שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מאלפת בסגנון חופשי

זו אני מתחת לשיטחיות של חוסר ההכרות
יפה מבחוץ ומבפנים, שולטת, גאה, שמחה, עצובה, אוהבת..... חברה טובה, נהגת שודים והכל קורה לי
לפני 17 שנים. 23 בפברואר 2007 בשעה 2:13

רוצה לראות אותך על הברכיים, אני על הספה בחצאית שחושפת את המטרים הראשונים של הרגליים הארוכות שלי.
אני יושבת רגל על רגל, ואתה מושפל, מביט ברצפה, מנסה לקלוט אותי בזוית עינך..
אתה יודע שניסית להיות מאצ'ו, ניסית להתמרד, פעלת על דעת עצמך.... ואתה יודע שזה לא יעבור לך בשתיקה.
אתה כל כך חמוד, ילד טוב, חצוף, ולעזאזל, כל כך סקסי...
"תתפשט", אני מצווה, ואתה בכניעה, עדיין על 4, מוריד את הגופייה הצמודה שלך, זאת שאני הכי אוהבת, זאת שהייתה עליך בסשן הראשון שלנו..
"יש לי הפתעה חדשה בשבילך", אני מחייכת, "או יותר נכון הפתעה בשבילי"...
"ה... הפנטזיה, גבירתי?", אתה שואל בחשש, מכיר אותי כל כך טוב.
"תכיר את דין", אני פותחת את הדלת של הארון, ודין יוצא מכלאו, חטוב, צייתן ומוכן לפעולה...
אתה מביט בו מלמטה, יודע שהוא עבד, בדיוק כמוך, אבל הוא עומד איתן ואילו אתה על 4.. אני רואה אותך מסמיק, אשכנזי שכמוך, מנסה לשמור על ארשת רצינית, לשדר פוקר פייס, אבל גם אני מכירה אותך מתוק שלי. אתה מפחד, מושפל ומגורה כמו שבחיים לא היית...
אתה מביט בי במבט מתחנן, מחכה שאגע בך, שאכין אותך, כמו תמיד, רק שהפעם אין סטראפון.. הפעם זה הדבר האמיתי. דין מתקרב אליך לפי נקישת אצבע שלי, ואתה לא מצליח להסתיר רעד קטן שמתחיל בגב ועולה לך עד לצוואר. "תמצוץ", אני יורה מילה בודדה ואתה מיד מרצין. "כן, גבירתי".
שנינו יודעים שעד עכשיו מצצת רק את הסטראפ שלי. אתה עדיין בתול... מכל הכיוונים, אבל אתה אוחז בו במיומנות של כלבה מיוחמת ומתחיל לטעום את כולו.
אני מחליפה רגליים, הרגל העליונה שלי מצטלבת עם התחתונה... חם לי...
אני שומעת את הרעשים המתוקים של רוק שנוגע באיבר מין יחד עם נשימותיך המתגברות. חתיך שלי, אתה גונח?
"די", אני פוקדת, מצליחה להסתיר את הכמיהה שלי, ואתה מפסיק מייד עם השמע קולי. "היית כלבלב רע, נכון?", אתה כל כך יודע מה מצפה לך.... העיניים שלך מהפנטות אותי ואני בקושי מצליחה להחזיק את עצמי מלהתנפל עליך. שוב נוקשת באצבעותיי ומורה לך להסתובב. ביד מיומנת אני מתחילה להכין אותך לקראת הבאות, מרחיבה אותך, משמנת היטב...
לסימן שלי דין מתקרב, עטוף בקונדום דק, ומתחיל לחדור אליך לאט. אתה חושק שפתיים, עוצם עיניים ואני כבר מתקרבת לדין עם סימן של "לאט", אבל אז אתה נשען אחורה עם האגן שלך, משתחל וננעץ באיברו הגדול של דין. אני רואה את האיבר שלך, זקוף עד כדי כאב וקול גניחותיך מצליח להרעיד אותי. תמיד היית טיפוס מגורה, טיפוס מיני, אבל מעולם לא ראיתי אותך כל כך להוט, מתקדם עם גופך וחוזר וננעץ ושוב מתקדם... ומשתחל חזרה... זה לא נראה כאילו דין מזיין אותך, זה נראה כאילו אתה מזיין את עצמך. אני נהנית לשמוע את הגניחות הקטנות והגבריות שלך מתחזקות ומחליטה שהגיע הזמן שתוציא את כל התשוקה שלך.
