ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 11 חודשים. 22 במאי 2023 בשעה 7:22

סיפור שהיה באמת. בהמשכים כי רחמים עליכם לקרוא את הכול במכה אחת.

קישור ל- חלק 2, חלק 3, חלק 4

▲▼▲▼▲

[חלק 1] וואו, באמת עברו שנתיים?

לא, לא מהפרסום הקודם בבלוג. מהפרסום ההוא.

משהו שבעבע במשך שנים עלה השבוע אל פני השטח והותיר אחריו אדוות עצומות. את כמובן ידעת על הפנטזיה הזו. לא שהסתרתי אותה או משהו, דיברנו עליה כמה פעמים בהקשר כזה או אחר, אבל אף פעם לא בקטע קיומי. וכשביטלו לנו את המסיבה הקודמת בעקבות המצב הבטחוני ונכנסנו למעין ריחוק ממושך ושקט, לא האמנתי שככה נפרוץ את החומות שהזמן הערים עלינו.

בתחילת השבוע מצאתי את עצמי לבד בבית ובלי לתאם איתך הגשמתי לעצמי חלום ישן אחר. גילוח גוף מלא (כמיטב יכולתי) מהרגליים עד האוזניים, בלי להשאיר שערה אחת. טוב, לא כולל הגב והזרועות כי בכל זאת לא לכל מקום אפשר להגיע לבד עם סכין וכששוב יגיעו שאר בני הבית לא רציתי לענות על שאלות לא נוחות לגבי השינוי הפתאומי בנראות. וזה. היה. מטורף! ככה את מרגישה כל יום? ככה אחרים ואחרות? אני מעביר רגל אחת על אחרת ומרגיש כאילו אני מלטף אדם אחר. גם הייבוש במגבת אחרי מקלחת לוקח שניה בדיוק והכיסוי מתחת לשמיכה בלילה נצמד יותר מתמיד. כל כך נעים וכל כך סקסי לראות את קימורי השרירים, כריות הבשר בירכיים, ועצמות השוקיים החותכות את העגלגלות המתוקה הזאת במראה. אני בטוח פוטפטישיסט מעלה ראשונה, כשגם את הרגליים של עצמי אני מצליח להעריץ ככה 🤣.

יום שלם הסתובבתי ערום מתחת למותניים. יום נוסף מדדתי בגדי נשים ובגדי לייטקס מהמלתחה של ארון הצעצועים. כמה כיף היה. דווקא קשירה לא ניסיתי. אולי מהרגשות אשם שלא שיתפתי אותך, את הדבר שבזכותו התחברנו לא יכולתי לעשות. יום אחרון לבד והשגרה חוזרת בצעדים קטנים. ג'ינס וטרנינג שורטס. יורד לאסוף משלוח בכניסה לבניין ושוכח לרגע שרואים אותי. השליחה יוצאת מהרכב ומוסרת את החבילה. אני בטוח שהיא העיפה מבט שני אחורה לבדוק מי זה התמהוני עם רגליים מגולחות למשעי וידיים שעירות לחלוטין. עובר לה בראש משהו בסגנון "מה, הוא (אני) רוכב אופניים? שחיין מקצועי? לא נראה כזה."

צחוקים מעורבבים בביישנות.

ואז אנחנו מדברים ומתכוננים למסיבה בשישי. מקום חדש, חששות ישנים על לוקיישנים. ואת מפילה לי פצצה כשאת מספרת איך ברשתות החברתיות מצאת מישהו חדש… שהציע להביא צבעי גוף ואם אני רוצה להיות הקנבאס? בואי, את יודעת איזה בלבלות היו לי בראש?! קודם כל לא הייתי צריך לחשוב הרבה ולהתפקס וישר אמרתי כן. כאילו הכוכבים התיישרו עם הגוף החלק, המתנדב המסתורי עם הטושים, והפתיחות של מארגני המסיבה לתת לזה להתקיים עד הסוף*. זה שבכלל צירפת אדם נוסף, ועוד גבר, פתח אצלנו דלת שלא ידעתי מה יימצא מעברה. בהתמסרות שלי אלייך ידעתי לשחרר ולהיות נתין ונתון בידייך. שתהיי שם. ידעתי שתשגיחי עלי.

🚴‍♂️🪒🦵🏊‍♂️

▲▼▲▼▲

*מסיבת פמדום שבה יש גבר שעושה אקט שמזוהה עם שולטים על נשלט אחר.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י