בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני חודשיים. 5 ביולי 2024 בשעה 3:39

קומה שמינית, נוף אל הים. המזגן מחייה את הנפש כשבחוץ ארבעים מעלות בצל (+-). הילדים בחדר הצמוד ורק דלת (פתוחה) מפרידה בינינו. "המיטה גדולה מדי", היא אומרת על הבוקר, "הרגשתי שהיית רחוק מדי ממני", היא מוסיפה ואני לוקח לתשומת ליבי.

בלילה, אני עובר לאמצע המיטה, קרוב אליה וזה מעניק לה תחושת ביטחון. אני מניח את היד על הבטן הרכה והנעימה שלה ומלטף. הייתי רוצה שהיא תקח את היד שלי ותצמיד לשד הקרוב ואני אלוש אותה באהבה גדולה ועל הדרך, אפתח כפתור בחולצת פיג'מת המומינים החדשה שלה ואמצוץ לה את הפטמה השניה. אני יודע כמה טוב זה יעשה לה וגם לי.

אולי במקום, היא תקח את היד שלי אל הדגדגן שלה. היא תתמסר לאצבע שלי ואני לדגדגן שלה, עד שנרגיש את הרטיבות מתפתחת ולאט לאט נייצר ביחד, איזו אורגזמה מטלטלת, שתעשה לך טוב וגם לי. 

בשלב מסוים, הסתובבתי עם הגב אליה, קרוב והיא שלחה יד לתחת שלי, בדקה שאני עדיין קרוב ובאותה מידה, יכלה גם לדחוף לי אצבע לתחת ולזיין אותי בעדינות ואני הייתי מתמסר ונאנח כמו זונה בסרט פורנו זול.

היא יכלה גם להכניס יד לתחתונים ולהחזיק את הזין הנפול שלי ולגרום להרגיש כלכך שלה, נתון לרצונותיה ואם היא תסכים, אני אניע את האגן ואזיין לה את היד, עד שלא אצליח להתאפק ואני אשפיך לה ביד. אני אוהב את המילה שפיך על הטיותיה השונות. אני גם אוהב ללקק את השפיך מהיד שלה או מהכוס שלה, גם מהבטן או השדיים שלה, העיקר שהיא תבקש.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י