שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 10 בפברואר 2023 בשעה 14:15

אני לא יודע להראות את האהבה שלי באמצעות מתנות. אני גרוע במתנות, בעיקר בגלל הפחג הזה, מאכזבה וכישלון. גם לא תמיד, המחוות הרומנטיות שלי, יוצאות לפועל, בדיוק בגלל אותה סיבה.

אני אדם, של מחוות קטנות, של משהו קטן מעומק הלב. כשאני מכין לה קפה, סלט או תבשיל כזה או אחר, אני משתמש בתבלין הסודי, חום ואהבה. אין דבר שמעורר בי אושר גדול, כשהיא אומרת לי שהקפה כלכך טעים ובא בדיוק בזמן, או שאני רואה את האושר בעיניים שלה ואת החיוך על הפנים שלה, כשהיא אוכלת, את האוכל, שהכנתי בשבילה.

תמיד הרגשתי שסקס הוא ביטוי עילאי של אהבה. שזה אקט שצריך לשמור רק לאדם, שאתה הכי אוהב. משהו שיבדיל בין האהבה לשאר האנשים. אני אוהב הרבה אנשים, אני אוהב אנשים שאני מוצא חיבור אליהם, זאת אהבה אמיתית, לא סתם, אבל האהבה שלי אליה, היא באמת משהו אחר. היא עוצמתית פי כמה וכמה, היא חסרת גבולות, היא מכילה וסולחנית בהגזמה.

אולי בגלל, שההאהבה שלי אליה, כלכך חזקה, אני מרגיש, שאני צריך לתת לה יותר. לשמור עליה יותר, לפנק יותר, לסלוח כשצריך, לוותר כשצריך, לשים אותה, בראש סדר העדיפות ואותי, איפשהו בסוף הרשימה. אולי זאת הסיבה שאני צריך להיות כנוע ומתמסר, בחדר המיטות. אולי זאת הדרך שלי, להראות את האהבה הקיצונית שלי אליה. אם סקס, הוא ביטוי עילאי של אהבה, אז התמסרות היא ביטוי עילאי עוד יותר וקיצוני של אהבה.

 

 

השמש יצאה ומחממת את הקור שסביב. יש לי כלכך הרבה תודות בלב, עכשיו אבל אסתפק להגיד תודה להוא שם למעלה שפירגן לנו ובעיקר למשפחה שלי שכל אחד יכול להיות מעצבן ולשבור לי את הלב, אבל הם בוחרים בעיקר למלא לי את החיים באושר כלכך גדול.

שתהייה לכם שבת שלום, אם נשארתם בבית אם נסעתם לשלג המופלא בגולן או לדרום האדום, או סתם נסעתם לברר חברים או משפחה, בכל מקום אחר בארץ ומחוץ לה. תאהבו ללא גבולות, תקבלו אהבה ללא גבולות, תאכלו משהו טעים, תעשו אהבה תמימה תעשו אהבה וונילית, תעשה אהבה סוטה ומטונפת, תעשו אהבה בדסמית. סעו בזהירות בכבישים, כדי שתחזרו הביתה בשלום.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י