ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטת בהתהוות

מאכזב שאני צריכה לציין זאת אבל העובדה שאני כותבת על חוויות מיניות שלי לא נותנת אישור לציין אותן בשיחה פרטית או ליזום שיח מיני בתגובות ללא היכרות מוקדמת. בתודה המערכת.

אני מוחקת בלי בושה הערות מטרידות.
לפני שנה. 26 באוקטובר 2022 בשעה 6:49

אמצע המסיבה, צפיפות ובלגן מכל עבר.

אני עוד מחכה לחברות, מנסה להתמקם רגשית בתוך המרחב הזה, יש כאן כמה אנשים שאני רוצה לדאוג להם, שתהיה להם חוויה ראשונית טובה. אני מוצאת רגיעה בשיחה עם נשלט שאני מכירה בקטנה, החלפנו כמה מילים באחת המסיבות הקודמות ולא היה בי רצון מיוחד לקדם את האינטרקציה אבל מאז קראתי את הבלוג שלו קצת יותר ואהבתי את הראש שלו. זה נחמד לדבר בלי מטרה ולחץ. זה נחמד שהוא מגיע גם מהצד הקושר, ואנחנו מחליפים דעות על סאב ספייס והדברים שהוא מאפשר.

אני קוטעת את השיחה כי אני צמאה ומגלה את י', הנשלט שבאופן די קבוע מבקר את הרצפה  לרגליי בפמדום. אני מוזגת לעצמי מים והיד השנייה נשלחת ללטף את ראשו כמעט בהסח הדעת. אני מתיישבת לידו, מרגיע אותי להתמקד בו ונראה שגם להפך. אני מתעניינת בשלומו בנימוס בזמן שהידיים שלי מונחות סביבו, לא בכוח או הפגנתיות, אבל מספיק כדי שארגיש תחושת בעלות קלה. 

אני חוזרת לקושר, בזמן שברקע מתארגנת פעילות היום הולדת ההולמת של טפטופי שעוות נרות. השיחה בינינו עדיין קלילה ומבודחת ואנחנו מגיעים לרעיון של להשתתף בפעילות באופן כמעט קז'ואלי.

הצפיפות והאנשים מסביב מפריעים לי ואני מחליטה לבדוק את הנכונות שלו

"אם אתה רוצה שזה יקרה אתה תצטרך לפנות פה מקום ולפרוש ניילון"

מעבר לצורך הפרקטי שהפקודה הזו ממלאת, היא גם מזכירה לי שיש לי כוח מסוים, שאני רק צריכה להחליט להשתמש בו והוא מוביל אותי מעצמו בצורה אינטואיטיבית בדרך הנכונה לאותו רגע.

אני מתמסרת לידיעה הזו, לאינטואיציה הזו, וזה מרגיש כאילו הזמן מאט, הקהל מסביב הופך לרקע מטושטש וכל מה שקיים בהווה הזה הוא אני, הנר והגב הפרוש לרגליי.

אני בוחנת אותו ביסודיות, מתהלכת סביבו לצלילי המוזיקה. זה שיר סקסי שמגביר את החושניות שאני מרגישה כשאני מתבוננת בלהבה של הנר ממיסה את השעווה. אני מתחילה.

אני מתכופפת אליו, מורה לו לתפוס לי את הרגל אם ירצה להפסיק. הגב שלו מתחיל להתכסות בשעווה אבל הוא בקושי מגיב, והסדיסטית שבי קצת מתוסכלת מזה. אני מתקרבת שוב לאוזן שלו ומתעניינת האם הוא נהנה מהכאב.

"אני די מזוכיסט. ואני פה בשביל לספוג" המשפט הזה מרגיע אותי, נותן לי אישור להעלות את האינטנסיביות. אני מחייכת כשהוא מתחיל להתפתל, נותנת לעצמי לתפוס אותו בכוח. הראש שלו בין הרגליים שלי, וזה מרגיש טבעי.

אני מתבוננת לרגע מסביב וממשיכה לשפוך את השעווה כמעט באדישות, משועשעת מהאגביות של עצמי.

אני ממשיכה להנות, מרוכזת כל הזמן בתגובות שלו, מלטפת תוך כדי, האצבע שלי מוצאת את דרכה לפה שלו ולמרות שההיכרות בינינו מזערית והאפשרות של סקס מרגישה רחוקה ממני- החוויה הזו בינינו, באותו ערב, היא אירוטית לחלוטין.

אנחנו מתחבקים ממושכות אחר כך, וזה נעים להרגיש מוחזקת לרגע, ומחזיקה. אנחנו ממשיכים את הערב כרגיל, לכל אחד מאיתנו יש דברים אחרים לחזור אליהם, אבל יום למחרת אני מקבלת הודעה:

'שוב תודה על אתמול. הייתה לי חוויה נדירה'

 

גם לי.

--Nir-- - לגמרי תיאור שעושה חשק לעשות שוב סשן שעווה
לפני שנה
דורה באהבה​(אחר){המלכה AQ} - ווואו ממש מדהים ❤ כיף לקרוא את החוויה שהענקת לו ושאת נהנית ממנה. 😘
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י