שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אושה לנד

כשאנחנו נוסעים באוטו הוא מסתכל עלי ZOOM OUT ויודע שאני באושה LAND- בארץ הפנטזיות
לפני שנה. 17 בדצמבר 2022 בשעה 0:05

שיקרתי לעצמי כל השנים האחרונות?

או שרק חייתי בהכחשה?

"אני לא בקטע של מנטאלי. אני לא נשלטת. רק מזוכיסטית מינית.שיכאיבו לי פיזית, ישפילו אותי מינית וזה הכל. לא מצייתת. לא מוכנה שיחלקו לי הוראות ומשימות. שיבוא פתאם מישהו וישלח אותי להוריד תחתונים בשירותים? עייפתי מזה. זה משעמם וצפוי ושחוק וכבר לא בשבילי. אני מנוסה והשיט הזה לא מדבר אלי בכלל!"

פסדר...

על מי את פאקינג עובדת?!

את מנוסה וותיקה ומזוכיסטית ופמניסטית ודומיננטית וחזקה אבל מול האדם שאת בוחרת בו את לגמרי מרגרינה. סמרטוטית והאמאמא של הנשלטת.

1.

ערב עם חברים. כולנו פולי ואוש מרגיש קצת על המוקד.

לא מתרגש. דעותיו נחרצות. אנחנו עדין בהתחלה וקשה לו מאד. זקוק לחוקים ולהגבלות. זקוק לקבוע עבורינו את הקצב וכל אימרות ה "תתגבר" מזיזות לו תביצה השמאלית.

הוא לא מתגבר ולא מתרגש

אבל בדרך חזרה הביתה אנחנו משוחחים.

טיפש הוא לא. קולט שהחברות שלי פשוט מדבררות אותי.

מה שאני לא מסוגלת לתקשר ברהיטות ובנחישות יוצא החוצה אבל בשפה שלהן, בדרך שלהן ולא במדויק.

אני מרגיעה ומסבירה שכל אחד מדבר מנקודת המבט שלו וקשה להשליך מערכת יחסים אחת לשניה.

אנחנו ייחודיים. בינינו יש מערכת יחסים של שליטה.

וכמה שזה לא 24/7 ואין לנו טקסיות ושליטה ברורה עדין היא תמיד שם, ההיררכיה, מתחת לפני השטח.

אני נשלטת והוא שולט

הוא מנתב ואני מסכימה 

הוא קובע את הכללים ואני רק מבקשת שיבין שקשה לי.

לא מבקשת לשנות, רק מבקשת הבנה

וזה שינוי גדול.

קשה לי להרים את הראש ולדרוש. זו לא הדינמיקה בינינו. מעולם לא היתה. אני מבקשת ולא מודיעה. ולפעמים גם לבקש קשה.

קשה לבקש חופש. במיוחד כשאני לא רוצה אותו באמת, את החופש.

לא רוצה שהזוגיות תשתנה. שהאהבה והתשוקה ישתנו. שהשליטה תשתנה.

רוצה חוויות. איתו ובלעדיו (בלעדיו בגלל שהוא לא רוצה).

 

2.

אין בינינו מערכת יחסים בדסמית. ביני ובין העוגיה.

הוא בכלל בהגדרתו נשלט אבל הוא לא באמת. הוא סוויץ' - אולי בגלל שאני נשלטת.

גם איתו אני סמרטוטית ומרגרינה

לא מסוגלת לבטא את עצמי ברהיטות ובטח לא לדרוש.

גם שאני מנסה להעניק לו שליטה זה יוצא עקום ומתהפך עלי. מבצעת משימות בלי לשים לב בכלל. בלי שום כותרת של שליטה. רק משחקים... אבל זה יוצא לי בטיבעיות הריצוי הזה. מרצה בעיקר את עצמי. ממלא את מיכל הריגושים בקצת דלק כי חיבת הצפה תמידית.

ואיפה הקושי? האסימונים ממשיכים לרדת וליפול

חוסר הודאות וחוסר השליטה שלי במערכת היחסים הזאת מעבירים אותי על דעתי. הדרמות מתפוצצות לא רק בגלל חוסר הבטחון אלא בגלל חוסר השליטה.

אני לא השולטת בקשר הזה

השולטים הם הנסיבות, התיקים, המרחק, חוסר הניידות, המצב הכספי, המצב המשפחתי, הכללים, ההגבלות והוא.

הוא השולט.

