שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ראש השבט מספר...

שהפנטזיה של שנינו הופכת למציאות אחת...

כל הסיפורים הם אמת..האמת שלי..

הסיפורים..חלקם מציאות..חלקם בחלקם..וחלקם לא...
לפני 10 שנים. 6 ביוני 2013 בשעה 20:19

אני מאד פסימי.. וזה גורם לי אושר רב.. למשל הבוקר, רציתי להכין ארוחה ,אבל חשבתי שבטח אין לי חלב, וגם הביצים כנראה נגמרו, ואולי אפילו אין לי לחם..ואכן פתחתי את המקרר, ואיזה אושר.. צדקתי.. לא היה לי עם מה להכין ארוחה. וכך עם החיוך הלכתי לקניות.
בדרך חשבתי שבטח מיד תבוא מכונית ותפגע בי.. לכן חציתי בזהירות במעבר חציה וחייכתי אל הנהגת שעצרה עבורי בחריקת בלמים.. חשבתי לרגע שתכנס בי במהירות בה נהגה את רכבה הנוצץ.. אבל הנהגת הספיקה לעצור בזמן. איזה מזל.. מחייך למזלי הטוב חציתי את הכביש לשדרה.. .. שמעתי איך בין העצים אורבות לי הציפורים, וכך ובהנחה שעוד רגע ציפור תחרבן עלי פסעתי מהר לחצות את השדרה, אבל כאן ,לרגע נשכחו הציפורים, המחשבה שעלתה משום מה בראשי שאולי מטאוריט שנע במהירות ויגיע לכדור הארץ גם הוא יכול להיות מסוכן לי..החיוך ירד ממני ובמהירות חציתי את השדרה מביט לשמיים. כאלו זה יכול לעזור לי במשהו.
והנה, עברתי גם את השדרה בלא שקרה לי דבר..חיוך רחב, וצעד קל, התקרבתי למכולת.. מתוך הרגל יצאתי מנקודת הנחה שכנראה כבר נגמרו להם הביצים , הלחם או החלב.. והחיוך לא היה שם יותר.. קודר מעט נכנסתי בחשש למכולת.ושם הופתעתי לטובה.. איזה אושר.. כל מה שרציתי היה.. קניתי, שמתי בשקית ,ובצעד מאושר פניתי לחזור הביתה.
חיוך של אושר מרוח בעדינות על פני. בצעד מדלג ,עם בטחון מלא הרגשתי לפתע שאני אופטימי ובטוח שהכול יהיה בסדר.. ולכן אין צורך לדאוג או להיתפסם..
חציתי את הכביש חזרה לכיוון הבית. מהאושר שאפף אותי לא שמתי לב שאני חוצה את הכביש שלא במעבר חציה, ורכב נע ממש למולי.. בפחד קפצתי במהירות לכיוון המדרכה. בקפיצה הלא מוצלחת ,השקית נשמטה מידי. והמכונית עלתה על השקית והכינה לי חביתה על הכביש החם.. הכל ניתז על הכביש.. ואני?כולי משקשק הבטחתי לעצמי פסימיות קבועה בלי לרגע לפזול לאופטימיות מסוכנת.

מתנערת - מזל שזו רק השקית ותכולתה שנפגעו.
אופטימי זהיר, אני סבורה שיש חיה כזו.
או שפסימיסט אופטימי בזהירות?!
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י