סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אדומה

נקודת מבט מתכווננת
לפני 13 שנים. 19 באוגוסט 2010 בשעה 15:53

קורה לי הרבה ששואלים אותי על הפנטזיה הבדס"מית שלי. אני תמיד עונה שזה תלוי, שזה אישי, שזה שונה מנשלט לנשלט. גם כשהייתי עכשיו בארץ והייתה לי אנטראקציה (ראשונית, שלא המשיכה מעבר) נשאלתי מהי הפנטזיה שלי. איך אוכל להסביר את ההסבר שלי?
מצד אחד אני יכולה ליהנות מאדם שכלפיו אין לי מחויבות או היכרות מוקדמת איתו. אבל פנטזיה.. פנטזיה זה משהו אחר.
הנשלט שאני כותבת עליו מדי פעם, לגביו יש לי פנטזיה.. יש לי כמה.. חלקן גם ייצאו לפועל בזמן הקרוב. אבל זה כי אני יודעת מה אני רוצה להוציא ממנו, מה גורם לו לצוף ומה אני יכולה לעשות לו כך ששנינו נפיק את המירב. איך הנאה כזו יכולה להשתוות למשהו שאני סתם אכתוב למישהו שאני לא מכירה, לא מרגישה, לא יודעת את ריח הגוף הטבעי שלו?
אני לא אדם של סרטים, יותר אדם של תכל'ס. וכן, אפשר לקיים אחלה סשן עם "זר", אך זה כאין וכאפס לעומת לחוות את כאבו של אדם שלמדתי להכיר לאט, שלמדנו אחד את השנייה. הרי בשביל סקס טוב באמת, לפחות אצלי, האדם צריך להיות מישהו שיש לי רגש חיובי כלפיו. נשלט שאין לי כלפיו שום רגש ישמש לצרכיי בלבד, לעומת נשלט שאני מחבבת, עזבו מחויבות, שאיתו ניתן לבנות משהו משותף, להתפתח, להגיע למקומות שלוקחים זמן ומאמץ, משהו שאני מאמינה בו.
אני לא אוהבת לעמוד במקום ואני לא אוהבת לתת לאנשים זרים להיכנס לי לחדרי הלב. אז תקשיב טוב, נשלט עתידי, לא לשאול שאלות קשות. לאט לאט. זה משתלם כל פעם מחדש.
דע את מקומך, אתה רק תרוויח מזה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י