הוא מודיע מתי איפה לכמה זמן ומה יהיה

הלו"ז הוא שלו 

אני לא מחליטה מתי, לכמה זמן ניפגש, מה יכלול המפגש, האם הוא מסכים ורוצה חברתית ופומבית והאם תהיה מיניות.

מרגיש לי שיש לי אפס שליטה במערכת הזאת.

וקשה לי.

אז מה עושים? שלב ראשון יודעים. ידע זה כח.

אני אבקש לדעת, עד כמה שניתן. מתי וכו'

ואז אולי מידי פעם אעיז לבקש.

אני יודעת שבדברים מסוימים ישמח לשחרר ולתת לי לקבוע. אבל בשביל זה צריך לתקשר. להבין מה כן ומה לא. מה כבר לא מתאים לו ולמה פתוח.

ולא צריך גם שמישהו יקבע. אפשר לתכנן ביחד.

 

הוא  ביקש לדעת מה יכול לחזק את הבטחון שלי בקשר.

אז גם ידע. ידע ומעשים. לדעת מראש מתי הוא פנוי ולכמה זמן. להבין מה הלך הרוח שלו ושלי. שנצליח להסתנכרן ברצונות, בכוונות, בתשוקות.

לקחת חלק בהחלטות הבילוי המשותפות ולהשתדל לא לדרוך על בהונות ולא לעשות דאבל בוקינג.

לקחת חלק בעולם שלו. הנסיבות מכתיבות זמן מוגבל. אשמח לנצל אותו כמה שאפשר. לנטרל הסחות דעת לא דחופות ולהתמקד אחד בשניה לכמה שעות הבודדות בשבוע.

פומביות (לשם שינוי לא מדברת על מיניות חחח אלא על הכרה פומבית קהילתית, מה שכבר קצת מתרחש) אבל גם מיניות. להרגיש ששומר עבורי את האנרגיה המינית, לפחות כמה שעות לפני מפגש. 

זה שאני משתוקקת לא הופך אותי או אותו לזונה.

יש בקשר הזה הרבה יותר ממיניות (יש שיחות עומק, וגדילה וצמיחה והכלה והקשבה ושיתוף והשתתפות בשמחה ובצער) אבל מבחינתי היא חלק חשוב בה. לשבת ולרכל ולשפוך את הלב אני עושה גם עם חברות. לגדל ילדים אני עושה עם הבעל. 

זו זוגיות של כייף. זו המטרה ובא לי לי לצחוק ולקשקש ולרקוד ולרכל וגם להזדיין. והרבה לזיין במח.

 

 

 

קשה לי לבוא ברשימת דרישות. לשניהם.

כותבת את הדברים בחיל ורעדה. מתה מפחד שיאותגרו, יטורגרו, יתעצבנו, יכעסו ויתרגזו.

זה נראה לי מאשים ודורסני אבל אולי לא? אולי רק אסרטיבי? מה שאני צריכה למען השפיות הנפשית שלי.

פשוט ביטוי עצמי. לבטא את הקושי ואת הרצון

מבלי לפחד שיעזבו אותי, שיוותרו עלי, עלינו.

מרגישה שהרבה אני מעבירה את החיים שלי בהמתנה.

בהמתנה לטלפון, למפגש, לבילוי, לחוויות מסעירות.

ממתינה שירצו. שיהיו מוכנים. שיגידו כן. שיסכימו. שיענו. שייזמו. שיממשו. שיעשו. 

כבר כתבתי בעבר שמאחד מבקשת ריגוש ומהשני זמן.

מוסיפה גם חופש. חופש לרצות וחופש לבטא את הרצון.

וידע. 

זה יתן לי קצת שליטה בסיטואציה וירגיע את חוסר הודאות והבטחון.

הנשלטת שהנני מבקשת לעצמה קצת שליטה בסיטואציה.

כדי להתמסר, כדי למסור שליטה, כדי להשתחרר מהמתחים, מהחרדות,  מחוסר הבטחון ומחוסר הודאות -

כדי לזכות בחופש ,  אני רוצה מעט חופש בחירה. מעט שליטה.

 

 

 

 

לפני שנה. 12 בדצמבר 2022 בשעה 12:32

לומדת שפה חדשה לגמרי.

לא רק גוף חדש, מח חדש, דרך חשיבה אחרת, רגש אחר,

גם שפה חדשה

 

אני רגילה לשפה אחת

הN שלי שווה 1

22 שנה התמקצעתי והיום לומדת אחר 

 

אני רגילה שהוא מביע אהבה בפינוקי אוכל

מביא לי מתוק לנשמה.

