צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

כבר לא שותקת

If you dont go on the edge, you take too much space
לפני 5 שנים. 24 ביולי 2018 בשעה 7:19

תמיד אמרו לי שאני שונה מכולם, מתווכחת, מתחכמת, חושבת שאני טובה יותר, חכמה יותר ועוד. בינינו, זה נכון. אבל תמיד כששניים מתווכחים כל אחד חושב שהוא הצודק, שדרכו היא הנכונה, אחרת לא היה ויכוח.

אתמול בקשתי מרונית שתמצא את הזמן שמתאים לה ואת הרגע הנכון במהלך השבוע להכריז בפני כמה מחברינו שאני הדבר הטוב ביותר שקרה לה  (פרט לקטנות שלנו). חצי יום לפני כן היתה לנו שיחה עירנית עם אותם חברים ובה רונית אמרה "הוא יודע שאם הוא יעשה משהו לא במקום, יש לו הרבה מה להפסיד"

זו אמירה איומה בעיני. אנחנו יחד כבר 26 שנים. אני כמו ספר פתוח מולה, משתפת אותה גם בדברים שאני יודעת שהם קשים לעיכול עבורה. מצהירה כל פעם מחדש שהיא השמש של חיי ואני סובבת אותה , היא החמצן שלי והקיום שלי חסר משמעות בלעדיה.

אבל זה אף פעם לא מספיק. איזשהו חוסר ביטחון בסיסי גורם לה להזהיר אותי כל פעם מחדש, בעיקר מאז שדנה פרצה לעולם. אני מאוד נפגעת מהצהרות כאלה אבל לרוב אני מבליגה. יודעת שפחה נפש גבירתה.

הפעם האוירה היתה שונה. חופשה עם חברים, אין לחץ אין רעשי רקע ולכן העלתי את בקשתי. מבחינתי זו היתה משימה שאני מטילה על רונית וכרוכה בהתמודדות עם פחדים וגבולות שהיא חייה איתם. זה היה בקטע ונילי לגמרי ולכן הרשיתי לעצמי לדרוש ממנה לבצע את המשימה.

רונית לא ראתה כך את הדברים. מבחינתה הצהרה כזו רק תגביר את החשיבות העצמית שלי שגם כך היא בשמיים לדעתה. מבחינתה היא עדיין שולטת ואני עדיין הנשלטת שלה ואין מצב שהיא תצא בהצהרה כזו out of the blue. 

אני ראיתי בזה משהו הרבה יותר רומנטי בינינו. פחות לוחמני, בלי התחשבנות מי כופף למי את היד. וכלפי חוץ בעיני חברינו, הם בטוח יחשבו שקרה משהו מעניין בחדר אבל כל הפרטים ישארו חסויים. נשאיר להם לדמיין...

ואחרי החפירה הזו אני רוצה לשאול אתכם לדעתכם. ברור שנשלט צריך ונדרש להצהיר על אהבתו לשולטת שלו ועל מקומה המרכזי בחייו. האם כאשר השולטת מצהירה הצהרה דומה זה מחליש את סמכותה ועוצמתה? האם זו הפגנת חולשה מול הנשלט?

האם יש הבדל כאשר הרקע הוא סשן שולטת ונשלט לבין רקע ונילי לחלוטין?

כתיבת פוסט זה גורמת לי התרגשות רבה כי זו הפעם הראשונה שאני מבקשת עזרה ומתייעצת באחרים. אולי בסופו של דבר הסשן הזה נועד לפרוץ את הגבולות שלי ולא של רונית.

כל תגובה תתקבל בברכה

שלכם

דנה

bondman​(נשלט){FLR} - קודם כל אין חוקים באמת.
אבל אם שואלת לדעתי, אז רונית צודקת. ואת נשלטת שלה.
ברקע ונילי לחלוטין זה בהחלט שונה. כי אז יש את האשליה של השוויון וצריך להזין אותה.

