בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני 4 שנים. 5 באפריל 2020 בשעה 17:38

איך ולמה זה נגמר ביני לבינה...https://thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=959733&blog_id=111305

נכון שחלקכם מחסירים שינה בגלל זה? אז הנה, אסביר :) 

 

אז זה נגמר כי זה היה צריך להגמר בדיוק אז. היא הפכה אותי לגבר בשלב יחסית מאוחר בחיים ועל אף שהיו שם דברים שהם מעבר להנאה מינית של שני זרים היה ברור שזה לא יכול להמשיך ולהתפתח למשהו זוגי אמיתי (פער גילאים ועוד...)

את מה שהרגשתי בבטן ולא ידעתי לנסח, לה כבר היה ברור לחלוטין. (היא גם חכמה ממני וגם היה לה יותר נסיון, מה פלא שפיתחתי דברים שהם מעבר למשיכה לגוף ההורס והפנים המהממות שלה?).

היא הבינה שעכשיו משהפכה אותי לגבר ואחרי 3 מפגשים בהם הפיקה את הכיף שלה ממני היא צריכה לשחרר אותי, להגשים את הגבריות שבי. (אם הייתי מקבל ציון על הגשמת הגבריות הוא היה נכשל בסבירות גבוהה).

אז מה עושה אישה חכמה ויפה שרוצה לשחרר בטוב גבר צעיר שמסתכל עליה ורואה אלילה נשגבת? היא עושה לו קצר במוח. מטשטשת לו את התמונה שצייר לעצמו בראש. איך? פשוט- היא מוצצת לו וכשהוא אומר לה שהוא קרוב היא פשוט ממשיכה וממשיכה עד שהוא מתרוקן כולו בתוך הפה שלה. והופס, היא הפכה באותם רגעים מאלילה נשגבת לאישה בשר ודם. האור בו ראיתי אותה השתנה. לא ידעתי באותו זמן לראות את קיום האלילה והאישה בשר ודם יחדיו באותה ישות.

אני זוכר אותי נוסע ממנה אחרי הלילה ההוא. מוניקה סקס נותנים בראש ברמקולים של האוטו. טפטוף קל על השמשה. ידעתי שלא אראה אותה שוב בזמן הקרוב. ידעתי אבל זה הרגיש לי נכון, לא עצוב או טרגי. כמו פרי שהבשיל בדיוק בזמן.

רק לאחר מכן הבנתי שהיא חשה בהכל לפניי, תכננה וביצעה באופן מושלם את השחרור שלי. וכן, זה העמיק את תחושת ההערצה שלי אליה פי כמה...

ונכון שמאז הייתי עם מספר נשים. שירתתי חלק מקרוב וחלק מרחוק. והיו כמה שנים שלא היה שום קשר ביני לבינה.

אבל אז כשהיא שחררה אותי, בלי ששמתי לב היא קשרה סביבי חוט דק דק בלתי נראה ובלתי מורגש שתמיד קושר אותי אליה.

(אני לא לגמרי בטוח, אבל נראה לי שהיא קשרה אותו סביב האשכים שלי 😄 )

https://s.smutty.com/media_smutty/s/p/a/m/b/spammy287-xwz0q-f1d305.gif

 

תזכרו- משיכה שמתבססת על מראה- הולכת ודועכת, משיכה שמתבססת על המיינד- הולכת ומתעצמת.

 

שבוע טוב ומעצים.

ליק


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י