בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

צד לי את מה שאת הכי רוצה להסתיר...

משקיע בו את המינימום הנדרש כדי להפיק את המקסימום המספק.חולצת המזל Kamiza Negra
לפני שנה. 28 בספטמבר 2022 בשעה 6:00

אני פאקינג מבוגר בן 46 והוא נשאר צעיר 28 חשבון מהיר 18 שנים אני בפור עליו. אבל הוא הספיק להתחתן עם אהבת חייו להביא שני בנים ואז חטף את המחלה המזורגגת הזו שפשוט גמרה אותו בפחות משנה והשאירה את אמא שלי אלמנה צעירה ואותי ואת אחי יתומים מאב.

והשנה כאב לי אשכרה הרגשתי בחסרונו כמובן שכל החיים זה קיים אבל יש לנו נקודות שזה פשוט יותר חזק שזה פשוט חופר זה כואב זה פשוט חסר. אני לא יודע לשים את המרקר על נקודה שבאמת הפעילה את הרגש אבל מצאתי את עצמי יוצא מארוחת הערב לפינה מבודדת היי שם בהרי ירושלים ופשוט בוכה את מר גורלי. ואת החוסר הדפוק הזה אין מה לעשות גם בגיל הזה הורים חסרים לנו במיוחד כאשר הם נלקחים מאיתנו בגיל כל כך צעיר. זה מה שהרגשתי והיום יום חדש וזה עדיין יושב בחזה אני שוקל ללכת לטהר בים אולי אצליח מעט להרגיש טוב יותר . 

morningdew​(שולט) - המודלים שעוסקים באבל הם לא משהו, אבל בניגוד לקובלר-רוס, שמשון רובין הציע מודל דו שלבי של אבל, שמסביר הרבה יותר טוב את התהליך שבתקופה שבסמוך למוות ומה שרלוונטי לפוסט שלל - את מערכת היחסים הנמשכת והמשתנה בין המת לבין אוהביו.

טבעי שבנקודות זמן לאורך החיים מערכת היחסים הזו, הזכרונות וההעדר יעובדו בצורה שונה. חשוב לזכור שהאפשרות הזו לזכור אהוב בגעגוע וכאב מעידה על כך שהוא היה מיוחד מספיק ומשמעותי מספיק להתגעגע אליו אחרי כל השנים האלה.
לפני שנה
D-HUNTER - האמת אין לי זיכרונות אמפתיים הכל מתמונות וסיפורים. אחרי הכל רק שנה הייתה לי לצידו. וגם אותה הוא היה בבתי חולים ובצבא.
לפני שנה
המלכה לירז ב​(שולטת) - מרגש
לפני שנה
D-HUNTER - את מרגשת אותי.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י