ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

In The Cauldron

❤ Wit(c)h
לפני 7 שנים. 29 בינואר 2017 בשעה 12:27

שלי רום האסטרולוגית העלתה כתבה בYNET. מצאתי בכתבה הרבה דברים שתואמים את נקודת המבט שלי אז החלטתי להביא לכם אותה.   שווה קריאה  - 

 

"אחת השאלות הנפוצות בתחום מערכות היחסים היא: האם אנחנו מתאימים? שנים כאסטרולוגית פתחתי מפות, בדקתי הצלבות, חיפשתי את נקודת ההשקה. מי אותם שניים? האם הם הכירו בגלגולים קודמים? מה טיב הקשר ומה צפון להם בעתיד? השקעתי חלק נכבד מחיי למחקר אינסופי שכלל את כל הזוויות האפשריות או כמעט את כולן.

 

בשנים האחרונות גיליתי שהעידן החדש מגדיר מחדש גם את כללי הזוגיות או מערכות היחסים וגם את הדרך שהמתקשרים או האסטרולוגים צריכים להסתכל על מפות או אפילו לייעץ. שהרי, לא כתוב על המפות את שמות בני האדם שנפגוש. אבל מה כן?

 

 
כשנשמה כותבת את תסריט חייה, היא מתכננת את המסלול שהכי מתאים לה כדי להגיע למקסימום הישגיות. המקום הזה שאנו חיים בו (כדור הארץ) נחשב 'מרחב עוין', כי הוא לא בדיוק מאפשר לנו לדעת מה יתרחש פה, איזו פצצה תיפול על ראשנו או איזו אתנחתא נחליט לקחת בזמן זה או אחר.

 

 

לדוגמה: אם אדם נקלע לסיטואציה של מלחמה במדינה שהוא חי בה והחליט בשל כך לעזוב בכדי לחיות כמה שנים בהודו - במקביל נשמה אחרת, שחתמה איתו, 'חרוצה יותר', לא תחכה עד שהוא יחזור מהודו, אלא תתקדם לחתימה אחרת שרשומה בתסריט החיים שלה. זאת אומרת שלאדם יש מספר חתימות בפוטנציאל ולא רק אחת.

 

ההתפתחות היא על פי גלי הסתברות והישגיות ולא על פי זמן. זאת אומרת שאני קופצת כיתה בכל פעם שאני מגיעה להישגיות ואז עוברת לשלב הבא. הנשמה הציבה בארסנל המטרות שלה מטרות רבות, אבל את הזמן שזה ייקח לה היא לא יכולה למדוד. יש אנשים שלוקח להם שנים להגיע לאותה מטרה ויש כאלה שיפצחו את הקוד בכמה חודשים בלבד. כך גם בהתפתחות הזוגית שלנו. כדי לשמור על התאמה במקום הזה שאיננו צפוי, אנו לוקחים כמה בני זוג פוטנציאליים חתומים, כדי שתמיד ישמר לנו פוטנציאל הזוגיות פתוח (אלא אם חתמנו אחרת וזה לכתבה אחרת).

 

עד כה הבנו שיש לנו כמה חתומים על הכוונת. מה שנותר לנו, זה להגיע לרגע המכונן המדויק בהתפתחות, שיתזמן את המאטץ'. גם פה יש התניה - אם אני מגיע לשלב שאני מאיץ בנשמה להשיג את הזוגיות שאני רוצה, סביר להניח שאני אזניח מישורים אחרים בחיי, בלי שאשים לב. אני אחווה תסכול ואפגש עם כל הגברים או הנשים באתר היכרויות ועדיין זה לא יקרה. כי אף נשמה, 'חמודה' ככל שתהיה, לא תאפשר לחלק האנושי לחזור לאחור ולחוות שוב את מה שהיא מכירה כבר גלגולים רבים. גם אם נלך לרבנים, לקוראים בקפה, או אפילו לאסטרולוגים דגולים זה רק יגביר את התסכול.

 

 

תפקידו של האסטרולוג לדייק אותנו כלפי המפה: הוא איננו מנבא את שעתיד לבוא, כי העתיד לא יבוא עד שהאדם לא יבין את הסיבות הגבוהות הטמונות בגורלו. המשימה היא להבין את הסיבה ואז לשנות את הדרך ולחוות תוצאה יותר טובה.

 

עצרו רגע ובדקו - האם חייכם מתנהלים בלופ שחוזר על עצמו? חפשו את הסיבה ואם עדין לא הבנתם אותה, אז כדאי לפנות למישהו שיוכל לסייע. ניתוח מפת הלידה, יעזור לכם להבין את הסיבה הגבוהה, לשלוף ולהצביע על נקודת התורפה. ולעתים שינוי קטן, אך משמעותי לאין שעור, יוביל להגשמת הרצון המיוחל."

 

להמשך הכתבה - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4913327,00.html

 

הבאתי לכם את עיקרי הדברים. והכתבה עוד ממשיכה ומפרטת על המודלים החדשים של זוגיות ואהבות בעידן שלנו - ממליצה לקרוא. אבל חוץ מזה, כמכשפה, אני נתקלת שוב ושוב באותה שאלה אצל אנשים ולא רק לגבי זוגיות. יש כלים רבים כדי להבין את המניעים ואת הסיבה שבגללה אנחנו מסתובבים במעגלים. שווה בירור.

 

מילה של מכשפה!!!

FOR GOOD - מעניין. בכל מקרה, אלי, צאי ולמדי שה*סקס-טרולוגיה* היא הענף האמפירי של האס-טרולוגיה, ועניינה בסגנון ובמאוויים המיניים הבסיסיים או הפרימיטיביים של המזלות השונים. ולומדים את המדע הזה רק מתוך הניסיון האישי(ולא מספרים), ולכן הוא מדע אמפירי(:
לפני 7 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - אני בכלל לא בכל הלוגיה הזה :) מדע מדוייק זה לא בשבילי. אני אוהבת כישופים שבהם אין מתכונים מדוייקים.. בעצם יש אבל הם מורכבים מדם דרקונים ועשבים שונים והמון אנרגיה וכוח מחשבה.. זה עובד לי הרבה יותר טוב
לפני 7 שנים
FOR GOOD - טוב. אבל גם כישוף, במיטבו, הוא מדע אמפירי. כלומר מנסים, רואים מה עובד ומה לא עובד לך, מנסים להבין למה ה-MAGICK לא עבד, לומדים מטעויות ומתקנים אותן וכולי. הלא כן אלי?(:
לפני 7 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - לגמרי כן גודי!!
לפני 7 שנים
רצה עם זאבות - למרות שלא את הכל 'קניתי', יש שם בהחלט כמה דברים מעניינים שמעוררים מחשבה בדרך ההסתכלות שלי. תודה לך מכשפה!
לפני 7 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - באהבה ❤
לפני 7 שנים
Duchess A​(שולטת){Dark Mousy} - מנסה ליצור עימך קשר אך לצערי אין לי מנוי. מוזמנת לחפש יוזר אותי בפלטפורמה המשמימה פייסבוק.
Alma Tou.
אשמח
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י