אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מוח יצירתי

זה לא כבד לך?
לפני 6 שנים. 11 בנובמבר 2017 בשעה 6:33

חלמתי חלום על מקום העבודה שלי, או בעצם על היחס שלי כלפי מקום העבודה. 

בחלום הייתי בדרך לעבודה, וכשעליתי על המדרגות הנעות (עליתי למעלה כביכול, אבל הן בעצם ירדו למטה) קלטתי שאין לי מפתח לחנות. שום מפתח לא היה בכיסים שלי. התחלתי קצת להילחץ. פתאום ראיתי מישהי שעובדת איתי ברשת (היא למעשה העובדת הותיקה ביותר ברשת כרגע, ואני אחריה. כל השאר יחסית חדשים) ואמרתי לה שאין לי מפתח. היא אמרה לי לא לדאוג. ראיתי על המדרגות הנעות גומיה לשיער, שקניתי לפני משמרת שעשיתי בסניף אחר של הרשת לפני כמה שנים (הסניף נסגר לפני 10 חודשים). אספתי את הגומיה אלי ולאחר מכן ראיתי את המפתח שלי ואספתי גם אותו. אני זוכרת שהרגשתי ממש מופתעת כשמצאתי אותם על המדרגות כי לא זכרתי שהם נפלו לי. בדרך לחנות ראיתי עובדת שעבדה איתי עד לפני יומיים (החליטה להתפטר ממש בהתראה קצרה), כאילו פשוט נטשה את המשמרת באמצע. הגעתי לחנות וראיתי אותה חצי פתוחה, עם אנשים בפנים. אבל בלי מי שישמור על החנות.

 

ושם החלום נגמר... 

מה שקרה זה, שבשנה האחרונה ירדתי לחצי משרה בעבודה לאחר שבשנתיים שקדמו לזה עבדתי במשרה מלאה וגם למדתי תוך כדי. זה היה קשה, אבל הצלחתי להיות יעילה ולשמור על ציונים טובים. ואז לקחתי גלולות וכל הכימיה שלי במוח השתבשה. באותה תקופה ביקשתי לרדת לחצי משרה, ובאמת הייתי בחצי משרה. זה הוריד לי ממש את היעילות והכניס אותי לדיכאון תנועתי (כשאני בבית אני לרוב לומדת בישיבה או סתם רובצת מול הטלוויזיה ורואה סרטים/סדרות. יש לציין שכבר קרוב ל3 שבועות לא רבצתי בכלל. הפסקתי לצפות בטלוויזיה. גיליתי שהצפייה הממושכת בטלוויזיה מכבה אותי ממש).

כמו שציינתי בחלום, יש עובדת שעזבה את מקום העבודה שלי, וכרגע רק המנהל שלי ואני עובדים בחנות. הצעתי לו שאחזור למשרה כמעט מלאה (רק ביום שאני לומדת אקח חופש). האמת שההחלטה הזאת מילאה אותי בכוחות מחודשים. אני מסוגלת לעשות את זה.

בסה"כ אני אוהבת לעבוד ברשת הזו, אני עובדת שם כבר קרוב ל4 שנים, ולא מעט תהפוכות עברו עליה בשנה וחצי האחרונות, מה שערער את היחס שלי כלפיה וגם את היחס של הלקוחות כלפיה. אני מודה שאני מן הסתם לא רואה את עתידי ברשת הזאת, אבל עדיין , בינתיים, נחמד לי לעבוד בה.

אני קצת ילדה (וגם קצת לא) ויש לי אנרגיות טובות, וכיף לי להביא אותן לידי ביטוי בעבודה הזאת, שמחייבת אותך להיות באנרגיה טובה כי ככה אתה צריך להיות מול ילדים. 

 

וזהו, חסל תהיות... צריכה לשבת ללמוד 😝🎉🌞🙃


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י