לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני 4 שנים. 11 במרץ 2020 בשעה 19:54

"אתה נכנס הביתה, סוגר מאחוריך את הדלת. בצד ימין יש שירותים אם אתה צריך. באצמע הסלון יש כורסא. אתה מתפשט ונשאר בתחתונים, מתיישב על הכורסא ושולח הודעה כשאתה מוכן. מיד לאחר מכן שים את כיסוי העיניים וחכה".

אלו היו ההוראות שקיבלתי בהגיעי לחניה ליד ביתה. הלב דופק חזק. פליז ארוך ואפלולית הערב מסתירים את ההתרגשות הניכרת במכנסיי כשאני עושה את הדרך הקצרה את דלת ביתה. עצרתי להשתין כבר בכניסה ליישוב אבל הייתי צריך שוב. אני פונה לשירותים, עושה את שלי ואז הולך אל הכורסא שם מביט עלי כיסוי העיניים בציפייה. אני עושה כדבריה וממתין.

כעבור זמן מסויים באפלה נשמעות בחלל הבית נקישות עקביה, מתקרבות ואז מעט מתרחקות. צליל מושב האסלה היורד חזרה אל מקומו מקדים במספר שניות את קול השתן שלה המפלח את מי השירותים. היא כנראה השאירה את הדלת פתוחה כי אני שומע הכל בבירור. תחושה של קרבה ואינטימיות מציפה את כל כולי, נמהלת בציפייה ששולטת בי.

עכשיו הצעדים מתקרבים אלי. רצועות בד עם סקוטש מקבעות את ידיי למשענות הכורסא. סוג של אטבים מנסה למצוא את מקומו על פטמותיי אך הם מחליקים והיא מוותרת עליהם. רגלייה החלקות נוגעות בברכיי בזמן שהיא מתעסקת איתי. משהיא מרוצה היא מתיישבת ורגליה מונחות על ירכיי באגביות, כאשר עקביה מועכים קלות אך לא בכוונה את האוהל בתחתוניי.

אנחנו מתחילים לשוחח. היא נאלצת לדובב אותי כי קשה לי להיות תקשורתי במצב בו אני נתון. בשלב מסויים אני מבקש לגעת בה. רגלה מתקרבת אל ידי הכפותה ואני זוכה סוף סוף ללטף אותה. כך צעד אחר צעד, אט אט כאשר היא מותחת כל שלב בדרך עד לקצה, מצאתי עצמי עם כפות רגלייה היחפות בידיי ובתוך פי, בריקוד צמוד של עיסוי, ליקוק ונשיכות בדיוק בנקודה שהיא אוהבת.

איפה שהוא באחד השלבים באמצע כאשר חשבתי שהיא מתכננת לשחק קצת באיבר שלי, התברר שהיא רק רצתה לראות את קצהו מבצבץ מעל קו התחתונים בשקיקה וערגה, וכך היא מיקמה אותו אל מול עיניה.

אינני יודע כמה זמן נמשך התענוג הזה. בעודי שקוע בהנאה שלה שהיא ההנאה שלי היא לפתע משכה את רגלה. שמעתי אותה מתארגנת ומסדרת כריות ואז אומרת את מילות הקסם "בוא, תעשה לי קצת נעים".

כאחוז טירוף ירדתי על ברכיי כאשר אני מגשש באפילה אחר חום ירכייה. מעט נשיקות סביב שפתייה עד שהרגשתי את החום שלהן קורן על פניי. זה היה הרגע בו שפתיי פגשו את שפתייה, לשוני את נוזליה. ריחפתי. שם בחושך החמים, הנוזלי והנעים הזה פשוט ריחפתי. שפתיי ולשוני עבדו במרץ בליקוק ומציצות. גופי וברכיי חלק על הכריות וחלק על הרצפה הקרה. אבל הראש היה במקום אחר. בעולם אחר. התודעה שלי עזבה את הגוף וטיילה במחוזות נשגבים. היא גמרה ואני נחתתי חלקית בחזרה לכדור הארץ, ישר לכורסא שלי.

היא נחה קצת ואחר כך קמה לשירותים. שוב שמעתי את אותם הקולות של השתן שלה מפלח את המים ולאחר מכן את רעש הדחת המים. היא התקרבה אלי אבל לא הבנתי איפה היא בדיוק. 

"זוז קדימה עם פלג הגוף העליון. עוד. עוד. עוד קצת"... פניי פגשו בחלקו האחורי של ישבה וירכייה. הפה שלי ישר על איברה הרטוב. "נקה אותי היטב". פתחתי במלאכת הניקוי, שאבתי בתאווה את כל הנוזלים המעורבבים יחדיו. "גם מהירכיים" היא ציוותה ושפתיי גיששו אחר שובלי הטיפות השובבות שגלשו במורד ירכייה. מוודא שאף אחת מהן לא הצליחה לחמוק.

"עד כמה אתה קרוב לגמור מ1-10?" שאלה. 10 מלמלתי. היא ישבה מעליי, על ברכיי והחלה לדבר איתי על דברים שידעה שיורידו מעט את רף הגירוי. היא לא רצתה שאגמור כ"כ מהר. "כמה עכשיו" שאלה. 7, עניתי. "אני רואה" אמרה בעודה אוחזת את האיבר שלי שניכר בו שירד מזקפה של 100% ל90% בלבד. "אני רוצה לראות אם אוכל לגרום לך לגמור רק עם כיווצי האיבר שלי על קצה שלך". החום שלה עטף את הכיפה שלי והלחיצות החמות שלה הטריפו אותי. לו לא הייתה מנהלת איתי את השיחה לפני אין לי ספק שלא הייתי מחזיק מעמד מספר שניות במצב הזה. אבל עכשיו אחרי שניות ארוכות היא הבינה שאולי הורידה אותי מעט יותר מדי לפני שהתיישבה עלי. הלחיצות שולבו לפתע בניעות מלאות לאורך כל האיבר שלי. החום והרטיבות שלה עטפו את כולי כשהיא מגבירה את הקצב. שניות ספורות עברו מהרגע הזה עד שמלמלתי שאני עומד לגמור. היא המשיכה בשלה ואני רעדתי וגנחתי תחתיה, כי היא לימדה אותי פעם לא לעצור את עצמי כשאני גומר. חיבקתי אותה חזק אלי. פניי שקועות בתוך החזה שלה. 

אחר זמן מה היא קמה ממני ואמרה שהיא הולכת לחדרה. כשאשמע את הדלת שלה נסגרת אוכל לקום ולהתארגן. היא נשקה למצחי. נשקתי לידיה בהודייה.

הורדתי את כיסוי העיניים. עכשיו סופית נחתתי חזרה לכדור הארץ. חזרתי לראות, חזרתי לגוף שלי, למציאות שלי, אבל עם אנרגיות אחרות, חדשות ונהדרות...

 

גם מוקדש לה- https://thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=959733&blog_id=111305

Shish​(שולטת) - שלמות.
לפני 4 שנים
Leaker​(נשלט) - תודה :)
לפני 4 שנים
Leaker​(נשלט) - ונכון, היא באמת שלמות...
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י