לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 27 במרץ 2021 בשעה 11:28

יקיצה טבעית כזאת לא קרתה כבר שנים... אני עוד נרגש מאתמול. נצמד אליה וחופן אותה באצבעות רעבות למגע. הפטמה שלה קשה וקורצת לי למצוץ אותה. היא תתעורר עם חיוך מלא אור על הפנים ותוביל את היד שלי ישר לדגדגן שלה שצריך עוד תשומת לב. אני לא ממהר לשום מקום והיד מלטפת ומטיילת עליה, מטריפה, מרטיבה, מרגשת, מענגת.

היא כלכך רטובה ואני מבקש רשות למרוח קצת על הזין שלי ולאונן מולה. היא לוחשת לי באוזן מילים שמטריפות אותי, שמביאות אותי קרוב כלכך. "אני אוהבת שאתה מאונן ולא גומר בשבילי", היא לוחשת ואני משחרר את הזין בשמחה גדולה. הא מחדירה את האצבע שלי לתוכה ואני חופר בה, בדיוק בנקודה שמטריפה אותה. היא כלכך קרובה ועדיין לא מצליחה לגמור. אני אומר לה שהיא חייבת עוד אצבע ומראה לה כמה זה עושה לה טוב... "אני אוהב להקשיב לך גונחת", אני אוהב לה ואצלי בראש אני על הברכיים ליד המיטה והיא מאוננת עם הדילדו הגדול שלה או אולי עם גבר אחר בצד השני של הטלפון.

אני מכור להרגשה הזאת, להיות עמוק בתוכה ולתת למיצים שלה להרטיב אותי. הילדים מתעוררים ומתעסקים בשלהם. "הייתי רוצה לרכב על זין", היא לוחשת. "זין גדול ועבה שיפתח אותך?", אני חצי שואל. "אני אוהבת את הזין הקטן שלך, במיוחד שהוא מתקשה בתוכי", היא עונה. "אני יודע שאת רעבה לזין ואני מרשה לך, אני מתגעגע להתרגשות הזאת כשאת מודיעה שאת הולכת להזדיין", היא מחייכת ומסמיקה ומספרת שיש גבר אחד שמת לזיין אותה אבל יש לו זין ממש גדול. מרגש אותי לדעת שיש גבר שמיוחם על האישה שלי, מרגש בצורה שאין לי ממש יכולת להסביר.

היא גומרת על האצבעות שלי, בשקט, כדי שהילדים לא ישמעו. היא גומרת ואני מרוגש וזקור ממחשבה על גבר אחר. "את מרשה לי לגמור?", אני מבקש בקול מתבייש. היא לוקחת את היד שלי ומרטיבה במיצים שלה. "תגמור בשבילי, דילדו", היא  לוחשת ואני מתפוצץ עליי תוך כמה שניות.

 

חג שמח 

Dangerous Dolphin​(נשלטת) - מהממים כתמיד
חג שמח יקרים שלי 😘😘😘
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - חג שמח יקירתי
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י