בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הדיסלקט

בלוג של עלג.
זה יהיה מאתגר לשנינו
לפני 4 שנים. 10 ביולי 2019 בשעה 15:54

אבא שלי היה אדם ענק פיזית. שני מטר, כרס שהייתי אוהב להניח את הראש שלי עליה, כי היא היתה רכה. אם יד ענקית שמידי פעם הרגשתי אותה מלטפת ומידי פעם חתפתי ממנה מכות.

בגיל 12, סתם עוד ערב אחד, התחיל איתו ואם משחק רמי קוב... כמו רומנים טובים... המשיך בלילה שישנתי כשהוא חוטף התקף לב... ובבוקר כבר קמתי יתום ובלעדיו. 

כשדבר כזה קורה לך ועוד לאדם ענק וחזק כמו שהיה אבא שלי, השינוי, המעבר כול כך דרסטיי. אתה לא יכול שלא לפגוש את השבריריות של החיים. אישה מדהימה ויפה, ואין מצב שאתה לא מתאהב ורוצה לעשות לה/איתה/עליה משהו. בכול גיל זה משהו אחר לפי רמת החרמנות.

בגיל 12 זאת היתה נשיקה ואוננתי לה על הציצי. 

יצא לי לעשות אותה עוד פעם אחת, כשהבת שלי כמאת מתה, כשהיתה בת 5 ימים בלבד. אז כבר גמרתי לה במשך 10 ימים בכול חור אפשרי עד שהבת יצאה מכלל סכנה. 

כשאתה מזיין את השברירות היא נכנסת לך לגוף ולמוח. היא כבר חלק ממך... היא כבר חלק מהתודעה שלך... ואז אתה רואה הכול דרך הפריזמה שלה, והיא מייעצת לך בלחישות סקסיות לתוך האוזן. כאילו שקשה להתעלם. 

השבריריות של החיים לוקחת אותך עכשיו לכול מיני מקומות וחוויות, כשגבולות הגזרה הן, לטרוף את החיים, כאילו אין מחר, מצד אחד ועד פחד מהחיים, כדאי שיהיה לך מחר, מהצד השני. 

אני בחרתי לחצוב לעצמי שביל באמצע ובמהלך השנים פגשתי חבר טוב לדרך. יש לו הרבה שמות,  שטוטניק, דביל, אהבל, אינפנטיל. הוא לא בחור רציני אבל נאמן...  אפשר להיות גם וגם מסתבר. 

אחרי תקופה קצרה הפכו האינפנטיל והשברירות לזוג... הם שניהם מתחלפים, ונהנים משליטה ונשלטות בהרמוניה מאוררת השראה. 

הם תמיד עוזרים לי להנות ולעשות כיף, עכשיו. לא מחר. לחיות את הרגע. להקליל מצבים קשים כי חבל לבזבז זמן על אנרגיות שליליות ולרחיק דברים נגטיביים לא הכרחיים. 

אבל יש גם חסרונות בלהיות גלגל שלישי ביחסים כאילו...

למשל קשה לפתח קריירה מצליחה לידם. איך אפשר להתרכז שעות על גבי שעות בעבודה כשאתה עדיין חרמן על גופה השברירי של החיים? וכשאתה קם לעבודה, האינפנטיל, נקרע עליך מצחוק ומזכיר לך ששניה לפני שמתים, לא ניזכרים בכול השקלים שנמצאים לך בבנק אילה בחוויות שחווים וביחסים הבין אישיים. 

חסרון נוסף במערכת יחסים משולשת כזאת זה להתחרמן משליטה. 

אני לא באמת לוקח כבד את כול העיניין של השולט ונשלטת... בשבילי זה סתם כיף, שיגעון, חוויה במקום שמקבל את זה.. זה לא כזה רציני...שניה לפני או אחרי אני וניל לחלוטין. זה פשוט יותר כיף לעשות מישהי ששם בשבילי לכול גחמה... וזאת בדיוק הגחמה שלה... כמה מושלם זה...

אז איפה הבעיה? 

הבעיה שנדיר (גם כאן בכלוב) למצוא נשלטת שזה לא מרכיב רציני אצלה בחיים עד תהומות הנפש. שיכולה להיות בובת מין שלך רק אם אתה טוטאלי אם כול המניירות של אדון. ושהיא פתוחה רק לאדון רציני ואפל אם הרגשת סכנה... שהנשלטות מגיעה ממקום של צורך קיומי. ולא מתוך רצון סתם לעבד שליטה רגעית ולהשתטות במקום בטוח.. כמו גוינט אם חברים או אלכוהול כדאי לרקוד מגוחך...

כנראה שזה בגלל שלאישה, להיות במצב הזה, זה לא קטע קליל ולכן לא הגיוני לצפות שזה יהיה משעשע... ויש צורך להדדיות מסוימת ותחושת שותפות רגשית כך שהשליטה האינפנטילית שלי לא מטעמה...  תקנו אותי אם אני טועה... 

אז כן זה יותר מסובך לשלוט בצורה אינפנטילית כי זה פוגע ברצינות שכביכול נדרשת בשביל לשלוט אבל אני פה לעשות כיף ואני לא הולך לקחת את השולט שבי ברצינות. אני רוצה להעביר את החיים במערכת יחסים מכבדת אם נשלטת שנהנת בסקס אינפנטילי ומתחרמנת מלעשות כול שטות שקופצת לי לראש. 

חגורה, סטירות, חנק, ריתוק, קשירה, חישמול, משימות, חוקים, עונשים, משחקים, הוראות, כחולים, אנלי, תחפושות, צעצועי מין, רוק, לחות, גמירה...  שטויות:) 

ואז ללכת וניל לים. 

אאה ובבקשה על תקראי לי אדון...זה נשמע רציני מידי,  יש לי שם... תגידי אותו אם חיוך. 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י