אני רגילה שהוא מתכרבל איתי מול הטלויזיה ומלטף לי את הראש והגב.

אני רגילה שהוא טורף אותי. אוחז, מועך, צובט, מכאיב ומזיין.

 

ופתאם , באמצע החיים, משהו אחר

ולא רק אחר מה N =1  אלא שונה מה C=אינסוף

 

אינסוף קראשים, התאהבויות חד צדדיות

זה לא משנה אם זה הילד מהכיתה המקבילה או שחקן אמריקאי.

מעולם מושא ההתאהבות לא התאהב בי בחזרה.

(עם הN זו היתה אהבה שנבנתה יחד בהדדיות)

ובגלל זה חוסר הבטחון.

האסימונים נפלו. אני כל הזמן בפחד שזה יגמר, שהוא לא ירצה בי יותר, שאהיה יותר מידי או פחות מידי עבורו, כי אני פשוט לא רגילה להדדיות הזו ויותר מכך - אני לא מצליחה להבין אותה.

לא מצליחה לתרגם נכון את שפת האהבה שלו לשפה שלי.

לא קולטת שהוא פשוט מביע אותה בדרך אחרת.

הוא לא יביא לי מתנות ומתוקים אבל ייסע קילומטרים כדי לראות אותי.

הוא לא יהיה השותף שלי לחיים וישמור עלינו מכל משמר אבל הוא יחשוף את ליבו וישתף אותי על האחרות כדי להביע קירבה ופתיחות.

הוא לא יצוד ויטרוף את גופי בתשוקה טבעית ובהרגשת בעלות חוקית ורגשית אבל הוא כן יבקש ללמוד להכאיב ויגיד לי שאני האישה הכי סקסית שהוא היה איתה.

ואני אאמין? אני בוחרת להאמין.

כי בחירות אחרות כמו להאמין שאני רק אחת מ... הובילו אותי לפגוע בו, לפגוע בי, לפגוע בנו.

 

אני לומדת אמונוגמיה. אני לומדת על עצמי כל כך הרבה.

לומדת שפה חדשה ועכשיו גם לומדת לנשום. לא טובה בזה. כותבת וחופרת את עצמי לדעת. אבל מתרגלת אופטימיות. אי קפיצה למסקנות. סבלנות. דחית סיפוקים. ביטוי עצמי. הפרדה. מידור. איזון. קבלה עצמית. אי דריסה של אחרים. נתינת מרחב. הקשבה. הכלה. הודעה בטעויות. 

ועם כל זה אני רוצה להישאר אני.

אני. שמגיעה למקום וכולם יודעים מי היא.

מתעופפת ממקום למקום, מפלרטטת, מנהלת שיחות עומק ושיחות חולין. לעיתים מאימת על אחרות ומגרה את דמיונם של אחרים. פתוחה, חברותית וסקסית.

חשוב לי להיתפס כסקסית. סופיסיכוסית.

זה חלק מהדימוי שלי וטוב לי איתו.

לא מופקרת, לא טיפשה, לא שיטחית

מלאת הומור וקצת בוטה. חריפה במידה הנכונה.

 

וכל כך מרגרינה ונשלטת מול הגבר הנכון

 

לפני שנה. 9 בדצמבר 2022 בשעה 19:04

ויש ימים כאלו, רגעים כאלו

שהבטחון שלי בשפל

 

זקוקה עכשיו להרגיש הכי נשית, הכי סקסית, הכי מושכת

 

להרגיש אישה

להרגיש רצויה

נחשקת

ואהובה

 

ובמקום זה אני מרגישה קרציה

לפני שנה. 8 בדצמבר 2022 בשעה 13:08

יום אחד, בקרוב, אני אקבל דיפלומה מאגודת הפולי.

אני חושבת שמגיע לי, שלא לדבר על אקסטרה נקודות כי בחרתי במסלול למתקדמים. מלכת כיתת המחוננים.

למה?

כי בחרתי ללכת על הכי קשה.

על הכי מאתגר ומטרגר.

גם לפתוח מתוך נשואים טובים, מאושרים ותשוקתיים עם שולט שמנתב אותנו לפי הקצב והכללים שלו

וגם לבחור בפרפר.

 

ידעתי מראש. נכנסתי לזה בעיניים פקוחות כי גם אני כזאת.

פרפרה. רק שאני תפוסה ברשת והוא מתעופף בשדות זרים.

בחרתי בהכי מאתגר ובהכי מטרגר שיכולתי למצוא.