ומסקרן אותי. לא היה בך שמץ של הנאה, כשהיא אמרה את מה שאמרה לחברות?
זה נראה לי סוג של השפלה פומבית עדינה. שאותי היתה ברגע הראשון מקווצת, אבל לאורך זמן משאירה הרגשה נעימה. :-)
לפני 5 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - בעיני זו הבעת חוסר אמון. אם את נדרשת לאיים ולתזכר את האיום הזה מדי פעם זה מארה על חשש קבוע ממה, שאני עשויה לעשות.
אני מאוד אוהבת כשרונית זורקת עקיצות של שליטה בסביבה ונילית. זה מרגש ומרטיב אותי. ברגעים כאלה אני באמת מרגישה קטנה וזקוקה להגנה שלה, שם זה אמיתי וישאר לאורך זמן ולא רק סשן קצר.
לפני 5 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - השאלה אם זה באמת חוסר אמון או שזה חלק ממשחק השליטה.
אני מניח שאין ביניכן חוסר אמון או מחסור באהבה. לכן חייב להיות שיש באמירה שלה משחק. או יותר נכון טקס.
:-)
לפני 5 שנים
me and him​(נשלטת) - איזה כיף ששאלת:)
אז ככה.. אנסה לענות לפי הסדר
יש לי הרבה מה להגיב:)
כאשר השולטת מצהירה הצהרה דומה זה בכלל בכלל לא מחליש את סמכותה ועוצמתה. ההפך..
בעיני זו לא הפגנת חולשה מול הנשלט אלא הפגנת עוצמה.
ובלי קשר לזה, בעיני דווקא הפגנת חולשה גם היא מחזקת את עוצמתה של השולטת. כי הנשלט שלה רעב אליה לא רק לעוצמות שלה אלא גם, ואולי אפילו בעיקר.. לחולשות שבה.
ולגבי ההבדל בין סשן לרקע ונילי. אצלי לפחות אין באמת יכולת לנתק לחלוטין. דברים נבנים ומתגבשים. כמו שאת שמחה שיש הבלחות כאלה. אז אי אפשר (ולא צריך בעיני) לנתק את זה מהיומיום. זה שם. וזה לא משחק. ולכן אין הבדל.. הרעב אליה צריך להיות תמידי וזה לא משנה אם זה במיטה או או מול חברים.
בעיני זו לא אמירה איומה.. ההפך.. אני בטוחה שאת גם הדבר הטוב ביותר שקרה לה והיא גם חושבת כך, אך בו בזמן יש לך הרבה להפסיד. זה נאמר לך ולה. ולא משנה מה הסיבה. את תמיד צריכה להישאר בעיני רעבה, מתאמצת וצריכה.. וזה בעיני בדיוק ההבדל בין משחק קינקי לקשר שליטה.
וזה טוב שהאמירות האלה מכאיבות ומטלטלות אותך.
ואת יכולה לבקש. את לא יכולה לדרוש.. ורונית יכולה להסכים או לא.. והדעה שלך אכן משפיעה אך לא מחליטה. ואם רונית חושבת שאת צריכה לעבור דרך של חינוך וצניעות מולה (מה שאני מסכימה) אז זו הדרך שהיא תעביר אותך. וזו הדרך שאת תעברי.
ולתחושת חשיבות העצמית שצריכה להתאזן אין קשר לאיכות שלך באופן כללי.
תדעי מה את שווה אך בו בזמן תביני את מקומך.
הדרך שלכן מקסימה.. תהני ממנה.. גם כשאת לא מכתיבה את הדרך..
לפני 5 שנים
שליטה ללא תנאים​(נשלט) - קטונטתי מלהגיב, אבל אני חושבת שאם שולט.ת מדברעם בשבח הנשלט.ת שלהם.ן זה רק הופך אותם.ן ליותר טובים, בטוחים בעצמן, ויותר מושכים כי הביטחון עושה הכל...
לפני 5 שנים
תחרה שחורה​(נשלט) - המקרה שלך דנה, שונה בכך שהשולטת הינה אשתך וקיימת ביניכם אהבה של זוג.
לרוב הנשלט והשולטת אינם זוג בחיים ולא בהכרח נמצאת שם אהבה.
כך או כך, הצהרת אהבה מצד השולטת אינה גורעת ממעמדה, סמכותה וכוחה.
נשאלה פה פעם השאלה, האם נכון יהיה ששולטת תרד לנשלט? האם זה יחליש את סמכותה?
היו כרגיל תגובות שונות לכאן ולכאן, אישית אני חושבת שכמו בענין הצהרת האהבה, אין בכך
להחליש את מעמדה, היא תעשה מה שמתחשק לה ואם זה לרדת לנשלט, מי יחלוק על כך?
שולטת נשארת שולטת ולנשלט נותר רק להודות על מזלו הטוב!
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י