שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

לכתוב משהו

אפשר עוד לעשות איתי המון דברים
לפני 3 שנים. 17 בפברואר 2021 בשעה 6:59

אולי זה יפתיע, אבל לדעתי אף אחד לא מדבר על המיניות של הנשלט ברצינות. 

יש המון סיבות *לא* לדבר על המיניות של המשלט -

1. המון נשלטים מתחילים שיחה עם שולטת ב*אני רוצה שתעשי לי x", עוד לפני "השלום". כבר מוריד כל חשק לדבר ברצינות על תשוקות ורצונות. לשני הצדדים.

2. שולטות, וול, רוצות לשלוט. רוצות לדבר על המיניות *שלהן*. רוצות שהמיניות שלהן תבוא לידי ביטוי בקשר. למעשה זה נתפש כשיא הקשר - הבאת המיניות של השולטת בקשר. הגביע הקדוש של הקשר הפמדומי. ובצדק גמור. אבל אז, מה המקום של המיניות של הנשלט, אלא אם היא *משתנה*, ומותאמת, כדי  לספק את השולטת? 

3. בהמשך ל2, המיניות האוטנתית, הלא-מותאמת של הנשלט נתפשת גם אצלנו הנשלטים כדבר פחות סקסי, כדבר שאולי נכפה אלינו, כמשהו מביש קצת, שלא נוח לדבר עליו. זה בוודאות נכון בעולם הוונילי. אבל זה זולג גם לקשר הבדסמ"י. 

4. המשפט "אל תדבר, אל תחשוב. פשוט תרגיש" הוא יותר מדי סקסי. לעזעזל.

והרבה פעמים, 1-4 הם פשוט אמצעי להדחיק את זה ש-

5. להנכיח מיניות אותנטית זה תמיד מסוכן. זה תמיד פוליטי. מיניות היא כוח משתנה, לא נשלט, הפכפך מדי יום. הוא יכול לערער בטחון, הוא יכול לערער זוגיות. להנכיח מיניות של פרטנר זה לשאול את בן הזוג (לסטוץ חולף, או לחיים) "אז מה אתה באמת רוצה?" ואשכרה להתייחס לזה. זאת מראה אכזרית לעיתים.

אני רוצה כלכך לדבר על המיניות שלי. 

כלכך. 

 

 

Jeanne - אז תדבר עליה.

אני לא מסכימה עם הגישה הזו, אני מאוד אוהבת לחפור במיניות של מי ששלי, ולמצוא את כל הנקודות והכפתורים. ואז לשחק ולנצל ולהפעיל וללחוץ ולהנות מכל מה שיש. ותמיד יש כל כך הרבה.
לפני 3 שנים
Chucha - מסכימה
אני חושבת שהעניין הוא בעיקר אחד. האם גם עצם השיחה על המיניות היא נשלטת? או נדחפת?
אפשר ממש חהביא דברים, גם באופן אקטיבי. להיפך, יאמ. לא צריך להיות רק נשלט פאסיבי שרק מחכה ל"פקודת" השולטת.
אהל יש מתח דק לעמוד עליו שבין להביא גם דברים ולהכניס אותם למשחק ובין לנהל ולשלוט בסיטואציה, להניע אותה ולפעמים גם ליצור ממש מניפולציה (שזה איך שאני חווה את סעיף אחד, בעצם. כשהשולטת היא לא באמת שולטת, אלא היא בובה למילוי פנטזיה שהנשלט יוצר ומניע).
לפני 3 שנים
תפוח אדמה חרוך​(נשלט) - אהבתי את הניתוח הזה שלך.
אולי זה נכון, אבל האם, כמדובר בשולטת ונשלט הוא לא דק מדי? האם ההתניות החברתיות חזקות מכדי לאפשר מרחב ממשי לשיחה לא טעונה?

קחי בחשבון שגם אם הנשלט לא מתכוון כלל לעשות מניפולציה, אלא להגיד מה מחרמן אותו, הרבה פעמים זה מתקבל אצלה כניסיון לעשות אותה "בובה למילוי פנטזיה". למה? או כי היא נכוותה. או כי היא שומרת דיסטנס או אפילו כי מה שהוא אמר משעמם אותה ולא מתחבר לה, וזאת הדרך שלה לבטא את זה. .. וכו'
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י