סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

והיד רושמת

כל הקלפים על השולחן
לפני 4 שנים. 25 בנובמבר 2019 בשעה 18:34

אביא לך גבר מלא בכל טוב

קודם כל אשתמש בו לעיניך הרואות ואז תצטרך לשרת אותו.

תכרע תחתיו ותתחיל ללקק את כפות הרגליים שלו. תעלה במורד השוקיים ואז אקח לך את היד ואוביל אותה לכיוון הביצים הכבדות שלו. אמשוך ברצועה שלך ואתה תבין שאתה צריך ללקק אותן, להכניס אותן לתוך הפה שלך בעדינות וללטף אותן עם הלשון שלך. 

בינתיים אכין את התחת שלך. אשמן אותו טוב טוב, טיפות השמן יטפטפו על הרצפה בזמן שאעסה לך את פי הטבעת מבחוץ ומבפנים. אכניס אצבע ועוד אצבע, אוסיף שמן, תראה מה זה - הזין שלך מתקשה. אביא את הדילדו, אשמן גם אותו ואז אכניס אותו לאט לאט ובעדינות לתוך התחת שלך. תתפתל כלב, תהנה אהוב. איזה מצחיק, בהתחלה צריך קצת לשחק עם הקצה של הדילדו, להכניס ולהוציא קלות, ואז בבת אחת התחת שלך שותה אותו. אתה נאנח. תגנח כלב תגנח כמו חיה.

אני מובילה אותך ברצועה - על המיטה⁦ על ארבע. הדילדו בתחת שלך והגבר השני תופס אותו וממשיך להכניס ולהוציא אותו מתוכך.

שניכם חרמנים, שניכם עם זין זקוף. בא לי שתתחככו אחד בשני - זין לזין ביצים לביצים. איזה מראה יפה. רוצה שהזין הזה יכנס לך לתחת? תתחנן, תזחל אלי על ארבע ותתחנן, תלקק לי את הרגליים תבקש יפה "בבקשה, בבקשה גבירתי, אני מתחנן, רוצה אותו בתוכי".

כלב טוב, מבקש יפה כל כך, למה שלא אסכים?

על ארבע על המיטה ראש על הכרית וידיים פותחות את התחת לרווחה. עוד קצת עבודה, עוד קצת שמן והוא נכנס. 

בהתחלה לאט ואז אני רואה את הזין שלו נכנס ויוצא לך מהגוף. רואה איך התחת שלך בולע אותו בשקיקה, מתרחב, נרפה. מהר יותר מהר יותר עוד עוד עוד. הזין שלו יוצא לך מהגוף והוא משפריץ אותו עליך.

אני גמרתי, הוא גמר, עכשיו תורך. אתה על הגב, הדילדו נכנס חזרה פנימה. אני והבחור שאיתנו עומדים לידך, מתלטפים, מתבוננים בך מאונן. תגמור בשבילנו כלב יקר.

 

 

Ryokan{טאשה} - מדהים
לפני 4 שנים
-Adam-​(שולט) - "תתפתל כלב, תהנה אהוב."
כבשת אותי במשפט הזה..
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י