צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומן חלל

מסע בין כוכבים...
לפני שנה. 20 בפברואר 2023 בשעה 16:48

 

https://m.maariv.co.il/journalists/Article-979624

 

 

Aristotle​(נשלט) - בגדול זה אכלו לי שתו לי
לפני שנה
Copper - תסביר
לפני שנה
Aristotle​(נשלט) - יש פה הגיגים קלאסיים של קלמן ליבסקינד שיודע לחזור אך ורק על אותם טיעונים עייפים. קראתי כמה טורים שלו וזה תמיד אותו דבר.

הימין בשלטון באופן די עקבי מ-77 למעט כמה הפסקות קצרות בדרך, מחנה השמאל האידאולוגי כמעט ונמחק. יש פה ניסיון פאתטי לצייר איזשהי דמות של שמאל כל-יכול מדומיין שמסביר למה הם כושלים ביישום מדיניות, ועוד יותר גרוע הוא הניסיון למתוח איזשהו קו בין מחאות בשוליים לבין ביקורת לגיטימית או בלמים ואיזונים הכרחיים-

דוגמא קלאסית היא הצווחנות של השמאל הקיצוני נגד מתווה הגז. אין קשר בין זה לבין פסיקת בית המשפט בנושא. בגץ התייחס אך ורק לסעיף במתווה שאיננו חוקתי, ואישרו את המתווה בשלמותו לאחר שהממשלה הואילה בטובה לתקן אותו. אבל אני עדיין שומע את כל השופרות והתועמלנים מתבכיינים על מתווה הגז בתור דוגמא לכך שהשמאל עדיין בשלטון והוא מחבל בכל צעדי המדיניות של הימין - זה פשוט לא נכון ומספיקה יכולת קריאה של כיתה א' כדי לראות זאת.

התקשורת תמיד תהיה מוטה. תמיד. האם ערוץ 14 לא מוטה? ברור שהוא מוטה. זה ערוץ תעמולה על מלא. כשיש צד פוליטי מסוים שנמצא בשלטון כל כך הרבה זמן, זה רק הגיוני שהתקשורת תצמיח הטיה נגדו, אני לא מבין למה זה כל כך מפתיע.

מעבר לזה, יש בכתבה הזו שקרים בוטים. בהחלט איימו לעזוב את המדינה מצד ימין, בהחלט איימו לא לציית לחוק, והימין האידאולוגי אפילו פועל בניגוד לחוק באופן עקבי ומאלץ את הממשלה להכשיר את הצעדים שלו באופן רטרואקטיבי (ע"ע מאחזים בלתי חוקיים שהממשלה מכשירה בדיעבד). לגבי הטענות שאין הסתה מימין לאלימות? זה אבסורדי, זו טענה שמיועדת לקוראי IQ נמוך שלא זוכרים או לא יודעים מה התחולל פה בשנים שקדמו לרצח רבין.

אז בחייכם, תפסיקו להתבכיין על התקשורת וכמה שאכלו לכם ושתו לכם. רוצים רפורמה משפטית מלא מלא? אחלה. אל תתבכיינו אחר כך כשההשלכות יתחילו להתממש, ואל תאשימו את הסמול.
לפני שנה
Copper - נראה לי שלא הבנת... חבל
לפני שנה
Aristotle​(נשלט) - הבנתי מצוין. הוא לא מפסיק להתבכיין ולסלף לאורך כל הבליל המילולי הזה...

והכתבה ממש לא 'מוכיחה' שהסמול בשלטון כפי שטענת בתגובה שלך למחפש חזקה.
לפני שנה
Copper - https://kohelet.org.il/publication/%d7%9e%d7%93%d7%95%d7%a2-%d7%a0%d7%97%d7%95%d7%a5-%d7%a9%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a2%d7%a8%d7%9b%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%98/
לפני שנה
Aristotle​(נשלט) - כלומר, במקום לענות לגופו של עניין על מה שכתבתי, את מטריחה אותי לקרוא מאמר של פורום קהלת שנוגע בסמכויות בג"צ (בפירוש לא הנושא שדיברנו עליו פה)

זה נראה לך רציני?
יש גבול לכמה שאני מוכן שיטרטרו אותי.

ובתור מישהי שטוענת שאיננה נמצאת על שום צד של המתרס, הבחירה לצטט את פורום קהלת היא די מעניינת.
לפני שנה
Copper - זה היה בהמשך לשיחה שלנו בצ'אט... אבל אתה כנראה לא מוכן לקרוא דעות שלא תואמות לדעות שלך... וזה במקרה מהפורום הזה נכנסתי להרבה פורומים דרך גוגל ובכולם כתוב את אותם הדברים על בית המשפט בארץ, השאלה אם אתה רוצה להפתח קצת לדעות מנוגדות לשלך או שאתה רוצה רק להתלהם כמו שאתה עושה לאורך כל ההתדברות איתך
לפני שנה
Aristotle​(נשלט) - הסברתי לך בצורה מאוד מאוד ברורה בצ'אט.

התגברות 61 = ביטול הביקורת השיפוטית על הרשות המבצעת. יתר רכיבי הרפורמה ניתנים לדיון. על זה המחאה ועל זה הזעקה...
לפני שנה
מחפש חזקה​(אחר) - תכלס צודק, הימין השלטון הרבה שנים אבל לא שולט בכלום....הרבה "בזכות" ביבי....
מקווה שעכשיו לא יקבלו רגליים קרות ויסגור מהרפורמה או מה שמכונה אצל השמאל המהפכה...חחחח
לפני שנה
Copper - עוד הרבה לפני ביבי... הכתבה מוכיחה כמה השמאל שולט בכל המדינה ואין להם שום קשר לדמוקרטיה
לפני שנה
מילים ומשמעות​(שולט) - אפילו כאן אני חושש להביע את דעותיי הימניות
לפני שנה
Copper - אל תחשוש... חחח
תאמין לי שלחיות בבית שמאלני עם דעות ימיניות זה יותר מפחיד
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י