שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

פרסומים מאת הטופר המפשר(נשלט)
140 תוצאות
21
תפסיק! אתה מפיץ שקרים , סילופים, וחצאי אמיתות! ועשית את זה לא רק בשרשור הזה.
תנועת ההשכלה , נאורות (ע.קאנט) וכו' כן. השימוש במילה "פרוגרסיביות" לתיאור הנ"ל הוא פסול
בגלל ההקשר הפוליטי המצומצמם שלו ...
שלישי ינו' 21, 2025 9:55 am • 32 תגובות • 3166 צפיות
22
לא מכיר את הסופר. ולא מכיר את המקרים. אבל בגדול זה לא נראה לי צרות אופקים. זו מחלוקת בין שמאל פרוגרסיבי, לימין ליברלי מה עושים במקרה כזה.

הנה מה שצאט GPT כתב

ישנם הבדלים בין גישות של הימין והש ...
שלישי ינו' 21, 2025 9:31 am • 32 תגובות • 3166 צפיות
23
לא מכיר את הסופר. ולא מכיר את המקרים. אבל בגדול זה לא נראה לי צרות אופקים. זו מחלוקת בין שמאל פרוגרסיבי, לימין ליברלי מה עושים במקרה כזה.

הנה מה שצאט GPT כתב

ישנם הבדלים בין גישות של הימין והש ...
שני ינו' 20, 2025 10:01 am • 32 תגובות • 3166 צפיות
24
ואני דווקא נורא אהבתי את לעולם-לא-עולם וחשבתי שגיימן כתב גיבורה נשית יותר טוב מחבריו לז'אנר. ואף זוכרת את עצמי מציינת ספציפית את זה שאני מרגישה שיש לו חיבה וחמלה כלפי הדמויות שלו ושזה אחד הדברים שאהבת ...
ראשון ינו' 19, 2025 10:14 pm • 32 תגובות • 3166 צפיות
25
הרבה כתבו פה על הכתיבה הנהדרת שלו, אבל בכנות, מהנעורים לא התחברתי אל הכתיבה שלו. תמיד התגובה של חברי הגיקים היתה שאני לא מבינה, ושבעצם הסיפורים ממש טובים והכתיבה ממש מבריקה.
תכלס, חשבתי שהוא שונא נשי ...
ראשון ינו' 19, 2025 11:18 am • 32 תגובות • 3166 צפיות
26
האמת שמבאס. אני אוהב את הספרים של נייל גיימן, במיוחד את "לעולם לא עולם" שממש אהבתי.
אבל יש להפריד בין יצירתו של אדם לבין האדם עצמו. אז בטח נגזרת כאן השאלה, בדיוק כמו במקרי "אייל גולן" ושו"ת איך לנהו ...
רביעי ינו' 15, 2025 3:24 pm • 32 תגובות • 3166 צפיות
27
שאלה טובה...
האמת שתלוי. לא מזמן ראיתי ראיון מעניין עם תומס פרידמן בעניין הזה. הוא היה שגריר ארה"ב גם בלנון וגם בישראל והתייחס לדמיון הרב בהטרוגניות החברתית של שתי המדינות. לבנון , למי שלא זוכר הייתה ...
חמישי ינו' 09, 2025 10:45 pm • 13 תגובות • 1024 צפיות
פורום
נושא
28
הדיון הזה קצת חרג מגבולותיו. אבל לאלה שבכל זאת מנסים להגן על מישהי ללא כל הכשרה שהורתה "למטופלים" שלה להפסיק טיפול תרופתי כדי לצרוך פטריות הזיה וכו', זה קצת מזכיר לי דיונים מסוימים על "מהי אמנות".
ו ...
רביעי ינו' 01, 2025 12:28 am • 286 תגובות • 26396 צפיות
29
מתנצל, עברתי על השרשור הזה ממש ברפרוף. אבל יש לי הערה אחת מאוד חשובה בעניין הזה.
"מטפל" \ "טיפול" רגשי הפך להיות מן שם אמורפי כזה שכל אחד יכול על דעת עצמו להכנס לתוך זה ולהחליט שמתוך נסיון חייו העשי ...
ראשון דצמ' 29, 2024 4:37 pm • 286 תגובות • 26396 צפיות
30
שאלה מעניינת.
כן, התנסתי בזה. חוויה מעניינת , כמה הערות של בעניין הזה.

1) כך בחשבון שאם הנשלט לא בי סקסואל ואילו השולט כן, והשולט רוצה ששהנשלט ישרת גם אותו אז זה בעיה, והסיכוי שזה יעבוד הוא דיי ...
רביעי נוב' 13, 2024 1:27 am • 10 תגובות • 2614 צפיות