לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מהלב

סוג של
לפני חודשיים. 2 בפברואר 2024 בשעה 14:11

היא ישבה על המיטה וחיכתה להוראות ממנו, סדנים הלבנים היו נעימים ומלטפים, שמיכה רכה ומזמינה להתכרבל משהו, היא יכלה להיות על המיטה הזאת שעות.

"על הרצפה, על ארבע!", הוא ממש זרק אותה מהמחשבות הנעימות בלבן, היא צייתה ונעמדה על ארבע על הרצפה. הוא לא ניגש אליה ולא נגע בה בכלל, היה לה מוזר, אך היא היתה סבלנית, ידעה טוב מאוד, שהיא תמיד נחשקת ביותר בעיניו.

"את לא זזה!" הוא פקד ולפתע פתח את הדלת והכניס מישהי, זה היה ברור כי אמרה: "ערב טוב, אדון". היה מוזר לשמוע שמישהי קוראת לו אדון, היא אף פעם לא קראה לו ככה, היה ביניהם סיכום על כינוי ייחודי הידוע רק לשניהם. 

היא הציצה וקלטה בקצה החדר בחורה שמנמונת, לא הכי יפה, מגושמת קצת, ועדיין יצר אי סולידריות הנשית החל לכרסם בבטנה.

"זאת נשלטת שמצטרפת הערב אליך, היא כאן בשביל לענג אותי ואולי גם אותך, עדיין לא החלטתי". לא היה לה מה לענות.

בלי כל התרעה מוקדמת הוא הוריד את השמנמונת על ארבע והחל להצליף בה בעוצמה מטורפת, כאילו זאת הפעם האחרונה שאפשרו לו את זה. כל נחיתה של השוט על הישבנה השמן הדהד בחדר, גניחות וצרחות של השמנה, כן כן, עכשיו היא כבר היתה שמנה ומכוערת, כי ככה היא החליטה, איך זה שהוא לא נוגע בה היום? למה היא לא במרכז תשומת הלב שלו? 

היא הרגישה קנאה בלתי מוסברת, אבל עדיין שתקה, כל עוד הוא נהנה, הכל טוב.

משפט אחד שנפלט מפיו גרם לה בפעם הראשונה מאז ומעולם להשתמש במילת בטחון, מילה שנועדה למקרים חמורים וחריגים בלבד, אבל היא לא יכלה יותר...

"גאה בך, מתוקה שלי", הוא אמר לשמנה וליטף את שיערה.

כמובן הכל הופסק מיידית, מילה זו מילה, גם אם נעשה בה שימוש לא הוגן, לכאורה.

זה היה סדק הראשון ביחסים בינהם.

לפני חודשיים. 1 בפברואר 2024 בשעה 11:10

זה היה ערב סשן חורפי וגשום. בהוראות היה רשום :

* מגפיים

* מעיל

* קולר

כמובן היו עוד הוראות, אבל באף אחת מהן לא הוזכרו בגדים חמים, כובע, כפפות. היא רק קיוותה שלא תצטרך להיות הרבה בחוץ, אולי כמה שניות מהרכב לחדר.

בשעה שנקבעה הוא חיכה עם הרכב בכניסה לביתה. 

בדרך כלל היא התייצבה בדיוק מושלם, הוא תמיד העריך את זה מאוד, אבל הפעם התעכבה. המבט שלו אמר הכל, הוא אפילו לא שאל לסיבת האיחור והניע את הרכב. הם נסעו זמן מה בדממה, המתח הורגש באויר ולא בישר טובות, הוא גם קיבל שיחת טלפון מבעלי הצימר, שביטל את ההזמנה עקב הפסקת חשמל לא צפויה. הוא מאוד התאכזב ונשמע מתוסכל, לא אהב לשנות את מה שתכנן מראש.

פתאום הוא פנה לכיוון היער ואחרי כמה עשרות מטרים עצר.

