סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 17 שנים. 8 בינואר 2007 בשעה 9:52

אתמול היה כולו אופטימיות. אבא שלי עבר בדקות את ועדת הקבלה, אמרו לי שמי שחושב שהוא מתאים לתשושים ולא לעצמאים, אידיוט (אני לא אומר כלום, רק אצביע לעבר החברה שלו). אור היתה איתי לאורך כל הדרך, לקחה אותנו, החזירה אותנו, הצחיקה את אבא שלי, סחבה לו מזוודות ונראה היה שניתן לראות כבר זרקור שלם בקצה המנהרה, בתנאי שאצליח לשכוח את הדיבור הילדותי-דבילי-בלתי פוסק של אחותי לאבא שלי. כל היום הוא עסק בסקירת מערכות של בנות הבית אבות ועדיין לא מצא מישהי מספיק צעירה עבורו. "היי אבא, לא תמצא כאן חיילות משוחררות", הבהרתי את התמונה והוא הסביר לי שאין לדעת, מגיעות לשם גם נכדות לביקור.

הבוקר קידמה אותנו תמונה שונה לחלוטין. אחותי דיווחה לי על הבוקר שהוא עשה פיפי במכנסיים. כשהוא קם, הוא התעקש לשלוח לחברה שלו זר פרחים ומילות אהבה. מצד אחד, רתחתי. האשה הזאת הודיעה לי בשישי שהוא הורס לה את החיים והיא רוצה שהוא יעוף מיד, על מה בדיוק מגיעים לה פרחים? מצד שני, שמחתי שהוא עוד מסוגל לחשוב על הדברים האלה עם כל הבעיות שלו. אחר כך הבנתי, שזאת דווקא אור שעודדה אותו לעשות את זה. מזל שהייתי רגועה.

נכנסתי לסופר, לקנות לו כל מיני פינוקים לחדר החדש. אור ואבי נשארו בחוץ ופיטפטו. ביומיים היא הצליחה לכבוש כליל את ליבו. הוא סיפר לה שהוא מתגעגע ושהמעבר קשה לו. לא היו יותר דיבורים על צייד נכדות ברות. בנתיים הוא הספיק להרטיב זוג מכנסיים נוסף.

קשה להסביר כמה קורע את הלב לראות אדם שאוהבים במצב כזה. מצאנו לו מקום מקסים ואוהב, עם מלא פעילויות ועדיין יש לו את הימים האלה שהוא הכי הוא- הצייד, החכם, הגבר, המצחיקן וימים שהוא פשוט זקן מסכן ועצוב. אני חייבת להסתגל לזה עוד יותר מהר ממה שהוא יסתגל לדיור המוגן, אבל הימים שבהם הכל כל כך נפלא, יוצרים לי שוב ושוב אשליות, שהנה הכל מסתדר.

ועכשיו, כשהוא שם, אחרי שאעבוד ואשלים מטלות, אחרי שאחזיר טלפונים, לכל עשרות ההודעות שהצטברו בימים האלה, אחרי הכל - אני מתכוונת לבכות. איך שהוא, אני חייבת לבכות.

ומי זוכר מה זה סקס בכלל ומי זוכר מה זה להיות דומית מסוקסת ומה זאת שליטה. הכל נראה כמו סרט שפעם השתתפתי בו. סרט מוזר ביותר, שאנשים עושים בו דברים הזויים עם שוטים, מצבטים ואפילו כוסות רוח.

סוכן משנה מבנה - חיתולים למבוגרים זה לא רק לסוטים :-) באמת, העיקר שהראש עובד....ובסוף מסתגלים...תבקרו אותו הרבה, זה הכי חשוב. ש י ר ג י ש שהוא עדיין חלק מהחיים ובעל ערך.

וידעתי, פשוט ידעתי שהקטע עם כוסות הרוח היה סתם סרט פנטסטי ולא מציאותי :-)
לפני 17 שנים
מUחדת - לפעמים, ביני לביני, אני תוהה מה עצוב יותר.
לאבד הורה בגיל צעיר, או לראות את הורינו הולכים ומקשישים ודועכים.
ויש לך מן זכות כזאת, עצובה נורא אבל זכות, לחוות מהאבא שלך עוד. לאגוק זכרונות. להקל עליו קצת. להיות שם עבורו.

את עושה בלב שלי המון המון דברים,
את מרגשת כל כך. ואת הכי נהדרת.

מקווה שתגיע הקלה בקרוב, שדברים יסתדרו, שלכולכם יהיה קל יותר וטוב הרבה יותר.

אוהבת אותך הרבה.
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - מתוקה שלי,
אבא שלך הוא זה שכבש את לבי. הוא פשוט מדהים בקסם האישי שלו, בהומור הדק, ברגישות שלו ובחכמה.

