שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הסערה תמיד תגיע

לפני 3 שנים. 21 בנובמבר 2020 בשעה 15:29

יש רגעים שהזין של האדון בפה שלי ואני לא מרגישה כלום. אני יודעת שיש פה של נשלטת סביב זין של אדון, אבל היא כל כך רחוקה ממני, ואני כל כך רחוקה מכאן. אני נמצאת בכלל במקום אחר, לכודה עם אדם שתובע ממני לענג אותו – שדורש שאמצוץ לו.

זה המקום שמזכיר לי כמה שבורה הרגשתי עד שהוא הגיע. האדון שלי יודע כמה זה קשה לי, וביקשתי ממנו שלא יעניש אותי אם אני לא מצליחה למצוץ לו. זאת בקשה חצופה מנשלטת, אבל נענשתי מספיק על הדבר הזה, שלא היה מעולם באשמתי. ברגעים האלו אני מרגישה כל כך פגיעה, וכל מה שאני צריכה זה שיעטוף אותי בחיבוק, ואז יאמר לי לחבק אותו חזרה. וכשאני נזכרת שאני יכולה להניע את הידיים ולכרוך אותן סביבו, אני חוזרת אל הכאן והעכשיו. אז אני עוטפת אותו בחיבוק ונושמת עמוק את הריח שלו.

יש רגעים שהזין של האדון בפה שלי ואני מרגישה הכל. השפתיים והלשון שלי נעות בריקוד מושלם, ואני מרגישה איך כל השרירים בגוף שלו נדרכים מרוב עונג כשאני שואבת את הזין עמוק עד הבסיס. לפעמים אני חושבת שזה מצחיק איך ההתמודדות העיקרית שלי בשלב הזה של הקשר היא לא החבלים או המחטים, אלא אקט בנאלי לכאורה (שלא לומר ונילי) כמו מציצה.

מציצה מעולם לא הייתה עבורי דבר בנאלי, אלא אקט מאוד אינטימי. תמיד חשבתי שצריך אומץ ופגיעות מסוימת כדי לבצע אותו – משני הצדדים. מושגת בו קרבה נטולת אמצעים שלא מתרחשת באקטים אחרים. במשך הרבה זמן פחדתי מזה, והרגשתי שבורה על שאני לא מצליחה. הרגשתי סדק שמתארך מעצמות הבריח לכיוון המפשעה, לא משנה כמה חינוך פמיניסטי קיבלתי ורכשתי, עדיין, התחושה שאני לא יכולה לספק גרמה לי להרגיש פרטנרית ונשלטת חסרת ערך.

קיימת אצלי התלבטות האם לגעת במקומות האלו, כאילו שאם לא אכתוב עליהם הם לא יהיו נוכחים בקשר שלנו. אבל הם שם, כמו צללים בפינות החדר שמחכים להתגנב ברגע שלא אהיה מוכנה אליהם. דווקא בגלל זה אני צריכה לכתוב על הרגעים האלו, אפילו שלפעמים אני מרגישה אותם במלוא כיעורם ועליבותם.

ליפנים יש מסורת ארוכת שנים של איחוי כלי חרסינה שבורים באמצעות עלי זהב. הכלי החדש, שנושא עליו מפת דרכים מוזהבת של השבר, נחשב למיוחד ויקר יותר. והמקומות שבהם הכלי נשבר וחובר מחדש, הם היפים והחזקים ביותר. במשך שנים הרגשתי סדק שמתארך בין עצמות הבריח למפשעה, כמו לוחות טקטוניים חופפים שעלולים בכל רגע לגרום לרעידת אדמה. אבל כשהזין של האדון בפה שלי ואני שומעת אותו גונח בהנאה, מכה בי גל של אושר. אני יודעת שזאת אני, הנשלטת שהפה שלה סביב הזין של האדון. אני זאת שמענגת אותו. ברגעים האלו אני ממש מרגישה איך הסדק ההוא מתאחה לזהב.

gothcharlotte​(נשלטת){God} - כתבת מהמם♥️
לפני 3 שנים
Ollie​(נשלטת) - כיף לי כל כך לקרוא את זה ❤️
לפני 3 שנים
צעצוע אמבט​(נשלטת) - יפיפה.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י