לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שבוע. 24 בספטמבר 2024 בשעה 3:23

נתחיל מהסוף, לשם שינוי... זה לא קרה הרבה זמן, אבל ממש הרבה זמן, מספיק זמן שאני כבר לא זוכר... סקס, יומיים ברציפות, מרגיש כמו טיפש-עשרה שאיבד את בתוליו והוא נרגש כולו ורק רוצה לרוץ לספר לחבר'ה.

זה התחיל בשבת אחה"צ, שהילדים הלכו לפארק השכונתי. היא היתה בחדר, אני בסלון. אני הולך לבדוק לשלומה, חיבוק גדול וגם נשיקה, לא משהו מיוחד, שיגרתי כזה ואת מגיעה עוד נשיקה, עדינה אבל ארוכה, כזאת שמציתה את התשוקה, שנראה לא נעלמה לגמרי.

"אני רוצה לגמור", היא אומרת בצורה ברורה וזה מרגש אותי כלכך, שנראה לי שהזין שלי התחיל לנטוף כבר מאותה שניה. יד אחת נכנסת למכנסיים והשניה מתחת לחוצה וצובטת פטמה. היא פולטת גניחה שמעמידה לי חלקית את הזין, אבל למישהו או מישהי, היו תוכניות אחרות... ברגע שהאצבע שלי היתה ספוגה במיצי הכוס שלה, הילדים כבר עמדו בצד השני של הדלת והחגיגה נדחתה למועד לא ידוע.

בערב, הילדים מתארגנים לשינה, אני משתדל להיות סבלני ולא לזרז אותם, יתר על המידה, אבל בכל זאת, יש איזו תקווה לקצת אינטימיות ולריקון ביצים שממש מתבקש. אנחנו רואים פרק ואני שואל בעדינות, אם היא עייפה או שנראה עוד פרק ובוחן את התזמון הנכון לסיים את היום וללכת למיטה.

הילדים כבר עמוק בשינה, זה תמיד עושה לי נעים בנשמה, להקשיב לנשימות שלהם. אנחנו במיטה מדברים קצת על היום וכשנראה שזה לא יקרה, כמו יותר מדי פעמים בעבר, נוצר איזה חיבור פיזי שמייצר התחלה של משהו נעים ובלי לשים לב, היד שלי חזרה לתוך התחתונים שלה והיד השניה לשד הקרוב.

אני נרגש מלגעת בה, אחרי הרבה מאוד זמן שלא, התחושה הזאת שממלאת לי את הנשמה, הצורך העמוק להיות שלה, לשרת אותה, לספק אותה, מחזירה אותי לחיים אבל גם מוציאה אותי מריכוז והיא מרגיעה אותי כמה פעמים ומפקסת את המגע שלי לצורך שלה ולא לשלי. 

אנחנו נכנסים לקצב הנכון, יד אחת על הדגדגן, השניה על פטמה ויד אחת שלה מחזיקה את הזין החצי זקור שלי שלאט לאט נוטף. מילים של זימה, חוזרות להיאמר, בזהירות רבה... "אני אוהבת את הזין הקטן שלך, דילדו", היא אומרת וזה מטלטל אותי כי אצלי בראש היא צריכה זין גדול של גבר אמיתי ואני לא קרוב להגדרה, "גבר אמיתי".

אני עובר איתה על רשימת כל האיברים בגוף שלה, שאני אוהב, מעריץ, שואף להתמסר ומספר לה כמה שהיא סקסית ומגרה אותי. מילים שנאמרות וחודרות מבעד לשיריון של עצב והלקאה עצמית. המילים שלי מעוררות אותה, מסירות מעליה אבק ואני מרגיש שסוף סוף הן נכנסות לה לראש ומתקבלות בהבנה ובהסכמה לקבל קצת אהבה ולהיות ראויה לאורגזמה שעוד מעט תגיע וטלטל אותה ותוביל אותה לבכי משחרר. 

אני עוטף אותה בחיבוק חם ואוהב עד שהיא נרגעת ומסירה נשימה. העיניים שלה מבריקות והחיוך נמרח על הפנים שלה וגם על שלי. ירדה לי אבן של כמה טונות מהלב ואני מרגיש שמגיע לי גם... היא מספרת לי שהיא אוהבת להרגיש את הזין שלי בתוכה, גם אם אני לא קשה ושזה מגרה לה את הדגדגן ומטריף אותה כלכך. זה נשמע לי כלכך מוזר ומשבש לי את כל תחושות ההשפלה שכלכך מגרות אותי. 

אני עולה עליה, אני צריך להסתכל עליה בעיניים, כשאני חודר לתוכה, עם הזין הרפוי שלי. אני מניע את האגן בתנועת זיון מרשימה, אבל נפשית, זה מרגיש כאילו אני משתשפף עליה כמו איזה דילדו כנוע ומושפל. אני מרגיש רעב מיני עוצמתי, רעב עמוק ומאוד ממוקד, צורך בתחושת השפלה וקטנות.

אני ממשיך לזיין אותה/להשתפשף עליה/בתוכה ואני מרגיש אותה נוזלת וזה לא מסתדר לי בראש. אני כבר לא זוכר מה היא אמרה אבל זה הרעיד לי את הנשמה והעלה את רמות החרמנות שלי. "אני מתחילה לספור, דילדו, חסר לך שלא תגמור בזמן", היא אומרת ואני מגביר את הקצב... 10, 9, 8... וזה נראה שאין סיכוי שאני אצליח לגמור, אבל ב אחרי 7, עברתי את נקודת האל חזור וגמרתי בקול תרועה ובכי. נשארתי ככה עליה, היא מחבקת אותי ואני לאט לאט נרגע ומבין כמה שכל זה היה חסר לי וכמה שזה טוב שאנחנו משחררים קצת ונותנים לאהבה ולתשוקה להתערבב ביחד.

באשיר - מקסים.
לפני שבוע
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, איש יקר
לפני שבוע
Out of vanil​(מתחלפת) - פורקן חשוב כל כך בימים אלה.
בוקר טוב שרפוש ❤️🌻
לפני שבוע
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יקירה
לפני שבוע

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י