בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 9 חודשים. 27 ביולי 2023 בשעה 3:19

עוד כמה חודשים, מתוכננת לי טיסת עבודה לעיר אירופאית. הבוס זרק רעיון, שאישתי תצטרף והיא לקחה את זה בשתי ידיים. עם כל האהבה לילדים, אנחנו צריכים גם זמן זוגי, אבל לא לילה פה ושם, כשהילדים ישנים אצל סבא-סבתא, אלא חופשה זוגית להתנתק מהדאגות, מהלחץ של העבודה, מהשגרה וכן, גם בשביל להביא לביטוי את האהבה שלנו, את התשוקות שלנו ובקיצור... זימה.

כרטיסי טיסה הוזמנו וכבר המחשבות רצות לי בראש. נזכרתי שבחופשה הראשונה שלנו בחו"ל, עוד לפני שהיינו בקטע של שליטה והתמסרות, מצאנו במקרה, איסו חנות פטיש. אני זוכר שהייתי בשוק מהאביזרים, אבל בעיקר ובעיק מהריח של הלטקס.

באחד הימים התחילה לרוץ לי מחשבה, לנצל את החופשה המדוברת, לנסות להיפתח ולקחת צעד אחד קדימה את המיניות שלנו. פתאום חשבתי שנלך לאיזו חנות פטיש/בדסמ. היא תדבר עם המוכרת בשפת המקום, שהיא לא אנגלית, אני אעמוד בצד ואקשיב, בלי להבין מילה. מדי פעם יהיו צחקוקים ואני ארגיש שמדברים עליי. זה יביך אותי וישפיל.

"Wait here sissy", היא תגיד ותלך עם המוכרת לחדר בהמשך החנות. אני אחכה בסבלנות. אחרי כמה דקות, המוכרת תחזור, "Your mistress is waiting, dildo, you can go now". אני בטח אחנק, אבלע את הרוק ואלך לכיוונה. היא תעמוד שם והלסת שלי תיפול לרצפה.

היא תעמוד מולי, לבושה בשמלת לטקס מבריקה, צמודה, עקבים גבוהים ומבריקים וסטרפאון שחור ענקי עם ורידים בולטים. "מה אתה אומר על המלכה שלך, דילדו?", היא תשאל ואני אזיע. אני אתקרב אליה ואלטף את היד שלה, כדי להרגיש את הטקטסטורה של הבד המבריק.

"וואו.. את כלכך סקסית", אני אגיד וארד על הברכיים. "בבקשה תהיי המלכה שלי, בבקשה תעשה אותי העבד הכנוע והמושפל שלך", אני אתחנן. "העבד הכנוע והמושפל שלי וגם מוצץ זין ומזדיין בתחת", היא תאמר ואני ארגיש את הלב שלי יורד לתחתונים.

היא תחליף בגדים, נלך ביחד לקופה ואני אשלם. המוכרת תחייך ותזרוק לה כמה מילים בשפה זרה. אנחנו נצא מהחנות ואני ארצה לקבור את עצמי. בערב, כשנחזור למלון היא תעשה בי מעשים מגונים ואני אגיד לה תודה, שהיא מסכימה להיות המלכה שלי

Crafty Girl{Mr Bear} - וואיי💗
נשמע מהמם
לפני 9 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, נשמה טובה
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י