צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 7 שנים. 14 באפריל 2017 בשעה 8:50

*מבחינת סדר כרונולוגי אני קופץ על הפגישה הראשונה שלנו, מקווה להשלים בפוסט בהמשך*

 

אירועי אמש - חלק א' - הנשיקה

פגשתי אותו בחוץ מטייל עם הכלבה, לא ידעתי שבהמשך הערב אני אהיה גם על ארבע, היה מאוד מקל לפגוש אותו קודם, לשבת קצת באוויר הקריר, לדבר על דברים סתמיים, להכיר את הכלבה שלהם (מושלמת!), ורק אז להיכנס אליהם הביתה.

 

התיישבנו ודיברנו כולנו, ואז זה התחיל לבעור בי, רציתי לגעת בה, ואני יודע שברגעים הראשונים היא חשבה שזייפתי (ההסבר למה המחשבה שלה הייתה מוצדקת טרם נכתבו), אבל זה היה אמיתי מאוד, היה לי רצון לגעת בעור שלה, אז עשיתי את זה, וראיתי על המבט שלה שהיא שמה לב לזה, ליטפתי לה את הזרוע, ואז היא אמרה שהמגע שלי נעים והעיפה אותי.

 

אני לא יודע איך זה קרה או כמה זמן עבר עד התמונה הבאה שאתאר, בכללי הכל מעורפל ועמוס רגשות נעימים, מגע מעיף, כאב מחדד ובלבול, אבל התמונה הבאה שאני זוכר זה הרצון לנשק אותה, כל-כך רציתי, והעזתי להתקרב, הייתי מאוד קרוב אליה, השפתיים שלנו ממש מרחק נגיעה, והיא הרחיקה אותם, אמרה לי "אתה לא תנשק אותי", חשבתי להתרחק, אולי הגזמתי אבל לא הצלחתי, לא יכולתי לכבות את הרצון היא בי צורך מטורף לנשק אותה, להרגיש את השפתיים שלה, השפתיים שבראש שלי כל-כך הרבה זמן, שרק אתמול תיארתי לה מה הייתי רוצה לעשות להם, אז ניסיתי שוב, והיא שוב התרחקה, ראיתי על המבט שלה חיוך מתריס, לא ידעתי מה לעשות, התבלבלתי רציתי והשתגעתי, אז ניסיתי שוב, והיא שוב התרחקה.

 

ירדתי אל הצוואר, סוחט ממנה קולות, זו הייתה הרגשה מדהימה, לגרום לנסיכה הזאת נעים, מיד ידעתי שאני מכור לזה, ורציתי עוד, היא לימדה אותי איך לנשק אותה בצוואר, וזה היה מדהים, כל-כך שמחתי על ההזדמנות להתאים את עצמי אליה עוד יותר, לדייק את עצמי פשוט בשבילה.

 

הוא גם נגע בה, כמעט מיד כשאני התחלתי, היא כיוונה אותו בדיוק מה היא רוצה, היא עצרה אותו כשהגזים, היא תיקנה גם אותו, חשבתי שזה יהיה מוזר, חשבתי שיהיה לי קשה להתנתק מזה שהוא גם שם ושהוא גם נוגע בה, חשבתי שזה יהיה לי בראש כמו גירוד מציק שאי אפשר לגרד, אבל לא, מצאתי בעצמי שזה טבעי לי, הם כל-כך אחד מבחינתי שזה היה לי מוזר פתאום לחשוב איך היה לפגוש אותה כשהיא לא בזוגיות, וזה היה לי טבעי להיות שם איתם, לנשק אותה כשהוא מנשק, לגעת אחרי שהוא נוגע, (אל תגלו להם, אבל גם להעתיק ממנו קצת).

 

ניסיתי שוב לנשק, התקרבתי לפנים שלה, והיא התרחקה מחייכת, התסכול שלי גבר, היה רגע שהיא הרחיקה את ראשה מעט, העיניים שלנו נפגשו, קפאתי, טבעתי בהן, התחלתי ללחוש לה "אני רוצה לנשק אותך..."

