שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של השולט אור

על האהבה והזוגיות. על שליטה, סשנים ומה שמלהיט. על חברים, ספרים ועל היומיום.
לפני 17 שנים. 24 בספטמבר 2006 בשעה 11:06

בחמישה באוקטובר אבא שלי אמור לעבור ניתוח להוצאת גידול שפיר מראשו.

בפעם הראשונה אבא שלי דיבר איתי על הסיכסוכים שיש לו עם אחיו ואחותו. אבי אחראי על כספיה של סבתי, הוא הילווה לה כל חודש כסם למימון המטפלת שטיפלה בה, ומשך בהמשך החודש את אותו הסכום מחשבונה. זה היה ההסכם ביניהם. מאז ומעולם הוא שטיפל בכל ענייניה הכספיים. לא פעם הוא שילם מכיסו (הדל) סכומים לא מבוטלים כדי לטפל בה. רק בשנה שעברה כשהוא בא לביקור מולדת, במו ידיו הוא שיפץ לה את חדר האמבטיה כולל החלפת האמבטיה עצמה, כל זה עם גב שבור כשהוא חי על מורפיום נגד הכאבים איתם הוא מתמודד 24 שעות ביממה.

בתחילת השבוע כשאבא שלי דיבר איתי על הניתוח, הוא אמר לי "אם יקרה לי משהו הם ינסה לטנף את שמי. הם יטענו טענות שונות כנגד הדרך בה ניהלתי את הכספים של סבתא. אני שולח אלייך בדואר רשום סימוכין לכל אגורה שהוצאה בחמש השנים האחרונות. תגני על השם שלי ילדה שלי."

הבטחתי לו שאגן על שמו בכל דרך אפשרית. זה האבא שלי, אני יודעת כמה הוא ישר. אבל הפחד התחיל לחלחל.

זו לא הפעם הראשונה בעשור האחרון שהוא עובר ניתוחים. מחלקם חששתי שהוא לא יקום. כולם היו קשים. אבל מעולם הוא לי ציווה לי הוראה כזו של הגנה על שמו הטוב אם הוא ימות.

אני מרגישה שהופקדה בידיי צוואתו ואני מתה מפחד שאאבד אותו.

הוא עוד צעיר כל כך, בן 62 בסך הכול. איך שהוא מקננות בגופו לפחות שמונה מחלות נדירות שהורסות את גופו לאט אבל על בטוח. לאף אחד לא ברור איך הוא חטף את הווירוסים הנדירים הללו. והמחלות הללו בנוסף על הנכות הקשה בגבו ממלחמת יום הכיפורים, הופכות את גופו לשבר כלי.

אבא שלי תמיד היה גבר יפה. גם עכשיו כשהוא הרוס מכאבים הוא מקפיד לטפח את הופעתו. חשובה לו אהבת הנשים גם אם הוא נאמן לאשתו 😄

כבר שבוע שאני בהדחקה. שנים שאין לי דרכון, לא נסעתי לחו"ל כבר עשרים שנה, אז מי צריך? ואני יודעת שביום שני אסע למשרד הפנים להוציא דרכון לא כי מחכה לי נסיעת תענוגות, אלא כדי שאוכל להיות מוזנקת לצרפת לשבת לצדו במידת הצורך.

לפעמים אני חושבת בשבוע הזה, שהקדשתי כל כך הרבה עוצמות רגשיות למה שקורה כאן כדי לברוח מהפחד מלאבד את אבא שלי. קל יותר להתעסק בווירטואלי מאשר בפחדים האמיתיים מלאבד את אבא.

ביתה של סבתי הושכר השבוע. אני צריכה לנסוע לביתה כדי לקחת משם דברים ששייכים לו. גם את זה אני מדחיקה. פתאום לדברים הקטנים יש משמעויות מאיימות כל כך.

Queencie​(שולטת) - שולחת לך חיבוק מחזק,
את אישה חזקה מאוד, שמונעת על בסיס הרגש וההגיון גם יחד.
אני בטוחה שתמצאי את תעצומות הנפש להתמודד אם כל מה שלא יהיה, ולהשאר בסופו של דבר על רגלייך.
ואל תשכחי, את אותם באנשים שסביבך, שאוהבים אותך ויהיו שם בשבילך בעת הצורך.
שיהיה לך בהצלחה ולאביך, החלמה מהירה ורפואה שלמה!
חשבי חיובי, ועודדי אותו לחשוב חיובי.
}{

לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - חיבוק
כי זה קשה
כי אני רוצה
כי את צריכה
}{
לפני 17 שנים
פעם פרח​(נשלטת) - רק חיבוק יש לתת ()
החלמה מהירה.
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - תודה על כל חיבוק ומילת ניחומים שכתבתם פה }{
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - מתוקה שלי, רק מלשמוע על אבא שלך אי אפשר שלא להעריך אותו ולרצות להכיר יותר לעומק.
צר לי שלא אהיה כאן כשהוא יעבור את הניתוח, אבל אנסה לחזק אותך משם ואת אף פעם לא לבד מותק שלי.
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - אהובה יקרה שלי,
אני מקווה שהכול יעבור בשלום, שהוא יגיע לביקור מולדת בקרוב ושתכירי אותו (אני רק יושבת בין שניכם, הוא מקסים, את מקסימה, אני קנאית. מותר לי :). )
ואת איתי, תמיד. בעידוד שלך, באהבה שלך, גם כשאת בחו"ל. סעי ותהני אהובתי, אני רוצה שהכי תהני במקום הכי שליו בעולם כשאת שלווה ומאושרת :)
לפני 17 שנים
scarlettempress{L} - בטוחה שכל אחד כמעט יכול להזדהות עם הדברים שכתבת... הפחדים האלה שאנחנו מדחיקים. דברים שאנחנו לא רוצים לחשוב עליהם.
אני מקווה בכל ליבי שבקרוב הפחדים האלה יתאדו ושיעברו עוד שנים רבות עד שתצטרכי לחוש אותם שוב...
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - תודה מותק,
אני מקווה שזה בדיוק מה שיקרה :)
לפני 17 שנים
TheCMan - חיזקי ואמצי...קראתי את הדברים שלך וזה זרק אותי לתקופה אחרת חשוכה של חיי...גם אני הייתי שם...באותו מקום בדיוק...תהיי אופטימית...תהיי חזקה...אני לא יודע מה עם שאר משפחתך אם יש אחים ואחיות אם את הגדולה או הקטנה, במידה ויש נסי להיות להם למשענת ונסי למצוא בהם את נחמתך...מאחל לך את כל הטוב שבעולם ובריאות לאביך...
לפני 17 שנים
פוקה​(שולטת){CB} - מממ...מה לכתוב? חיבוק?...גדול...גדול...גדול!!!!!!
וגם אותי בדיוק כמו את זה שמעלי (-: זה זורק לתקופות אחרות...חשוכות...כן, גם אני הייתי שם...הפחד הזה שאופף יום יום, שעה שעה...פחד מפני הלא נודע..פחד שבו את נורא רוצה להיות שוב ילדה קטנה מצד אחד...ומצד שני את צריכה לגייס כוחות על לעבר "הרפתקה" מסוכנת...מניגיד ...המון בריאות לאביך...ואהבה גדולה לך...
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י