סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני 3 חודשים. 29 בינואר 2024 בשעה 22:32

"אהה.. אפשר כבר להוציא?" הוא שואל בשיניים חשוקות. אני שוכבת על הגב ובוהה בתקרה בזמן שהראש שלו צמוד לכוס שלי ובין השיניים שלו תפוס החוט של הטמפון שמבצבץ מתוכי. קודם אמרתי לו לשלב ידיים מאחורי הגב, לחלץ את החוט מבין שפתי הכוס שלי עם הלשון ואז לתפוס אותו עם השיניים ולהחזיק. הוא בתנוחה הזאת ככה כבר משהו כמו 10 דקות ואני מחליטה לאשר לו "כן תוציא. שהחוט לא ייקרע, כמו שצריך לא כמו אדיוט, ובלי ידיים". אני מרגישה את הואקום של המשיכה ואז בקול פקיקה לח ובוצי הטמפון נפלט ממני החוצה ומשתלשל לו מהפה.

הזין שלו עומד, ממש ממש עומד. "תסחט את כל הדם מהטמפון אל תוך הכף יד שלך ועל הזין שלך ותתחיל לאונן". הוא אומר שאין מספיק דם ושזה יכאיב לו, אבל בכל זאת הוא מתחיל ללטף לעצמו את הזין ביד מוכתמת. תוך כמה שפשופים הדם מתייבש ונהיה דביק והוא מתחיל להתנשף באי נוחות "תקשיבי זה לא כיף זה מקלף לי את העור" הוא מוחה.

אני הודפת אותו קצת אחורה, מתרוממת ונעמדת מעליו, מצמידה את הפרצוף המתלונן שלו לבטן שלי ומשתינה לו על הזין "עכשיו יותר טוב?" אני שואלת, הוא בשניה מתכווץ אחורה "יא פסיכית מה את עושה זה שורף רצח!", "זה לא שורף, זה מחטא" אני אומרת לו "ופעם אחרונה שאתה אומר משהו מטומטם כמו 'מחזור זה לא הגייני'".

 

 

 

ve-ra{Q} - אוחחח פאק. הרגת. אלוהים למה אני לא נשלט.
לפני 3 חודשים
MyLexicon - 😈
לפני 3 חודשים
MontBlanco​(שולט) - מעולה!!
לפני 3 חודשים
מיסטי כאן{mindfulnes} - יש סיפור על לא עושה אנאלי בלי חוקן (זה גם משהו מטומטם להגיד?) 😁
לפני 3 חודשים
Adamastor - כשאת טובה ….. וואוו ☔️
לפני חודשיים
dobrach - חלום!
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י