"מה?" היא אמרה

"אני רוצה לנשק אותך.. כל כך..." הקול שלי הפך למתחנן

"מה?" היא חזרה על עצמה.

השתדלתי מאוד לייצב את קולי, להפסיק את הרעד ולהגביר אותו "אני רוצה לנשק אותך, בבקשה נסיכה אני רוצה כל כך"

"אבל אתה לא תנשק אותי" קולה הפך מלטף וברגע השקט שמעתי את הנשיקות שהוא מנשק אותה "יש לך עוד זמן" היא המשיכה.

"בבקשה... אני מתחנן נסיכה, אני רוצה אני צריך לנשק אותך"

ניסיתי שוב לנשק והיא התרחקה, התסכול שלי גבר אבל עדיין יכולתי לשאת אותו.

"לא." היא פסקה בקול שקט ופנתה להתייחס אליו, מנשקת אותו עמוק, בהיתי בהם לרגע, כמו שבוהים באש יפהפה, ככה הם היו בעיני.

לא יכולתי לעצור, נצמדתי אליה מאחורה, כשהיא מנשקת אותו, משהו בי בער והשתולל אליה, צפיתי בהם מתנשקים, זה היה כל כך יפה, הם כל כך יפים, ושוב חשבתי על השפתיים שלה בלי סוף.

פתאום היא הפנתה את הראש אליי, ניסיתי שוב לנשק, היא התרחקה, התחלתי לרעוד, בעצם רעדתי מהרגע שנכנסתי, אז אני מניח שזה התגבר.

היא הייתה קרובה אליי כל-כך, השפתיים כמעט נוגעות חשבתי שהגיע הרגע שאני מנשק אותה, התקרבתי שוב, והיא התרחקה.

צעקתי בתוך הראש שלי "ראבק!" והמשכתי ללחוש לה "בבקשה..." הייתי כולי רצון אחד, לנשק אותה.

לפתע היא אמרה "אתה לא תנשק אותי... יש עוד זמן, לפחות עד הפגישה הבאה"

נשברתי.

פה התסכול שלי הגיע לרמה קשה מדי, צעקתי במח ואני חושב גם אמרתי לה "לא.. לא.. לא.. בבקשה אני מתחנן, אני רק רוצה לנשק אותך, אני כל-כך קרוב בבקשה..."

היא לא ענתה, התסכול השתולל ונשפך והתפוצץ ואז ההבנה הכתה, הפור נפל אני אצטרך לחכות, ניסיתי לארגן את המחשבות, אבל התסכול היה קשה, ניסיתי להגיד לו שזה לא יקרה היום, רעדתי ונשברתי ולא הצלחתי לשאת את התסכול יותר.

 

אולי לזה היא חיכתה, אולי היא ידעה בדיוק מתי היא שוברת אותי.

 

בשנייה אחת היא שאבה את התסכול שלי עם השפתיים שלה, ברגע הראשון לא האמנתי, המח שלי זעק "טיפש זה השפתיים שלה, תנשק!" וקול אחר צעק "תיזהר! היא אולי תנשק אותך פעם אחת ותתרחק שוב", אבל היא המשיכה.

השפתיים שלה היו נעימות כל-כך מפתיעות כל-כך, לרגע הלשון שלה הופיע ואני עף וצף ואני רק רוצה עוד לנשק אותה, אני חוקר את סגנון הנשיקות שלה ומנסה להתאים את עצמי, מנסה להנעים אותה כמה שיותר, אני מתמכר אל השפתיים שלה, מרגיש את הלשון שלה, אני עף.

הוא הרגיש שהנשיקה החלה והגביר את הליטופים שלו אותה, הוא הנעים אותה מאוד, היא פלטה קולות, וזה היה נעים כל-כך, להיות חלק מההרגשה הנעימה שלה.

 

בשנייה של אויר אני לוחש לה "תודה... תודה... נסיכה יפה.. תודה." וממשיך לנשק.

 

המשך יבוא...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י