בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

bleeding heart

אני המכשפה והערפדית, אני הלוחמת, אני הדרואיד, אני הפניקס ואני השורדת - אם אנחנו מתמסרות.ים זה כי אנחנו בוחרות.ים את זה, אל תשכח את זה אף פעם, הכוח הוא בידיים שלנו לא פחות מאשר שהוא בידיים שלך
לפני שנה. 5 ביולי 2022 בשעה 19:41

הייתי היום בחד"פ משחק תפקידים שהשיטה שלו שונה לחלוטין.

קיבלתי דמות שהיא גובלין שמשרת בצבא הגובלין, הייתי צריכה להחליט על מטרה שלו, חסרונות שלו, יחס לגובלינים אחרים... ועוד כמה דברים

ומשום מה הלכתי על החלק של "אני הגעתי לצבא בגלל שהפסדתי בהתערבות"

ונתתי לו את השם - גלגלביש (או משהו כזה).

לקראת אמצע המשחק קלטתי שא' שיחק דמות דומה בתור DM וזאת גם הדמות שהוא הכי התחבר אליה בקמפיין שהשתתפתי בו - ג'ימג'ר שאוהב להתערב על כל דבר.

מצד אחד יצאתי באושר מסויים מהסשן כי וואלה, היה באמת כייף ונכנסתי לדמות בטירוף (במיוחד כשהוא השתכר), אבל מצד שני... אני כרגע על סף בכי כי אני קולטת שאפילו ככה בתת מודע א' נמצא במחשבות שלי.

הלכתי על דמות שפשוט גרמה לי לחשוב אליו וזה היה באופן לא מודע.

אני לא יודעת אם זה דבר טוב או דבר רע.

אני רק יודעת שזה משהו שקרה ובעיקר צובט לי בלב, בא לי לשלוח לו הודעה ולצחוק איתו על זה, לספר לו על השטויות שהדמות שלי עשה שם ואני לא יכולה.

פאק, כמה שאני מתגעגעת אליו, לשיחות שלנו, לשטויות שלנו, לחיבוקים שלו, לנשיקות שלנו, להתכרבלות איתו... הלב שלי כואב כרגע וזה מהימים היותר עוצמתיים שזה מורגש שהוא לא כאן, שהוא יצא מהחיים שלי.

ועצוב לי

אני יודעת שזה טוב

ועדיין, עצוב לי ואני בעיקר רוצה שהוא יחזור

 

*עדכון - ואז הDM מהיום שולח לי את זה אחרי שאמרתי לו שאני מקווה שהייתי סבבה: "וכןןן לגמרי את יצירתית וממש הוספת למשחק ניכר שיש לך ניסיון בתחום הרולפליינג"
ואני כזה: "האמת שלא חחחחחחחח הייתי בשני לארפים"

מסתבר שאני יצירתית, מי ידע?


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י