שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ראש השבט מספר...

שהפנטזיה של שנינו הופכת למציאות אחת...

כל הסיפורים הם אמת..האמת שלי..

הסיפורים..חלקם מציאות..חלקם בחלקם..וחלקם לא...
לפני 19 שנים. 13 במרץ 2005 בשעה 7:34

מהמקום הזה אני יוצא לדרך אחרת, כתמיד, יהיו הפתעות, תהיות,שינויים מהירים,כעת הכול בסימן מעבר,אני עובר לבית חדש שסיימתי לשפץ,אני מחפש בת זוג חדשה,וזה די מעניין לפגוש אותן, אני אוהב נשים חכמות עצמאיות,זה מה שגם דופק את הקשרים שלי,אבל המון עניין, זה משהו שאני חייב שיהיה, עניין.
הכול מעתה יהיה שונה,צריך לארוז את הבית הזה,להעביר אותו למקום של חיים חדשים ,קלים יותר,עבודה אחרת,רעיונות חדשים, פיתוחים של דברים שהיו רק במחשבתי,אבל קשה היה להוציא לפועל.
לא יודע איך יהיה,אבל יודע מתוך ניסיון שהדברים יהיו הכי טובים שאצליח להביא אותם,הבית הוא בית מיוחד,אני מתכנן ציורים חדשים,פסלים למקומות מאד ספציפיים בבית,
תכנון על רהיטים חדשים,על רעיונות לחדרים מיוחדים,הכי מינימליסטי,והכי נוח.
מאד מתרגש,החיים שלי כרגע גועשים,מרגשים,שמח על כך,יש פרפרים בבטן,אבל יודע שיירגעו הדברים אהיה במקום שהכי נכון לי,שאין לי מושג כרגע היכן זה.
מנסה לייצור מצב של עבודה מהבית כפי שהיה עד כה,בשטח קטן יותר,עבודה קלה יותר והכנסה גדולה יותר,מאמין שאגיע לכך,בכל מקרה אשתדל מאד,אז התוצאות מתוך ניסיוני יהיו אולי לא מושלמים,אבל לפחות קרובים לכך.
מתוך כך שאני מציב לעצמי אתגרים אני לוקח את חיי כל הזמן למקום בו אני מרגיש,חי,ער,מאד מרוכז בללמוד,להכיר כל יום במציאות משתנה,לפעול מתוך מחשבה על הצעד הבא,לא מתוך מערכת רגשית בלבד,אלא גם באופן שתהיה מערכת החיים הפרקטית שאוכל לתפקד בה.
נכון שמתוך כך הרגשות נחסמים,קשה לי לפעול שהרגשות משפיעים על שיקול דעת,לומד לחתוך ,לנתק לפני שלוקח צעד קשה.בוחן שוב ושוב,לא קל לחשוב בצורה קרה שכל הרגשות מתקוממים בך, אבל למדתי במשך השנים לעשות את ההפרדה.לא לדעת ממש מה יהיה בסוף המסע של חיי,אבל לתת לעצמי ,להאמין בעצמי כי זה יצליח,או לפחות לא יכשל לחלוטין.
תמיד אני מאמין שלאחר שהתקופה הסוערת תעבור,אשב בשקט ואיהנה מחיי,אבל אז מגיע פרץ אנרגיה השל רצון לאתגרים,לסערות ,לעניין ,מחפש רעיונות,מפתח דברים חדשים,ושוב עוצר, נח מעט וממשיך.
מעגל נפלא עבורי של עניין, מחשבה ואומנות שנעה בין הפרקטיקה לדמיון..

נמש - "האדם כעץ השדה למינהו: יש שהוא כענף רך שבכל קרקע שאתה נועצו, הוא עושה שורשים. יש ששתילה קלה עם נימי שורש מקלטתו ויש שכדי לקיימו במקום חדש צריך להעתיקו עם גוש עפר גדול מאדמת מטעו" (אשר ברש - כתבי אשר ברש, כרך ג' עמ' 170)

בהצלחה במעבר ובחיים החדשים שאתה בונה לעצמך.
לפני 19 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י