יכולתי למצוא גבר בסטטוס זהה, נשוי באושר או שלא, שרק ירצה לנשק לי את הרגליים בתנאי שאתייחס אליו. שישתוקק לתשומת הלב של מלכת הכיתה. שיספור את הימים והשעות עד שיוציא אותי לבילוי ויטרוף אותי בעיניו ובגופו.

אבל לאאאאאא

אני הייתי חייבת לבחור אחרת.

מישהו רחוק עם מלא תיקים. תיקים? ארכיון!

אבל למה?

כי אני שרוטה.

 

כי אני לא רק מלכת הכיתה שלו אני דרמה קווין והוא דרמה משהו.

הוא פרפר ואני ידעתי את זה

לא היתה לי ואין לי שום כוונה לתפוס אותו ברשת.

פרפר לא ישאר ככה חי.

בוא אלי פרפר נחמד, שב אצלי על כף היד, שב תנוח אל תירא ותעוף *איתי* בחזרה.

תעוף איתי! 

אני החבילה השלמה! ה NRE שלי עדין בתוקף.

עדין רוצה אותך. קח אותי, כי אני שרוטה כמוך.

 

אני יודעת להיות קשובה ומכילה ואוהבת ומבינה

אבל אני גם אישה יצרית עם שפע של מחזרים ובחרתי בך.

סימן שאני השרוטה.

בכח הולכת על מה שקשה. על דרמה. מנסה לרבע את המעגל.

ולא הולכת לשום מקום. ורדה יכולה לצעוק עד מחר "תזרקי אותו". לא זורקת את שאני אוהבת.

"אראה לך במעשים"

אני מחכה למעשים.

 

אני חושבת שהפעם הוא יצטרך לעשות חתיכת עבודה.

שרוטה שרוטה אבל מתחילה להיסדק.

מתחננת אליו - 

"אם אני כל כך מיוחדת,

בבקשה

בבקשה 

תגרום לי להיות כזו.

 

שיהיו אחרות. כמה שתירצה.

אבל שאני אהיה מיוחדת.

לא יחידה אך כן מיוחדת."

 

 

 

 

לפני שנה. 4 בדצמבר 2022 בשעה 16:03

נראה לי שהוא רוצה שאקנא לו.

רוצה שיהיה לי קשה. לא רק לו

אבל הוא טועה לדעתי. זה לא שלא קשה לי.

להיפך. קשה לי מאד, אבל אחרת.

והקושי שלי לא פחות קשה משלו.

 

"תתמודד" כמה הוא שונא את התגובות האלו בקבוצות הפולי. למה הצד שקשה לו עם הפתיחה צריך להתמודד והכל בשם עיקרון החופש?

 

פתחנו על עיוור. ללא שום ליווי אבל זה לא מדויק.

אנחנו שנים מתחרבשים בשדות האומונוגמיה והבדס"מ נתן לנו המון כלים זוגיים ותקשורתיים להתמודדות. מה שעוזר לנו - הכלים, הכללים, יחסי השליטה והכוחות בהחלט מסייעים לתהליך אבל יש מי שיטען שהם כל כך מנוגדים לפולי. ששליטה סותרת חופש ולהיפך.

נגיד אני רוצה משהו והוא מסרב, מה עלי לעשות?

הדיפולט שלי הוא לציית לו. כי לא מסרב סתם.

קשה לו ותמיד אמרנו שהולכים לפי זה שיותר קשה לו.

ואחרות? נשות הפולי, במיוחד כאלו שהבדסמ מהן והלאה? מעקמות פרצוף. לא מבינות למה אני מקבלת את הסירוב.

 

מה הטעם בלריב? בלא לדפוק חשבון וב"תתמודד"?   אנחנו רוצים להישאר אנחנו כזוג בתהליך הזה. לא לפרק חבילה. אבל מה שכן למדתי לאחרונה זה להביע את דעתי.

מקבלת דעתו, משתפת פעולה עם הכללים וההגבלות, גם שלא מסכימה להם תמיד, אבל אומרת את שלי.      משתפת את הקשיים שלי.

וכן, זה קשה שמגבילים אותך וקובעים עבורך

אבל לזה נרשמתי. עם ובלי בדס"מ.

בחרתי מזמן ובוחרת כל יום מחדש בו, בנו ובדרך לשמר אותנו כזוג אוהב.

 

והוא מגמיש חוקים וצובר בטחון ומתמודד עם הקושי והשיט שאני זורקת לעברו. מטרגרת אותו כל הזמן.

והוא אותי?

פחות. כי אני מחווטת אחרת.

