בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בלשון ציווי!

המכון לטיהור שפכים וטיפול בשפחות.
לפני 12 שנים. 10 במרץ 2012 בשעה 12:41

חם כאן.
המון אור נכנס מבחוץ וחם.
במאפרה מחכה חצי ג'ויינט מאתמול. אני מושיט יד, לוקח ומדליק. לוקח שאיפה עמוקה. מחזיק קצת בפנים, ומשחרר לאט לאט. נשען אחורה, עוצם עיניים. מתרווח. אני מריח עדיין את עשן המועדון על המכנסיים מתאמול, שמונחות על הרצפה בצד. האוזניים שלי עדיין מצפצפות. הפה שלי יבש. אני מניח את הג'ויינט בצד, ולוקח לגימה ארוכה מהבירה. מרגיש את העקצוץ הזה על הלשון. את המרירות הקלה שלה. מתענג על הקור. מרגיש איך ה"זיעה" על הבקבוק מרטיבה לי את כף היד. מטפטפת לי לאט על האצבעות.
אני לוקח נשימה עמוקה, מניח את הבירה בצד ולוקח עוד שאיפה מהג'ויינט. אני נותן לתחושה הזו לזחול לי אל בין העיניים. לאט וכבד. אני נשען אחורה לגמרי, עוצם עיניים ומרפה לגמרי.
אני גומר.
גמירה איטית כזו. השרירים מתכווצים. העצבים מתחדדים. מכת אור לעיניים. הכל נכבה לרגע וחוזר ומתפוצץ לי לשניה בתוך הראש. אני נשאר עם התחושה הזו עוד קצת בעיניים עצומות. נותן לגלים האלה לחלוף. נותן למוח שלי להתענג על התחושה ולחזור לעצמו לאט. עוברת דקה. אולי שתיים. אני פוקח את העיניים.
היא עומדת שם על הברכיים מולי. הפה שלה פתוח. מציגה בפני את הגמירה שלי. מחכה. הסנטר שלה מכוסה ברוק שנוזל לה מהפה.
"עכשיו", אני אומר לה, והיא סוגרת את הפה ובולעת. מראה לי איך היא מנקה גם את האצבעות שלה. מראה לי את הפה שלה ריק. היא מחייכת.
"מצויין" אני אומר, ונשכב אחורה על הספה. עוצם עיניים. צולל שוב.
אני מרגיש את הראש שלה נח לי על הירך. את השפתיים שלה מנשקות לי את העור.

פרלין​(נשלטת){ש} - זה מאוד מאוד טוב.
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י