"את איחרת!" הוא אמר ברוגע מפחיד משהו. "תתפשטי!". לא היה מה לפשוט במיוחד, מעיל וזהו, היא חייכה לעצמה, והתכוננה לפנק אותו ברכב כדי לפצות על האיחור, היא כבר ניגשה לכיוונו, אבל הוא עצר אותה עם סטירה, "אני אמרתי לך לגעת בי?!", קולו היה כבד ותקיף, אפשר היה להרגיש את הכעס שלו בכל פינה ברכב, הלחי כאבה והאדימה. 

"אמרתי לך להתפשט! ואני התכוונתי להכל, את מורידה את הכל!" בחוסר רצון היא חלצה את המגפיים וכדי לא להסתבך, הורידה גם את הקולר, הפעם היא קלעה בול, הוא רצה אותה ערומה לגמרי.

הוא זז לכיוונה, היא התכוננה לחיבוק, מציצה, מגע, כל דבר, אבל שום דבר לא הכין אותה לזה....

הוא פתח את הדלת בצד שלה וחזר למקומו, "צאי!" הוא פקד עליה, שום משפט כמו: "קר", "גשם", "חושך" לא עזר.

היא יצאה מהרכב החמים, רוח חזקה וגשם היכו בגופה הערום, היא נגעה במכסה מנוע החם בתקווה להתחמם, אבל לזה היא לי ציפתה, הוא סגר את הדלת, וברוורס התרחק ממנה ונסע לחשיכה עד שנעלם לגמרי.

היא נשארה לבד, מושפלת, רטובה עם לחי רותחת ביער חשוך, היא לא ידע איפה היא, היא עמדה באמצע שום מקום, ללא אפשרות להסתתר או להתיישב.

כמה זמן היא תצטרך להיות לבד?, יותר נכון, כמה זמן ייקח לו להירגע, היה ברור שיחזור, שאלה מתי?

הרגיש לה נצח עד שראתה פנסי הרכב מרחוק, הוא התקרב ויצא מהרכב עם שמיכה, בדממה מוחלטת הוא עטף אותה ועזר לה להיכנס לרכב, היא רעדה דקות ארוכות, הוא חיכה בסבלנות עד שהתחממה ונרגעה.

"את לעולם לא מאחרת לפגישה שלנו" הוא אמר והסתכל עליה בפעם הראשונה הערב, מבטו היה כעוס, אבל גם מלא דאגה ואהבה. 

 

"כן, כבודו"...

 

 

לפני חודשיים. 28 בינואר 2024 בשעה 12:51

"יש לי פנטזיה..."

"כרצונך", היא ענתה מיד בלי להסס, כי ידעה , שתמיד ישמור עליה וידאג לה.

הוא לא הופתע בכלל, היה ברור, שלא יצטרך לשכנע אותה או לבקש פעמיים, הוא שמח מאוד והחל בהכנות, לקח לו כמה ימים לארגן את הכל, וככל שהמועד המיוחל התקרב, הרגיש מתח ותחושת חרמנות מטורפת. 

ביום חמישי היא קיבלה רשימה עם הוראות, נדיר שהרשימה הייתה קצרה ולא מסובכת, אבל הפעם רק שלוש שורות:

• כתובת

• שעה

• לבוש (שליח שיביא את החבילה לקראת הערב).

היא חייכה, כשהשליח מסר לה חבילה קטנה להפליא, בתוך קופסא קטנה היה קולר בצבע שחור מעוטר באבני סברובסקי וטבעות כסף, לאחת מהן הייתה מחוברת רצועת שרשרת ארוכה מאוד. 

בשעה תשע בערב בדיוק היא התייצבה מול דלת מרשימה של וילה יפיפייה, הוא פתח לה וציווה להיכנס פנימה, בפניה נפתחה תמונה כמו מסרט פורנו מושקע ביותר, חדר מעוצב בצבעי אדום ושחור, במרכזו מיטה ענקית ועליה יושבים 4 גברים לא מוכרים. היא ציינה לעצמה, שארבעתם נבחרו בקפידה רבה, שריריים, יפים, מטופחים ומצוידים היטב. מול המיטה עמדה כורסא מפוארת ונוחה מאוד, אחת כזאת שמיועדת לישיבה ממושכת וצפייה בסרט או הצגה באולמות VIP.