שאני בטוחה בקשר אני פחות מקנאה. לעוגיה למשל אני בהחלט מקנאה (והוא לא מקנא לי בכלל אבל זה לא נושא הפוסט).

אני אישתו ולא הורה שלו. אני רוצה שיעוף, שיהנה. לא עוצרת אותו. להכל אומרת לו כן. 

וכשמתכווצ'צ'ת לי הבטן אני מתמודדת.

ששומעת אותו קורא לה בשם חיבה אני מתמודדת

שרואה איך נוגע בה אני מתמודדת

שחוזר כולו מואר מפגישה איתה אני מתמודדת ושמחה בשבילו. שמחה שהוא חווה. שמחה שטוב לו. 

ואני יודעת ורואה שהוא עושה עבודה. הוא הולך המון לקראתי. אני מודה ומעריכה את זה.

 

 

 

לפני שנה. 2 בדצמבר 2022 בשעה 16:42

גם כשאני עושה טעויות (ומודה בהן) יש לי סיבה (או תירוץ) אבל בזוגיות, במיוחד אם היא טובה ועובדים עליה כדי שתמשיך להיות טובה , כדאי להניח לפער בין שני הצדדים להפוך למאבק. 

כשאני טועה אני מודה שאני טועה.

לגמרי מבינה שהכאבתי. התנהלתי בצורה שגויה.

עשיתי את מה שאני נוהגת לעשות לאחרונה, לאדם הלא נכון. הקרוב לי ביותר.

לקפוץ מאחד לשני ועוד בדרך הזאת היה מעשה שיטי להחריד. ובאמת לא משנה מה הסיבה שראיתי אז או הנוספת שחושבת עליה עכשיו. יש דברים שלא עושים ולא משנה מה הסיבות לכך.

 

לא משנה מה הסיבה. חשוב הפתרון ודרך ההתמודדות.

התמודדנו עם זה בצורה מכובדת. גאה בו. מודה לו.

והפתרון? אי אפשר לאכול את כל העוגה ולהשאיר אותנו שלמים.

אני לא יכולה לקבל הכל - גם את האינטימיות עם אחד, גם בדס"מ עם השני  וגם חופש עם כל העולם. יותר מידי משתנים וזה לא מתאים.

אם יוצאים בחבורה אז לצאת בחבורה. 

אם אני עם אוש אז אני עם אוש.

רוצה להיות עם העוגיה? לחוות איתו חופש? אז בנפרד.

 

חופש.

מושג בעייתי. זה מה שמרבית הפתוחים מבקשים.

אוש רואה בחופש מוחלט אנרכיה. זקוק לכללים וחוקים.

ואני מצייתת. כי הוא חשוב לי. כי אנחנו חשובים לי.

 

הבדס"מ מאד שונה מהפולי. בבדס"מ ברור מה מותר ומה אסור. אני מבקשת רשות ונענת בכן או בלא.

בפולי לא מבינים את זה. כל אחד אדון לעצמו. מה פתאם לבקש רשות? קשה לו? שיעבוד על עצמו! 

זה לא עובד ככה. לא אצלנו.

כל אחד מאיתנו עובד על עצמו אבל לא מוותר על עצמו.

אנחנו מאד דומים אבל גם מאד שונים בכמה דברים.

מנסים להכיל את השוני הזה. עושים (בעיקר עושה) מלא טעויות בדרך אבל משתדלים למען הביחד שלנו.

הוא סוג של דאבל מונוגמי

אני סוג של זונה.

 

 

 

לפני שנה. 29 בנובמבר 2022 בשעה 10:52

כשהייתי קטנה אני זוכרת שכל הזמן שאלתי את אמא שלי "את אוהבת אותי?"

 

אני לא זוכרת אם איך ומה ענתה ובכלל למה הייתי שואלת.

האם לא הרגשתי אהובה?

אין לי זכרון על קשיים בנושא, על אדישות, על הזנחה.

להיפך.

ועדין, אם שאלתי, כנראה זה משהו שהפריע לי.

 

 

את אוש אני לפעמים שואלת. לעיתים נדירות.

אוש מראה, פחות מדבר.

מראה את האהבה שלו אלי ואם אני לא שואלת אז סימן שאני יודעת. שאני בטוחה בקשר.

לא יודעת אם הוא היה אי פעם מאוהב בי. אבל אולי בעצם כן? כל שמות החיבה? כל הנגיעות והליטופים? אנשים היו מתעצבנים ומרחיקים אותנו אחד מהשניה.

