סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 7 שנים. 29 בספטמבר 2016 בשעה 6:36

הייתי רוצה להלביש אותך, לתת לך מראה שונה, לקחת את העדינות הזאת שלך ולהוציא אותך מהרגיל שלך. להוציא אותך משם ולשים אותך אצלי.
את תעמדי מולי ואני אנקה לך את האיפור העדין שלך, אמחה את השחור שאני אוהבת לראות נוזל, אראה אותך נקייה. את הבגדים את תורידי לבד, את כבר יודעת לעמוד מולי חשופה, נרגשת, מעט נזקרת. על החזה שלך אכרוך תחבושת הדוקה, שלא יבלוט כל היופי הזה שלך. אגיש לך בוקסר של גברים, עם כפתורים במקום שיש זין בדרך כלל, צמוד. כשתלבשי אותו אביא את דמוי האיבר הרפוי, לא כולם צריכים לראות כמה את נרגשת עכשיו. אני יודעת שלא אתאפק, שכשתעמדי מולי ככה אשלח ידיים וקצת אתאכזב שאני לא מרגישה זיקפה רעבה מלווה את ההתנשפויות הנרגשות שלך.
מכנסי ג'ינס, סקיני, של גברים, נמוכים, שיראו את הגומי של הבוקסר במרומז, חולצה מכופתרת וג'קט, ישר. שלא יראו קימורים. את השיער אבקש ממך לאסוף, שייכנס לכובע שיהיה מעט גדול, שיחביא את העיניים הנבוכות.
ואבקש ממך לקחת אותי לדייט, לחזר אחרי, להראות לי כמה אתה רעב אלי, כמה אתה צריך אותי, רוצה. ארשה לך לפלרטט עם הברמנית ורק היד שלי על הירך, לוחצת, תבהיר לך שחצית את הגבול. אתן לך לבקש לנשק אותי, לגעת.
וכשנחזור, אפשיל לך את המכנסיים, אשעין על השולחן ואקח אותך כמו אשה שלוקחת בחור נרגש.
בעדינות, מאחור.

 

 

 

עציץ​(מתחלף){משוייך} - יש לזה שם? זכרור/גברור (כמו ניוש רק הופכי) ?
לפני 7 שנים
hrgiger - לא שאני מכירה.
אבל גיברור נראה לי מתאים.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י