שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 5 שנים. 6 בנובמבר 2018 בשעה 20:25

אני באירוע של קולגה, לידי יושב בחור שאני לא מכירה ואני מבקשת ממנו להעביר לי את המים. הוא מרים את הקראף ושואל: "אפשר למזוג לך?", אני מהנהנת, הוא מוזג ואומר: "תודה". אני מחייכת.

האוכל מגיע, כוס הוויסקי שלי ריקה. הוא פונה אלי ושואל: "לדאוג לך לעוד וויסקי? שתית בלי קרח, נכון?". אני מהנהנת והוא אומר: "תודה".

אני פותחת את הכלוב, כותבת את הפוסט כשצג הטלפון פונה אליו. הוא לא מגיב. אני קמה ללכת, הוא מניח יד על כף היד שלי ואומר: "יש לך נעליים יפות".

אני אומרת תודה.

והולכת.

יודע את מקומו​(נשלט) - ואז התעוררת? (-:
לפני 5 שנים
hrgiger - לא. עדיין המשכתי ללכת.
לפני 5 שנים
היד - לפעמים הם סתם בני אדם :)
לפני 5 שנים
hrgiger - הם תמיד גם בני אדם.
לפני 5 שנים
היד - נו יופי חחח, את מבינה למה אני מתכוון :)
לפני 5 שנים
רצסיבי​(נשלט) - אז מה זה היה? מישהו שפועל על פי כללי נימוס אביריים? או אולי ניסיון התחלה ונילי, מתוך הנחה שמה שנשים אוהבות זה שגברים מפנקים אותן? (שתי האופציות האלה מאוד לא אהודות עלי)
לפני 5 שנים
hrgiger - א. כן, יכול להיות שזאת אחת משתי האפשרויות האלה והאמת היא שאין לי בעיה איתן. הנימוס והשרותיות שלו היו נעימים.
ב. הכותרת שלי מעט מתחכמת.
לפני 5 שנים
רצסיבי​(נשלט) - לי דווקא יש בעיה עם ההנחה המובנית שמה שמעניין נשים וחשוב בעיניהן הוא שירותיות ואבירות. איך תכבוש את ליבה של אישה? תקנה לה פרחים, תפתח לה את הדלת של האוטו, תפנק אותה, תקנה לה יהלום, והיא תסכים להתחתן אתך. זה חוזר בכל סרט הוליוודי שני, וגם לא מעט אנשים מאמינים בזה. איפה הבחינה של האופי שלה? ושל האופי שלו? וההתאמות השכליות, הרוחניות, התחביביות, והאחרות? הרי לפי אותה נוסחה, כל אישה תרצה להתחתן עם גבר מנומס מספיק. במידה מסוימת זו אפילו החפצה של האישה, וזה הרדדה של המשמעות של יחסים אנושיים.
לפני 5 שנים
hrgiger - אני מסכימה עם כל מה שאמרת אבל -
אני חושבת שקשרים אנושיים אינם סרט הוליוודי ואינטרקציה מתחילה איכשהו. האדם שיפנה אלי ככה וינהל איתי שיחה כנראה יבין מאוד מהר שזה לא מה ש"יקנה" אותי, זה הרי קורה על בסיס קבוע פה. מעבר לזה, זה שמישהו פנה אל מישהי ככה לא אומר שזה הדבר היחיד שיש לו להציע, זה אומר שזה הדבר שהוא בחר לחשוף במשפט הראשון, את כל "איפה הבחינה של האופי שלה? ושל האופי שלו? וההתאמות השכליות, הרוחניות, התחביביות, והאחרות" אי אפשר להכניס לארבעה משפטים ראשונים.
לפני 5 שנים
רצסיבי​(נשלט) - א. מסכים.
ב. לגבי הסוף של הדברים - אפשר, תתפלאי :)
לפני 5 שנים
תפוח אדמה חרוך​(נשלט) - נשלט ביישן?
לפני 5 שנים
hrgiger - הוא לא היה מאוד ביישן, לא.
לפני 5 שנים
דוד הבלוק -
גנטלמן
מה אתם ישר אולי הוא זה אולי הוא זה
לפני 5 שנים
hrgiger - אני גם נטיתי לכיוון הג'נטלמן. אבל ה"תודה" שלו מאוד לא שיגרתית וכך גם המחמאה ספציפית על הנעליים (היפות אך רגילות).
יכול להיות שאני מושפעת מעולם השליטה, אני לא שוללת את זה, אבל...
לפני 5 שנים
היד - לא מכיר אותך באופן אישי אז לא יכול אפילו להעיר/להאיר האם זה נובע מהרכת "משקפיים, אבל מה שאני כן יכול להגיד זה שיש אנשים, לפחות פה, שרואים המון אינטראקציות בהקשר בדס"מי.
לפני 5 שנים
Glitch - זה ביחד עם הבחור שזיהה אותך בזמן ריצה (! ) פשוט גורמים לי לחשוב שהדבר הנכון יהיה לעשות הסבה לשולטת. אף אחד אף פעם לא אמר לי תודה כי הרשתי לו לדאוג לי! דרוש תיקון בדחיפות.
לפני 5 שנים
עכבר​(מתחלף){Yaara-g} - הבחור דורש חינוך נוסף. לא ברור למה הוא הרשה לעצמו להניח את היד שלו על שלך בלי לבקש קודם.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י