על ארבע. כי אסור שיהיה חיכוך בדגדגן. עם אותה יד אני ממשיכה לאונן, והיד השניה על המיטה. חומר סיכה, אצבע לחור של התחת שלי. לאט לאט אתה מכניס אותה, מזיז בעדינות, נותן לי להתרגל לתחושה. מרגיש שאני רפויה. ואז שולף את האצבע ומכניס את האגודל שלך, תוך כדי אחיזה בישבן שלי, הזין שלך סוף סוף חודר עמוק לתוכי, בתנועה אחת חדה וחלקה. אני נשטפת בעונג, ממשיכה לעסות את הדגדגן.

אתה אוחז את הטלפון שלי ומצלם את האירוע. אני משפריצה כמות מטורפת על הסדינים.

 

Blue eyesavi - ממממממהמם😈
לפני 3 חודשים
fantasy goddess - תודה 😊
לפני 3 חודשים
תשוקה וכריזמה - כאב הפירסינג?
לפני 3 חודשים
fantasy goddess - כאב לשנייה, הרגע של החדרת המחט, כאב שונה מכל כאב שאי פעם הרגשתי. אבל פה זה נגמר. החלים מהר ממש, לא סבלתי בכלל מהתהליך. מה שכן קצת מגביל בסקס בהתחלה וקשה לאונן 😊
לפני 3 חודשים
נאה-דורש - מדליק ומחרמן
לפני 3 חודשים
quero​(שולט) - נשמע מענג
לפני 3 חודשים
MasterClass​(שולט) - This blew my mind
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י