הוא ניגש אליה ואחז בשרשרת המחוברת לקולר והחל להתרחק לכיוון הכורסא, עכשיו היא הבינה , למה היה צורך באורכה המוגזם. הוא רצה לצפות מהצד אבל בלי להרפות ממנה לרגע.

הוא התיישב ונתן סימן לגברים להתחיל, הם כבר לא יכלו לחכות, היא קלטה את הזקפה שלהם עוד בכניסתה לחדר. 

אלה היו שלוש שעות של פורנו טהור, כמו בסרטים, בלי חוקים, בלי הנחות, ארבע שולטים על נשלטת וצופה אחד, שלא שחרר אפילו לרגע את השרשרת הארוכה.

אחרי שכולם עזבו והשאירו אותה מותשת על המיטה, הוא ניגש אליה ואסף אותה לזרועותיו, חיבק חזק ולחש לה באוזן, כמה הוא מאוהב בה, כמה הוא מטורף עליה, כמה היא מדהימה ונחשקת.

היא נרדמה , הוא הניח אותה על הכרית וכיסה בשמיכה, דקות ארוכות התבונן בה, התגאה בה, התאהב בה עוד יותר. 

בסוף נרדם לידה, ידו עדין אחזה בשרשרת הארוכה.

לפני 3 חודשים. 15 בינואר 2024 בשעה 18:17

"בפנייך שתי אפשרויות, אם את מנחשת את הצבע של הקולר על צוורך, את נכנסת לחדר על שתיים, אם טועה, על ארבע. ברשותך שני ניחושים בלבד" , הוא אמר בקול שקט ותקיף.

הוא התרחק ממנה והתיישב בציפיה לתשובה.

כבר כמה דקות ארוכות היא עמדה בסלון שלו עם עיניים קשורות, ברור שרצתה להגיע לחדר השינה ולשכב במיטה שלו כמה שיותר מהר, למרות שידעה טוב מאוד, שגם אם תגיע לחדרו על שתיים, לא תתקרב למיטה עוד הרבה זמן.

"אדום?", היא אמרה, כי ידעה, שהוא מאוד אוהב את הצבע, והניחה, שיבחר בו, אבל טעתה.

כמובן צבע הכי מתבקש לסיטואציה הוא שחור, אך היא טעתה שוב. 

דרך לחדר השינה הרגישה לה בלתי נגמרת, הוא הוביל אותה במסדרון כמו כלבה, קצוות של הצעיף הארוך ליטפו את גופה הערום לגמרי ונתנו הרגשה נעימה וחמימה.

למרות שלא היתה קשורה או חסומת פה, היא הרגישה חסרת אונים, נתונה לשליטה שלו באופן טוטאלי.

צבע של הקולר היה סגול.

לפני 3 חודשים. 7 בינואר 2024 בשעה 20:09

מפגש ראשון, תמים ובתולי שכזה, כן, הם ממש לא מכירים, יש דרך ארוכה עד שיגעו בשמיים ויעברו את הגבול.

היא לבושה רק בבושם משכר וצעיף שחור ודק , עומדת מולו בציפייה.

הוא לא ממהר, מתהלך סביבה שוב ושוב, מסניף אותה, היא מטריפה, עור לבן מסנוור צועק מבעד הצעיף השחור העוטף את כתפייה.

הוא נגש קרוב יותר, לא נוגע, למרות שמאוד רוצה, בעדינות לוקח את צעיף ומושך אותו...

פאק ... איזו אישה, הוא הרגיש חום וכאב מתוק מתפשטים בין הרגליים, ליבו האיץ והחל להשתולל. הוא קשר לה עיניים עם הצעיף, עכשיו אפשר לגעת...

לפני 4 חודשים. 8 בדצמבר 2023 בשעה 20:46

פגשתי אותו אתמול, באתי כדי להיפרד, גם אם לא אמרתי לו כלום בסוף, ידעתי שלא אראה אותו יותר.

אחרי תקופה של שכרון חושים, אכזבות ודמעות, הבנתי שזה לא בשבילי, אי אפשר לחיות אם בנאדם שעדיין לא יודע מה הוא רוצה, לא החליט מי הוא בעצמו ומה יעשה כשיהיה גדול, למרות שמדובר בגבר בוגר, משכיל, חכם באופן יוצא מגדר הרגיל, מושך ושובה לב.

