שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ראש השבט מספר...

שהפנטזיה של שנינו הופכת למציאות אחת...

כל הסיפורים הם אמת..האמת שלי..

הסיפורים..חלקם מציאות..חלקם בחלקם..וחלקם לא...
לפני 6 שנים. 6 במאי 2017 בשעה 6:25

נכון שבמערכת יחסים נכונה על הסשן להיות קשה וכואב ועם הרבה משחקים שיש ליצור עם הצעצוע  שנועד לענג, לשרת ולתת   מעצמו כל מה שניתן כי כך נועד.  

אבל,לאחרונה חשבתי  שיהיה מעניין   להוביל נשלטת לא רק בנבכי הבדסמ. את זה אני עושה ונהנה מאד כל  הדרך. אבל יש עוד רובד.  החלק שאני  יכול להעניק מנסיוני גם בתחומים אחרים. 

 אפשר לפתח  וללמד את היצירתיות שבה. זה יפתח פתח ליותר עניין , יהיה מאתגר יותר לחנך וללמד עוד  והרבה, מכל מה שיכולה לספוג.

 עם הזמן אספתי  ציוד לציור ופיסול ועבודה כמעט בכל חומר.   אם זה לעבוד עם תאורה  או זכוכית, מתכת, קרמיקה. כמעט כל חומר שניתן לעצב בו,  לפתח ולהמציא דברים חדשים .

      יש לי את הזמן והסבלנות והרבה מאד ידע לחלוק. יצירתיות אינה משהו שניתן להטיל על מישהי. זה צריך לעניין ולהלהיב ורצון לנסות.  בלי לחשוב אם זה כלכלי או  מי יקנה. פשוט להנות מהדרך והנסיונות שתמיד מצליחים גם אם לא השגנו את המטרה. למדנו משהו בתהליך.

לחשוב על עוד דרכים חדשות ליצור, לשם ההנאה שבדבר ולא בכדי  להוציא משהו שימצא חן בעיני מישהו אחר. לדעת שכל תוצאה היא שלמות בפני עצמה. גם אם לא הגענו לתוצאה שחשבנו שנגיע. עדיין זה אינו כישלון.. אלא הצלחה  לדעת שזה יכול להיות טוב יותר. עוד צעד. וכל פעם לומדים, וכל פעם זה מרגש מחדש.

 יש לי את הדאנגאן הפרטי שלי. ומי שהיה אצלי בבית יודע שהוא  מיוחד ומלא הפתעות ועבודות מיוחדות והרבה מושקע במיחזור ואקולוגיה מעשית כל פרט בבית נבנה במחשבה לחיים נוחים  בשבילי ולעצמי  כי זה  מתאים לי.

            וגם בדסמ ויצירה.

           הכל משולב בהכל..

מושכת בעט​(מתחלפת){שלו} - לך על זה. תעשה חוג יצירתיות אצלך. תגשים חלום.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י