אחרי 22 שנה אני יודעת שהוא עדין אוהב. למרות כל הטירגורים שיורה לכיוונו.

מסתכלת עלינו לעומת אחרים.בחבורה הונילית ויש אינטימיות ויש מגע וזה ברור לכולם שאוש ואושה אוהבים.

 

 

אתמול דיברתי עם הבולגרית ושלחתי לה תמונות.

שלי ושל אוש. שלי ושל העוגיה.

"את זורחת כמו שמש"

 

כן. אני עדין ב NRE

היום בדיוק 3 חודשים של רשמיות

בא לי להקיא מהקיטש שהינני.

 

הוא אומר שהוא אוהב אותי זה. אני לא צריכה לשאול שוב ושוב. הוא אומר שוב ושוב. אני קוראת ומאזינה שוב ושוב.

מרגיעה את עצמי שזה הדדי. שזה אמיתי. שזה מציאותי.

 

 

לפני שנה. 28 בנובמבר 2022 בשעה 8:56

ועוד חפירות. זה בסדר. גם ככה אף אחד כמעט לא קורא.

את רוב הכתבים לאחרונה אני שומרת בטיוטות.

את התסכולים, הכעסים, הפחדים, הרגעים המשמחים והמרטיטים. מתרגלת אי פומביות וזה פאקינג קשה.

הרבה דברים קשים לי ואני מנסה ללמוד אותם.

תקועה בשלב הילדותי האגואיסטי וחושבת שכולם חושבים כמוני.

 

אם אני אוהבת אז אני רוצה הרבה 

אני רוצה להיפגש בכל הזדמנות שמתאפשרת

אני רוצה מקסימום תיקשורת אישית וציבורית

תגובות לפוסטים, לבלוג, לממים

אבל אני זו אני והאחר הוא האחר

והקטע המטופש הוא שכבר הייתי צריכה לדעת את זה.

יש לי נסיון של 22 שנים עם המין הגברי מסוג הלא דביקי.

אני אמורה להיות מורגלת ל6% אחוז תקשורת במהלך היום ו0.6% פעילות במדיה החברתית.

יש לי דוגמא מקרוב לאיך יש רגש ורצון ותשוקה אבל אין לחץ להיפגש ולתקשר כל הזמן. דוגמן הבית שלי עסוק בשלו ולא עסוק כל היום בלהנדס תיקשורת ומפגשים חברתיים ורומנטיים.

הוא אוהב אחרת ממני. הוא דואג לי. הוא מביא לי קראפין מסקרפונה. הוא עובד קשה בשבילינו. הוא עושה עבודה עצמית ונותן לי הקלות. אז מה עם הוא לא עושה לי לייקים? הוא אוהב אותי בחיים האמיתיים.

אז למה אני מופתעת? למה אני מופתעת שגבר נוסף אוהב אחרת ממני?

אני טוטאלית. נשאבת ושואבת. אני אחרת.

 

מנסה שוב לשחזר את השיחה. את ההסבר.

שהרגש הוא זהה. הוא הדדי אבל כל אחד מביע אותו אחרת.

לא לקחת את השוני למקום שחור. פשוט לקבל את זה

ושלא לדבר על זה שזה לגמרי בעיני המתבונן.

זה החוסר בטחון שלי כאן והוא מסביר שאין לי צורך בו.

זה חדש לי, כל הפולי הזה.

ההבנה שיש אחרות לא מורידה מהאהבה אלי

אבל גם הוא אולי מבין שקנאה זה חלק מהענין, גם אצל מי שנראה שחסין לזה. גם הצד השלישי מקנא

זה רק אומר שאנחנו אוהבות אותו ורוצות אותו

לא עוצרות אותו

אוי לי אם אעצור אותו ואוי לו אם יעצור אותי.

המחשבה המונוגמית הזו - אני לא מספיקה? אינה  מתאימה כאן. לא. אני לא מספיקה. שתינו לא מספיקות כמו שגם לי לא מספיק. 

אני אוהבת לשמוע על ההרפתקאות שלו. על החיזורים. על הדרמות. זה מצחיק אותי. כל עוד אני בטוחה במקום שלי אצלו בלב.

הוא מראה לי את המקום הזה. אני רק צריכה לשים משקפיים ורודים ולא שחורים. 

מישהו מכיר אופטמטריסטית טובה?

 

 

 

לפני שנה. 27 בנובמבר 2022 בשעה 15:18

פוסט נוסף היום כי היה פקק באוטוסטרדה.

