שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

בין פראצ'ט, גיימן, ואדמס

לפני שנתיים. 18 ביוני 2021 בשעה 11:11

אני משער שזה מגיע לכם.

בשלב מסויים הפסקתי ללכת למסיבות של הקהילה (הייתי הולך בזמנו המון לספייס וקצת לדיווה). בעיקר כי לא היתה לי בת זוג שבקטע.

בשלב הזה רוב הפעילות החברתית שלי היתה בפייסבוק. היו בזמנו די הרבה "קבוצות זימה" שבהן היה אפשר לשתף עירום, ומתברר שהעירום שלי היה מספיק מרשים ועזר לי להכיר מספר בחורות נחמדות מאד.

משם התחברתי עם בחורה נהדרת שנקרא לה ג. ג היתה בחורה נשואה במערכת יחסים פוליאמורית, וסקס מדהים, אם כי היא בהחלט באה עם קשיים משלה. אני קצת מעריץ את בעלה על זה שהוא הצליח להתמודד איתה כל כך יפה, ואני עד היום מחשיב אותו חבר (הוא משחק בקמפיין המבוכים ודרקונים שאני מנחה).

במקביל ל ג הכרתי גם בחורה סקסית בטירוף נוספת שנקרא לה ס (האות סמך, לא 0), שממש הייתי מאוהב בה קשות, (לאלו ששואלים- לא רק ש ג ו ס ידעו אחת על השניה, עשינו שלישיה והיה מדהים) אבל בשלב מסויים היא עשתה משהו שעצבן אותי והייתי אדיוט לגבי זה מה שהוביל לזה שנפרדתי ממנה (בצורה ממש לא משהו)
מפה לשם, לפני 4 שנים התחלתי לצאת עם בת הזוג הנוכחית שלי. היא התחילה איתי איזה מליון שנה לפני כן בפייסבוק, אבל מעולם זה לא יצא לפועל עד שיום אחד היא הזמינה את עצמה אלי ומאז אנחנו די בלתי נפרדים.

כן, אנחנו עדיין בזוגיות פתוחה. מונוגמיה זה איכס (סתם, אני בטוח שיש כאלו שזה מתאים להם. אבל אני, איני כזאת). יש לה בן זוג נוסף חמוד כבר מספר חודשים.

לפני שנתיים עברנו לרמת גן, ובינתיים אנחנו ממש מאוהבים בעיר הזו.

לפני מספר חודשים גילו לי סוכרת. מבאס. אבל היי, ככה זה בחיים. עכשיו אני מטופל בתרופות ושומר על תזונה מתאימה, ועדיין צריך לעשות המון בדיקות כדי שנבין בדיוק מה הדבר הנכון לעשות.

לפני מספר ימים התחילה איתי מישהי חדשה, שממש מוצאת חן בעיני, שחברה כאן באתר אבל אני לא אפליל אותה, ורק אקרא לה "הסוטה המטונפת". מפה לשם, היא עשתה לי חשק לחזור לפעילות כאן ולהפעיל מחדש את הבלוג שלי.

ו...אממם... זהו? נראה לי?

אה, כן, איפה שהוא בתוך כל זה איבדתי את רעמת השיער שלי והתקרחתי. מבאס ונורא קשה לשמוע עכשיו מוסיקה, ולדעתי אני נראה עכשיו הרבה פחות טוב, אבל זה מה שיש. ידעתי שהקרחת הזו תגיע כבר מגיל מאד צעיר, ועכשיו היא כאן.

בטח יהיו דברים נוספים שאני אזכר בהם בהמשך, בכל זאת, זה היה הרבה זמן, אבל אני חושב שאלו הדברים החשובים ביותר. 

עריכה: אה כן, שכחתי, כשהייתי כאן בזמנו השם החוקי שלי עדיין היה רק "שני טופר". היום הוא "שני סמואל בנדיקט טופר השלישי". יש מאחורי זה סיפור מצחיק, אבל אני אספר אותו בפעם אחרת...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י