ממי, אני לא מתרגשת מהשתן שברח לו. אלה ימים קרים, הוא אדם מבוגר והמעבר החד מביתה של חברתו לחדר לבד בבית אבות משפיע עליו.

אבל זה רק פיפי, וניתן להתגבר על זה אם באמצעות הליכה תכופה לשירותים (דבר שהוא שוכח לעשות כי הוא קצת מתרגש עכשיו), ואם באמצעות חיתולים למבוגרים (אבל זה מוצא אחרון).

ממי שלי, למרות שאני רואה בחברתו אישה קפריזית וקצת פסיכית, אני בטוחה שהיא אוהבת אותו ושהוא אוהב אותה. היא בת שישים וקצת ומפחיד אותה לחשוב על כך שבגילה - אחרי בעל ראשון ואחרי גידול ילדים, היא תצטרך פתאום להיות מטופלת בגבר בו היא התאהבה בזכות אלף תכונות מקסימות שיש בו. אז הפחד גורם לה להתנהג בצורה שנראית לכולנו קצת פסיכית. אבל אני מאמינה בכל לבי שבתוך שבוע שבועיים כשאביך יתחיל להתאקלם שם, היא תיכנס לשגרת ביקורים אצלו והוא ירגיש טוב יותר בזכות זה.

מתוקה שלי, זה לא שאבא שלך יום אחד נמצא ויום אחד נעלם. אתמול הוא חייב להיות בשיאו לכבוד המעבר. היום הוא יכול להרשות לעצמו להרגיש וזה אומר גם את העצב וגם את הפחד. לא פשוט לעזוב הכול ולעבור לבית חדש שמלא בעוד מאות אנשים שהוא לא מכיר.

כמו כולנו, גם אבא שלך מגיב קצת בצורה פסיכוסומטית. אז היום הוא טיפה מדורדר פיזית, ובתוך כמה ימים כשהוא יתרגל ויראה שהדברים שונים קצת אבל שעדיין יש לו אותך, את אחותך, את אמא שלכן ואת החברה שלו - הוא ירגע וישתפר.

פשוט צריך לתת לו עכשיו את הזמן להרגיש.המון זמן היא דכאה לו את הנשמה והוא התרגל לזה. עכשיו פתאום הוא חופשי להרגיש, וטבעי שקודם כל הוא יתגעגע למה שמוכר לו. לאט לאט הוא יתחיל ליהנות מהחופש. אני בטוחה בזה. יש באיש הזה כל כך הרבה חיות שהוא יפרח שם.

ויש לך את החיבוק שלי תמיד כשתרצי לבכות לידי. ויש לך אותך כשתרצי לבכות בסתר. אני אוהבת אותך יפה שלי.
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - וממי,
סקס עושה לך ולי טוב במיוחד כשהוא קורה בין שתינו. אני אזכיר לך מהו סקס מיד אחרי שתבכי קצת. :)
לפני 17 שנים
מביט לרגע - חיבוק גדול אישה יקרה.
לפני 17 שנים
outsider1 - תחזיקי מעמד.
הכל יהיה בסדר, ועכשיו את יכולה לבכות.
לפני 17 שנים
outsider1 - אני שמח מאוד שאת מרגישה טוב יותר.
את עשית את הדבר הנכון, ועכשיו כמו שכתבתי: את יכולה לבכות ולהתפרק.
לפני 17 שנים
פעם פרח​(נשלטת) - חיבוקים {}
לפני 17 שנים
Succubus​(אחרת) - שינוי הוא תמיד דבר קשה, גם אם יש בו צדדים טובים, ושינוי עם השלכות רגשיות גדולות - גם פרידה, גם מעבר לבית אבות - הוא דבר קשה מאד.
זה לא אומר שהצדדים הטובים לא קיימים. זה רק אומר שלוקח כמה זמן להסתגל. ולבכות.
לפני 17 שנים
scarlettempress{L} - הרבה אנשים כאן אמרו לך הרבה דברים חכמים. אני לא אשעמם אותך ואחזור עליהם :)

את תבכי, ואת תיזכרי גם בסקס (עם שוטים והכל) ואת תראי את כל הצדדים הטובים במצב החדש הזה.
לפני 17 שנים
אין על מה - הכי יהיה קל וכיף להגיד לך - קבלי חיבוק גדול והכל יהיה בסדר. אז זהו - שלא כל כך. זה תהליך שיש לו כיוון אחד. ואת עכשיו תהיי במקום מוותר, מקום שני. בעבר - אביך ויתר על שלו למענך בנקודות זמן שונות ( לפחות מקווה בשבילך שזה ככה ). עכשיו תורך. ואגב - הייתי שם... . רק שבתור נשלטת יש לי יותר הזדמנויות לסדר לעצמי בכי הגון.... והסקס - אוהו. הוא חוזר...
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י