התפנצ'רו לאוטובוס הישן הגלגלים והיה צורך להכניס אותו לתיקונים, לא לפני שעשה פקק וכמעט גרם לתאונת שרשרת.

בסוף הגיע הפאנצ'ר מאכר ומילא אויר בגלגלים.

האוטובוס חזר לקרטע על הכביש בינתיים.

 

הורדתי את הפוסט הקודם לכמה שעות כי הייתי צריכה לנשום רגע. לחשוב.

שאלתי שאלה וקיבלתי תשובה. בהתחלה היא נשמעה לי הגיונית והתמודדתי איתה באופן בוגר ויציב אבל הספקות התחילו לחלחל וחיטטתי קצת בפצע. ביקשתי הסבר והתשובה ששמעתי אמנם לא הפתיעה אותי אך הכאיבה לי. הרגשתי שקיבלתי את האמת ישר בפרצוף.

חשתי חזק את אי ההדדיות. התישבתי על ריצפת חדר האמבטיה ופצחתי בבכי "תמרורים". החלטתי לא להיכנס באין כניסה אלא להשתמש בעצור. לחשוב רגע. לנשום.

ואז הוא התקשר...

 

מנסה להרגיע, להסביר והקו נוראי

"תרדי לחניה"

OMG

מה הפאק? מה עושה כאן?! (היו לו תוכניות במרכז ולא יכל להישאר אדיש לדרמה שלי).

דיברנו. והוא הפריך את שחשבתי.

 

 

אני ילדה בכורה. תמיד ראשונה. תמיד מקבלת את שרציתי.

לעולם לא בתחרות על משאבים

וזה השיעור שלי, הנוכחי.

כאן הבייביפולי שלי זועק וצורח.

כאן אני לא מקום ראשון. לא מקבלת כל מה שאני רוצה.

עלי להתחשב באילוצים של כולם. ברצונות של כולם.

וזה לא אומר שזו אשליה.

שאני אתנחתה קומית, שאני תוספת שולית 

זה רק אומר שאני והוא אנשים שונים. יש לנו מחשבות שונות. התנהגויות שונות. ראית עולם שונה.

זה לא אומר שהרגש שלנו שונה. הוא רק מתבטא אחרת.

 

אני טוטאלית. נשאבת ושואבת אנרגיות.

דרמה קווין זונת צומי היי מיינטננס

הכוכבת בסרט של עצמי, תלת מימד בעשרה אולמות קולנוע בו זמנית

ובינתיים הוא סובל אותי. שניהם סובלים אותי. שלושתן סובלות אותי.

 

מנסה להבין את מה שמסביר לי. להסתכל על זה מהצד שלו. לא להיות עיוורת לקשיים שלו, לפחדים שלו.

הפתרונות שלי אינם מתאימים לו כרגע , הדרך שלי לא תמיד היא הנכונה עבורו.

 

אני צודקת. אבל גם הוא.

זה מצריך ראית עולם הפוכה משלי. 

לא שחור ולבן. להסתכל על היש ולא על האין

ואני גרועה בזה.

אני מצפה שכולם יהיו כמוני אבל אוי אם כולם יהיו כמוני.

אם כולם יהיו הדרמה קווינס מי יהיה שומר הראש? מי יהיה ליצן החצר?

 

 

אז חמישי בלילה הוא יבלה איתי בטאבו ויחזור לישון איתה.

הוא יבלה איתה סופ"ש שלם. לי יש שישי מהמם עם אוש.

והלוואי יגיע בקרוב היום והלילה שיהיה לו יותר זמן עבורי. שלא ימהר אליה/לעיסוקים/לאימונים/לעבודה.

רוצה להרגיש בטחון בקשר הזה אבל אולי זה השיעור? שאין בטחון? להנות מהכאן ועכשיו? מחוסר הודאות והיציבות? להנות מהמציאות? כל כך שונה מארץ הפנטזיות שלי. 

 

זה עדין כואב אבל פחות. פחות אבל עוד כואב

חצי הכוס הריקה לא מתמלאת בבת אחת אבל הורדנו מהשולחן ריצוי, חוסר כנות, אשליות ואני עובדת קשה כרגע על תפיסת החוסר הדדיות. 

כל אחד מבטא את אהבתו אחרת. 

עוגיפלצת אוהבת עוגיות.

 

 

 

לפני שנה. 27 בנובמבר 2022 בשעה 8:54

"יש לי בקשה חצופה - תכתבי"

הוא אוהב לקרוא אותי, אני יודעת.

אני אוהבת לכתוב. זו צורת התקשורת הכי נוחה לי. 