לא רציתי להשאיר משהו ממנו בתוך הראש שלי או הנפש שלי, לכן יזמתי את הפגישה, שהיתה תמימה לחלוטין, שיחות חולין, חיוכים קפה וגלידה.

בהתחלה הוא בא בגישת התגוננות, כי היה בטוח, שבאתי לבקש שנחזור, היה קר וקשוח, אבל השתחרר וחזר להיות מדהים כמו שהוא, כשהבין, שבאתי רק לשוחח.

והיתה זאת שיחה אחת הטובות שלנו, הוא נפתח בפניי, דיבר על עצמו, על החיים, על העבר והעתיד הצפוי להיות מושלם, רק אם ישנה את הדרך וישקיע.

אני ישבתי מולו והתמקדתי בו דווקא בתור בנאדם זר, כן כן אחד רחוק שכזה, לא אחד שנגע לא רק בגופי, אלא חדר לתוך הנפש הפצועה שלי ועשה מהפך. גיליתי גבר שונה ממה שראיתי כשהיתי מסונוותר ושיכורה ממנו, פחות יפה וסקסי, לבוש פחות מוקפד, פחות מתאים לו, עיניים עייפות ולא כובשות כמו פעם. אולי עשיתי את זה בכוונה כדי להשתחרר, אולי לא, אבל זה נתן לי תחושת הקלה מסוימת.

בסוף הוא אמר: "את אישה מדהימה, ראויה להערצה, נאמנה, בעלת נתינה בלתי מתפשרת, סקסית, מינית, חלומו של כל גבר, אחת למיליון , חבל רק שנולדנו בתקופות שונות". 

בסוף ליווה אותי לרכב ונפרד ממני בחיבוק ארוך ואוהב, ללא ספק אחד כזה שמשאיר טעם של עוד.

בדרך הביתה חייכתי לעצמי, אני אחת למיליון.

לפני 4 חודשים. 18 בנובמבר 2023 בשעה 19:25

"את מדהימה, מיוחדת, ללא ספק אישה מושלמת מכל המובנים " , "אני מרגיש דחף בלתי פוסק להיות איתך, לשמור עליך, לחבק ולעולם לא לוותר עליך"...

"אפילו לא נפגשנו עדיין, ואני כבר לא מפסיק לחשוב עליך, אני קם בבוקר עם שמך, הולך לישון רק כדי לחלום עליך"...

אחת המחמאות היפות מבין מאות ועדיין הוא ויתר, אמר שלא בנוי, לא יודע, מתלבט, לא יכול, לא לא לא...

אז מה פאקינג הקשקוש הזה של שיחות נפש ארוכות, דיבורים עמוקים לתוך הלילה, החלפת פילוסופיה בין המוחות?! הכל בשביל לספק רעב אינטלקטואלי? זהו? לא חבל על כל המאמץ הזה רק כדי להתנתק בסוף?

האם באמת נמצא הראוי שיילך עד הסוף? שיזכה לאור, טוטאליות, הערצה, אהבה אינסופית.

לפני 5 חודשים. 1 בנובמבר 2023 בשעה 14:43

לשקרים שלך אין סוף,

על שפתיך אהבה של מישהי אחרת,

לא מאמינה לאף מילה,

תתמודד, אני עוזבת.

לפני 5 חודשים. 31 באוקטובר 2023 בשעה 16:13

לפני לא מעט זמן פגשת אותו, הסתנוורתי, התאהבת, לא יכולת לנשום בלעדיו, רצית לראות אותו, לשמוע אותו, להרגיש אותו 24/7 ואם ביממה היו יותר שעות, גם זה לא היה מספיק לך. הקאטצ' הגדול הוא, שבחיר ליבך לא לקחת אותך ברצינות, להית מוכן לכל האהבה הזאת, למרות שעשה רבות כדי לזכות בליבך, אבל ברגע שכבש אותך, התרחק, נעלם, יצא עם אחרות, חגג ימים ולילות בלעדיך. ואת שבורת לב נשאר ללא כלום.

