שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ראש השבט מספר...

שהפנטזיה של שנינו הופכת למציאות אחת...

כל הסיפורים הם אמת..האמת שלי..

הסיפורים..חלקם מציאות..חלקם בחלקם..וחלקם לא...
לפני 19 שנים. 26 באפריל 2005 בשעה 18:01

על גבה שוכבת, מפושקת, קשורת ידיים ורגלים,חסרת אונים, ללא יכולת חופש ותנועה, מרגישה חשופה בעירומה,עיניה קשורות, אבל מרגישה נוח ,גם אם לא ברור לה מה יקרה עוד מעט..
שומעת אותו נע במטבח,דלת המקרר נפתחת,נסגרת ,צעדים חוזרים,שקט.
ממתינה,קור מתגלגל בין רגליה, עולה לבטנה, חולף בין שדיה, עוצר. נרעדת , מחכה, זה עדיין קר מאד. מרגישה זאת עליה,הפטמות מזדקפות,ממתינה.
זה נלקח,מעין הקלה בגופה,התחושה שהייתה קרה ונעימה נעלמה,הקור מעט נשאר,נפוג. הייתה מעין הקלה.
שומעת אותו נוגס,אוכל משהו, גוהר מעליה,שפתיים נוגעות בשפתיה,היא מגיבה, שפתיה נפערות, דבר מה נלחץ לפיה פנימה, היא טועמת,תפוח ,מחייכת, מכניסה לפיה לועסת,מתוק ועסיסי.
מרגישה יד על דגדגנה, בין רגליה,משהו קר חודר לתוכה.ממלא אותה, נעה לצדדים, מפשקת ככול יכולתה,משהו חדר ונכנס,משהו קר ונוקשה..ואצבע נעה על דגדגנה,מהר ,אצבע שמשחקת בה,מרטיבה אותה, הקור בתוכה מחליק על רטיבות גופה ומוחדר שוב,במהירות, מגרה, חדירות שוב ושוב,דגדגנה לוהט וחם כנגד הקור הפנימי, האצבע משחקת בה במהירות, בעדינות , בנוקשות,לשון על פיטמתה,הפיטמה ננגסת, מלוקקת בחום.פיטמה שנייה נצבטת במקביל,מלוקקת נצבטת,מטרפת,נשיכות קלות בצווארה ותפוח נוסף נכנס לפיה,נוגסת ועסיסו מתוק בפיה.
מרגישה כל גופה, קר, חם, טעמים של כאב ועונג, הכול ביחד בגופה המתפתל, המנסה להבין, להיצמד למשהו, התנועות רק מענגות, מבלבלות את הגוף שרוצה להגיב,למה בעצם? הכול קורה יחד, מהר ולאט וקר וחם וכואב ומענג, מתערבב. מוותרת, מתמכרת, נותנת ,עוזבת הכול, רק מרגישה.




זאת שלא - היא חשבה.. האם הפעם באמת יפתיע.. האם יאחוז בה חזק ולא יניח.
ושוב מצאה עצמה קשורת עיניים בחשיכה המדומה, כבכל מפגש הוא גהר מעליה, ניסה בכל כוחו לרגש, לחדש, למצוא עונג או סף כאב ש... בסופו של דבר לאחר בליל האנחות והתקוות. גם הפעם חסך ממנה את שרצתה מכול.
לפני 19 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י