מרגישה בה הכי רהוטה, שנונה, מובנת, מחושבת.

בעל פה המילים מתבלבלות לי. המון פעמים המילים הספונטניות שלי הכניסו אותי לצרות עם האהובים עלי ביותר. מעדיפה לכתוב. לפזר רמזים ואימרות ברורות.

מעבירה מסרים אישיים ופומביים דרך הבלוג, דרך הממים, דרך תגובות בקבוצות השונות. ושהוא יוצא מהן הוא מפספס את אותם המסרים...  שלא לדבר על אובדן הפומביות הנחשקת כל כך עבורי.

 

מדוע זה כך? שאלו אותי את זה אתמול. אפילו אחותי זרקה "לא מאמינה שאנחנו חולקות אותם גנים".

למה הפומביות חשובה לי כל כך? מעבר לענין הפטשיסטי מיני שכתבתי עליו לא אחת (דאנג'ן ביפו לפני 16 שנה, קצת מזמוזים עם הבעל וגברים זרים בוהים בי. במקום להרגיש סליזית ומלוכלכת הרגשתי עילוי רוחני. פעם ראשונה בחיים חשתי אוביקט מיני. אני השמנה הפשוטה הנשואה הלא נחשקת שמעולם לא התחילו איתה פתאם מסתכלים ומריירים עליה. הפטיש שלי נולד ככה, אבל בעצם השורשים שלו מוקדמים יותר:)

 

נולדתי כוכבת

בת בכורה, נכדה בכורה

מזל אריה (למרות שאסטרולוגיה זה בולשיט)

עושה שעת ריכוז לכל החברים של ההורים.

תמיד במרכז, מנהיגה, מציגה, נוכחת.

ואז קרו החיים... והפכתי לאוויר.

בצבא התחלתי את הטיפוס חזרה למעלה. עם הציפורניים.

הכלוב היה שלב מהותי בדרך הזאת. והיום אני שמחה שהשלמתי את המשימה. אני היכן שאני רוצה להיות.

נוכחת. מוכרת. לאהבה או לשימצה.

הפומביות חשובה לי. היא הופכת את הכל למציאותי יותר עבורי. לא רק בועה. לא רק בתוך קופסא סגורה.

הכרה חברתית, בי, בסטטוס שלי, בקשרים שלי. זה שטחי אבל מעולם לא טענתי שאני מורכבת, אולי חוץ מהדמיון שלי. כתבתי לו אתמול כך -

"אתה עוד לא מכיר אותי מספיק.

דמיין אוטוסטרדה עם 69 נתיבים

כל כלי הרכב מכל הסוגים - מכונית יוקרה, רכב אספנות, צלחת מעופפת - הכל נוסע במהירות אחרת, בנתיב אחר, בכיוון אחר"

"כאילו הראש שלי זה סינמה סיטי ואני מריצה בו סרטים בעשר אולמות קולנוע בו זמנית"

והוא עונה לי : "אני רוצה להיות בדרמה הרומנטית, בסרט פורנו ובקומדיה המטורפת".

 

זה משהו אחד לצפות בסרט על הספה עם הכרבולית ונשנושים באווירה בייתית ואינטימית

וזה משהו אחר לככב בסרט שובר קופות ולהיות משווקת על כל מסך ושלט חוצות.

"את הכרת אותי שהייתי באנרגיות אחרות, שהגעתי לאירועים ומסיבות והיום אני במקום אחר. אני אבין אם זה לא מתאים לך. אני אבין אם בגלל זה תרצי לחתוך"

"לאאאאא" אני ישר מודיעה לו.

איך הוא תמיד כותב? "החיים זה מה שקורה בזמן שמתכננים תוכניות"?

מי בכלל תיכנן את זה ככה? 

הוא בטח לא תכנן אותי, בייביפולית רחוקה, לא ניידת, נשואה באושר ודביקי חפרנית צומית.

 

שהסגולה נזפה בי בצד השבוע ושאלה מה אני באמת רוצה ישנתי על זה ועניתי : "יותר זמן עם האחד ויותר ריגוש עם השני".

 

יותר ריגוש עם השני - זה כרגע על הולד  ונושא בכלל לפוסט אחר.

יותר זמן עם האחד ניתן לי במתנה - עכשיו השאלה מה אנחנו עושים עם זה. חיים את הבועה או מגוונים חברתית. אין לי החלטה כרגע. עדיף לא להחליט. לזרום. לחיות את הרגע כי אולי הוא קצרצר ומציאותי ואולי הוא "לעד" אשלייתי