שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הרהורים

דברים שעוברים לי בראש (ובמקומות אחרים...)
לפני 14 שנים. 18 במאי 2010 בשעה 10:23

שמונה בבוקר, אני לא ממש ישנה אבל יש לי עוד חצי שעה עד שאצטרך לקום, מנמנמת לי ומרגישה איך אתה עולה מהריצפה אל מתחת לסדינים שלי, שולח יד רכה ובוטחת כדי לבדוק את מצב הרטיבות אצלי, עוד לא למדת שאני תמיד רטובה?
מתחיל להעביר את הלשון בכל המקומות הנכונים, ומייד אחרי שאני מגיעה לפורקן אצלך בפה אתה קם וממהר למטבח להכין לי את ארוחת הבוקר.
סיימתי מקלחת ואני שורקת, אתה בא במהירות לייבש ולהלביש אותי, אין לי הרבה זמן ואני צריכה להספיק גם לאכול את מה שהכנת וגם לצאת... אל תשכח הכנתי לך בקבוק שתן והוא במקרר, יש לך זמן לסיים אותו עד שתבוא לקחת אותי בחזרה מהעבודה.
השעה ארבע ואתה כבר מחכה לי מחוץ לעבודה כמו כלב טוב ,עם תפוח ובננה שהבאת לי לדרך ואנחנו חוזרים הביתה שמחים, אני מקווה בשבילך שהבית נקי ומסודר כי אני נפגשת עם מישהו הערב, ולא זה לא עניינך מי...
אחרי ארוחת הצהריים אתה לוקח אותי למיטה לעוד סבב של " הלשון שלך בכל מקום אצלי", אני רוצה לישון תעיר אותי בשמונה לפני שהוא בא.
שמונה אפס אפס אתה מקלח אותי לאט ובעדינות, מעביר את המרכך על השיער שלי ומלטף, אני כמעט נרדמת בחזרה, תמהר כבר אין הרבה זמן הוא עוד מעט יגיע.
רבע שעה לפני המועד שנקבע- אתה מתפשט ונקשר לכיסא בפינת החדר שינה ואני הולכת לי לסלון,
הוא דופק בדלת ופותח כמו שקבענו מראש, בא ומתיישב לידי בלי לדבר, מביט לתוך עיניי ואז מתחיל לנשק אותי תוך כדי שתיית יין אדום, אני כבר חצי ערומה ואנחנו מתמזמזים את דרכנו אליך....
ושם בחדר מבלי שנעיף מבט לעברך אנחנו מתמזגים, ואני מרגישה את מבטך עליי תוך כדי שאני והוא נהנים מסתכלים על עצמנו מזדיינים בדוגי מול המראה, ואתה- שם.
אתה יושב ומביט איך אנחנו בולעים אחד את השניה בתנוחת 69 שנדמה שנמשכת מעל שעה.
כואב לך?
מה כואב יותר, הקשרים מסביבך או הלב?
הוא הולך, ואני מתירה את הקשרים מעליך, לא מתכוונת להתקלח, שנינו נכנסים למיטה ואני מאפשרת לך ללקק מגופי את הזיעה שלו, ומבין רגליי את הזרע שלו יחד עם הרטיבות שלי מעורבבים זה בזה.
ואחרי שעה ארוכה מבלי לומר מילה אתה עולה ומתכנס בתוכי כשהראש שלך על שדיי ואני מלטפת אותך תוך צלילה איטית לשינה עמוקה....

שולץ s - וואו!!!
יום בחייך העתידיים?
לפני 14 שנים
Lola​(שולטת){Zap11} - בהחלט...
לפני 14 שנים
מישהו שונה - לי זה דווקא נשמע זוועתי במיוחד. משפיל מדרגה אחרת. לכן גם נחמד מאוד לנשלט בר המזל.
לפני 14 שנים
מפנק בכיר​(נשלט) - הסיפור כתוב ממש יפה,אני מאחל לך הרבה ימים כאלה
אותי אישית הסיפור חירמן מאוד עד הקטע שבו נכנס הגבר הנוסף
לפני 14 שנים
כלב לאילוף​(נשלט) - סיפור מעולה :)
ומגרה בטירוף
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י