לקח לך כמה שנים להתגבר, לשכוח, למחוק, כמובן שום דבר לא פשוט כל כך, לא באמת אפשר לשכוח, להשמיד, הצלקות נשארות לתמיד, את למדת לחיות עם זה, נעלת את ליבך, לא מרשה לעצמך להראות חולשה, לא מתאהבת ולא מתלהבת, אדישה, סוג של פוקר-פייס לאהבה.

ואז הוא חוזר, מנסה לאחות, לרפא, לעורר משהו, מנסה ללמד אותך לעוף מחדש, רוצה להפשיר את ליבך ושתהיי כמו פעם. את רואה ומרגישה את ההשתדלות שלו, זה נעים, זה מחמיא, זה מרגיש, אבל זה לא נוגע, לא מחמם, לא מלהיב. כי את בתור מוכת שברון לב רב פעמי לא רוצה להיפגע שוב, לא מרשה לעצמך להתקרב אליו, לא נותנת לו הזדמנות להוכיח שטעה והיה טיפש ופגע בך קשות.

אם תפתחי בפניו כמו אז, אם תנשמי אותו כמו אז, אם.... 

האם הוא באמת ישאר? האם הוא באמת האחד? האם הוא באמת ל

מד?

 

לפני 5 חודשים. 24 באוקטובר 2023 בשעה 15:57

לילה עמוק, רכב שלו טס על הכביש, הוא מרוכז בנהיגה ותוך כדי מלטף אותה, מכניס אצבעות לכוס שלה ומלקק אותן אחרי זה, היא מגיעה לשיא, כאב המתוק של הגמירה מכה את גופה, הוא מרגיש זאת ומפסיק מיד! 

"אוף!!!", היא מייללת בפינוק ואז קולטת את המבטו האומר: "את באמת חושבת שתחליטי מתי ואיך?"....

הוא עצר את רכבו, בחוץ רק עצים וחושך, אין נפש חיה, רק רוח.

"תתפשטי", הוא אמר בקול רגוע ותקיף, היא עשתה זאת ללא היסוס, "צאי מהרכב!".....

"אבל קר בחוץ!" היא פלטה, ושוב המבט שלו גרם לה להחסיר פעימה, "אל תדאגי, יהיה לך חם", הוא אמר וסימן לה לכיוון הדלת.

היא יצאה מהרכב והסתכלה מסביב, אבל לא הצליחה לראות דבר למרחק יותר ממטרים ספורים, רוח קרה גרמה לה לחבק את עצמה, היא התחילה לרעוד. הוא לא מיהר, הדליק סיגריה והתבונן בגופה החשוף מבעד השמשה, אחרי דקה או שתיים, לה זה הרגיש כמו נצח, הוא הופיע מולה...

"את ממש יפה, פשוט מהממת", " שבי על מכסה המנוע", הוא פקד עליה. 

מכסה מנוע היה חם, כניראה על זה הוא דיבר כשאמר: "לא יהיה לך קר", המחשבה על זה , שתמיד ידאג לה, הרגיעה אותה. היא התיישבה, הוא התקרב, גופה הלבן היה נראה מדהים על שחור הסקסי של האוטו שלו. הוא לא מיהר ונהנה מכל רגע, למרות שכבר היה מת לזיין אותה, וגם מבטה התחנן לזיון, לא עשה זאת.

הוא שלף מכיסו חבל אדום והחל לקשור אותה, הוא נהנה כל כך, גם היא הרטיבה והחלה להתנועה, אבל הצליחה פחות ופחות הכל שהוא סובב את החבלים, הוא סיים ושיבח את עצמו על היופי שיצר,  הוציא שוט משום מקום והחל להצליף בה בעדינות בהתחלה, היא נכנסה לטרנס, הוא הוריד את מכנסיו וחדר לתוכה ותוך כדי הצלפות הגביר את הקצב, שניהם הגיעו לשיא וגמרו ביחד..

אחרי כמה דקות הוא שחרר אותה ואסף את כולה לזרועותיו בחיבוק עוטף ואוהב ואמר:" זאת רק התחלה יקירתי"

היא הנידה בראשה:"ללא ספק, ללא

ספק"