לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 27 באוקטובר 2020 בשעה 4:27

כמה שעות בלי הילדים, זה אירוע נדיר בחודשים האחרונים, אבל כמובן שיש לה ישיבות וגם לי הרבה עבודה שלשם שינוי לא דחיתי למחר. לפתע היא יוצאת מהממ"ד והולכת לחדר השינה. אני הולך אחריה ורואה אותה לבושה בשמלה החדשה שהגיעה אתמול. שמלת דמוי עור שחור צמודה ומבליטה את הנשיות שלה, מחשוף עמוק שלא משאיר יותר מדי סימני שאלה.

אני נצמד אליה, חופן את התחת שלה ומנשק אותה בלהט. "את כלכך סקסית", אני אומר, מביט בה ומזיל ריר כמו טיפשעשרה מיוחם. אני מרים את השמלה, חושף את התחת שלה ומוריד מיד תחתונים. הזין שלי מתעורר לאחר מספר ימים של שינה. "את רואה מה את עושה לי", אני אומר ונצמד אליה כשהזין שלי מפלס אל בין ישבניה. "אני רעב אליך", אני לוחש לה באוזן והיא מחייכת את החיוך הנבוך שלה.

"מתחשק לי להשתפשף בך או לאונן מולך" אני אומר בביטחון. היא מאשרת ומתיישבת על המיטה. אני יורד על הברכיים ומתחיל לאונן מולה. היא מרימה לי את הראש, שאסתכל לה בעיניים. "תראה כמה אתה כנוע, כמה שאתה אוהב להיות מושפל", היא אומרת בטון שמרעיד לי את הנשמה.

"תודה שאת מרשה לי לאונן", אני לוחש ונאנח בלי יכולת להתאפק. היא מחייכת, מחזיקה לי את הפנים ואומרת "תסתכל עליי כשאתה מאונן עליי, דילדו כנוע ומושפל שלי". פעם הייתי מסוגל לאונן שעות אבל ככה, על הברכיים, מולה, אין סיכוי להצליח להתאפק יותר משתי דקות, כמה עלוב מצידי אבל זה פשוט בלתי אפשרי. אני גומר, רועד כולי ובוכה. היא מחבקת אותי, מלטפת את הראש ומרגיעה אותי. "אני אשתמש בך אח"כ דילדו", עכשיו בוא נראה איזה פרק.

puffin​(נשלט) - מקסים כמה שאתה בשבילה גם בשיא הריגוש והפורקן. התברכת
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, איש יקר
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י