בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לא יכולה להשתחרר

מחשבות דברים וגברים שעוברים עלי
לפני שנתיים. 23 בנובמבר 2021 בשעה 9:19

זה התחיל מפניה שלי אליו. כבר תקופה שאני מחפשת שולט מנוסה ורציני. למדתי שיש כאן לא מעט טוענים לכתר – אך ממש לא יודעים מהי המשמעות האמיתית של אדון. בשיחה הבנתי שיש לו נשלטים ונשלטות אחרות – אך למדתי את מקומי לצד אחרים. איני מצפה להיות בקשר בלעדי עם אדון. התחברתי מיד לסגנון והשיחה, הרגשתי את שליטתו מרחוק והבנתי שיש לי עניין עם מישהו שהוא לא רק מנוסה ומבין אלא גם כזה שאוכל לסמוך עליו עם הזמן ולהפקיד בידו את נפשי וגופי. כבר התחלתי להתרגש.

קבענו מפגש ראשון באוטו – שאני אצא ל"הליכה" ושהוא יאסוף אותי, ניכנס לשדה ואתמסר אליו. היום המיוחל הגיע והתרגשתי. הוא הורה לי שאגיע עם חוטיני ושאשלח לו צילום של כל התחתונים הנשיים שיש לי. לצערי שני החוטיניים שהיו לי כבר לא בנמצא – האחד נקרע ע"י מישהו מאוד אגרסיבי ואחר דרש שאשאיר לו. אך יש לי מספר תחתונים נשיים שהאדון הקבוע שלי בזמנו דרש שאלבש לעבודה לפי דרישה . שלחתי לו תמונה שלהם והוא בחר בתחתון הסגול עם התחרה. מאוחר יותר הצלחתי למצוא ביבי-דול בורדו שהיה לי ושלחתי לו תמונה והוא הורה גם אותו ללבוש למפגש. את הסגול בסתר לבשתי מאותו רגע...

הערב סופסוף הגיע. אמרתי בבית שאני יוצאת מאוחר יותר להליכה. התרגשות התארגנתי ולבשתי את התחתון הסגול ומעליו את הביבי-דול, לבשתי מכנסי ספורט וזקט קל וסגרתי שלא יראו את הביבי-דול. לקחתי ג'ל וכמה קונדומים ויצאתי לחכות לו בצומת. הרגשתי כמו זונה שמחכה ללקו - אוהבת את תחושה. קיוויתי שלא יתאכזב מהמראה והשירות שלי. רציתי כ"כ שאצליח ללמוד איך לספק אותו. הוא אכן הגיע ובהתרגשות נכנסתי למושב האחורי כפי שהורה לי מראש. לא ממש ראיתי אותו אבל כבר הרגשתי את השליטה שלו עלי. התיישבתי בכיסא מאחור בלי מילה, הסרתי את הג'קט ומכנסי הספורט ונשארתי עם הביב-דול ותחתון נשי בלבד – הכל לפי ההוראות שלו מראש.

הנחיתי אותי לשדה ושם אמר לי לעבור לכיסא הקדמי ולהתחיל למצוץ לו. פתחתי לאדון את המכנס כדי לראות אתה זיין שכ"כ חיכיתי לו – אם הוא מכובד ורציני ואם אוכל להתחבר ולהתמסר אליו. התרגשתי ונראה לי שהוא הרגיש. היה לו כלי מכובד וקשה כמו אבן - כמו שאוהבת. התרגשתי מכל עליה וירידה. אך קשה למצוץ מאוד עמוק במשובים הקדמיים ואני רציתי להרגיש אותו מגרד לי בגרון. רציתי שייקח פיקוד על הפה והגרון ודרכו על הראש שלי. רציתי להרגיש אותו מפמפם לי את הגרון שלי ופשוט להיות לו חור מענד. אחרי זמן קצר הורה לי לצאת ולרדת מצב הטבעי כדי לקבל את הזיין העבה וגדול לגרון שלי - אהבתי! התחלתי להכניס ולהוציא ולשאוב את הזיין היפה – אך העובי והגודל אילצו אותי מידי פעם להפסיק כי הוא ממש גדול ואני לא מורגל לגודל כזה. ככל שהזמן התקדם למדתי איך למצוץ ולעשות לזיין היפה שלו טוב.