אני מכירה את הנקודה הזו שלך, בין פי הטבעת לבין האשכים, זו שעושה לך צמרמורת של עונג, ואני ממהרת לשלוח יד ארוכת ציפורניים אליה וללטף אותה בעדינות נעימה, שילוב של אצבעות רכות וציפורניים מטופחות.
קולך שוב מתגבר ואני אוחזת את האשכים שלך בכוח תוך שאתה פולט צעקה חנוקה "אני יכול, גבירתי?", אתה משתנק, "בבקשה..?"
אני אוהבת לראות אותך מיוסר, חרמן, ונתון לשליטתי. "עדיין לא", אני מחייכת לנוכח נשיכת השפתיים שלך. אני ממשיכה לאחוז אותך ומסמנת לדין שיגביר קצת את הקצב. אני יודעת שאתה עומד להתפוצץ, אבל זה מדליק אותי. "אני לא מרשה לגמור", אתה שומע את קולי ואני רואה על פניך את המאמצים האדירים שאתה משקיע כדי לא להמרות את פי.
אני משתעשעת במחשבה שאני יכולה "להפיל" אותך. תנועה אחת קטנה שלי ואתה גומר כמו טיל, בלי להצליח לעצור את עצמך. אני יודעת שיהיה כיף לא נורמאלי להצליף בגוף הגדול והשרירי שלך, להעניש אותך על שגמרת בלי רשות, למנוע ממך אורגזמות בשבוע הקרוב, ואתה, חרמן קטן, בסוף השבוע תתחנן ותתחנן....
אבל לא. אני לא אעשה את זה. אגלי זיעה נוטפים ממך, למרות החורף שבחוץ, ואני רואה שגם דין כבר לחוץ... "בסדר", אני מאשרת ומהדקת את אחיזתי, ידי השנויה מתחככת על איברך, "אבל הכלב הגדול שמאחוריך יגמור אחר כך ממציצה".
אתה מספיק למלמל משהו שלמדתי להכיר כ"כן גבירתי", כשנחשול נפלט מאיברך וצעקה מפיך.
הרעד שלך, הפנים הסקסיות שלך כשאתה גומר, ההתנשפות... דין יוצא ממך לאט ומניח לך לקרוס על השטיח, מסדיר את נשימותיך.
אני חוזרת לשבת על הספה, באותו שילוב רגליים מלכותי, וצופה בך מזדחל בכיוונו של דין על מנת להשלים את המשימה שהטלתי עליך.
אני יודעת שהריגוש שחווית היה עצום, אני רואה על הפנים שלך את האושר, למרות שאתה מנסה להסתיר... אחרי שתסיים עם דין אני אתן לך קצת לנוח, אבל ברור לך כבר מעכשיו שאני הולכת להשתמש בך הערב כוויברטור אנושי.
אני מציתה סיגריה ומחייכת, ככה בדיוק אני רוצה לראות אותך...

Olive - נייס ! ריסטקפה !
לפני 17 שנים
Venus in Furs - אההה, כיף כיף כיף (( :

וסחטיין על הסליז... }}{{
לפני 17 שנים
דקיקון​(נשלט) - עוצמתי, כתוב היטב ועם תיאור עדין של מחשבות ותחושות.
את "קולטת" את העבד לך,חודרת לנשמתו.
מקווה שיש לך בארון רק עבדים ...חיים
לפני 17 שנים
בקטנה​(נשלט) - בכיף אני אמצוץ לדין ולכל מי שרק תרצי -צרי קשר
בני
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י