אחרי זמן הוא החליט שהוא רוצה לזיין אותי מאחור. די חששתי בגלל העובי אבל נרגשתי. הלבשתי עליו את הקונדום עם הפה - כפי שלימד אותי השולט הקבוע. הוא כופף אותי על מכסה המנוע והוריד מעט את התחתון הכניס אצבע משומנת וכבר הייתי בשלה ומיוחמת לקבל אותו להתמסר לספק אותו. להרגיש את הגבריות שלו משתלט על גופי, ודרכו לנפשי. להרגיש את הבעלות שלו עלי. בשבילי זיון הוא קודם כל מעשה בעלות והתמסרות לאדון. ואכן הוא נכנס – התרחבתי בשמחה אך בכאב כדי לקבל את הגבריות שלו. אני יודעת שכל מעשה בעלות – פיזית, מינית ומנטאלית – כואבת בתחילה, אך ברגע שאני עוברת את השלב הזה אני מוצפת בהתרגשות ועונג, ובתחושה שנכבשת. הוא התחיל לפמפם אותי עוד ועוד. התחלתי להמריא למקום הזה – למקום שקשה לי לתאר, מקום שבו אני מרגישה שאני כולי חור לשימושו של גבר אמיתי. מקום שבה אני מקבלת הכי הרבה סיפוק מלהיות כלי לסיפוקו של גבר. מידי פעם כאילו התעוררתי ברעד, סימן שהתחיל תהליך פנימי עמוק. הוא המשיך ככה לפמפם בקצב גובר עוד ועוד, לא בטוחה כמה אני הייתי שם וכמה רק החור שלי היה שלו בשבילו. מידי פעם הוא הורה לי להרים את התחת כמו זונה טובה. הוא פימפם אותי שעה ארוכה והתחילו לי כאבים פנימיים שניסיתי להשתיק אך כנראה שאיני מורגלת – לא בנפח ולא בכמות הזמן ועוצמת הפימפום. כנראה שיקח לי זמן להתרגל עליו. (קצת חשש ממה יהיה אחרי שכבר לא אהיה איתו – כבר לא אוכל יותר להנות כי לא מאמינה שאחרים יכולים להיות כ"כ גדולים וגם להחזיק כ"כ הרבה זמן?). הוא פימפם אך הכאב הלך והתגבר. מצד אחד רציתי שהוא פשוט יעשה את שלו ואני אתמסר אך אחרי זמן מה לא יכולתי יותר – הכאב פילח בי כל פעם מחדש וביקשתי הפסקה. הוא הבין ונענה. חשוב לי תמיד אדון שמצד אחד מוביל אך גם מבין ומתחשב. אני יודעת שאוכל עם הזמן לקבל אותו יותר ויותר.

הוא הסיר את הקונדום והתחיל שוב לפמפם לי את הגרון - כמה התגעגעתי לתחושה הזו. זה מוזר - כאילו יש לי צורך שבו זמנית יזיין לי את הגרון וגם מאחור. כמה מדהימה התחושה של גבר מפמפם את הגרון בקצב – זה ממכר ומשגע בו זמנית. הוא רצה לחזור ולזיין אותי, וגם אני רציתי, אך חששתי שלא אוכל ללכת יותר כמה ימים בגלל הכאבים. במקום זאת הוא השפיך עלי והתמרחתי. אני מקווה שבעתיד אספק אותו יותר ויותר. הוא החזיר אותי למסלול ה"הליכה" שלי. הלכתי לדשא חשוך והתיישבתי לקלוט את כל מה שעבר עלי ובעיקר כדי לחכות שהזרע שקיבלתי מהאדון יתייבש כדי שאוכל להיכנס הביתה בלי שאלות. נכנסתי הביתה ונכנסתי למקלחת – עשיתי כאילו מתקלח והשמרתי את הזרע שלו עלי עד הבוקר. רוצה להתחיל להרגיש את הבעלות שלו על נשמתי וגופי.

 

אקסטרימיסט​(אחר) - וואו
פוסט מחרמן בטירוף
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י