שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 28 במרץ 2020 בשעה 21:35

כנראה משהו בי דפוק, זה לא הבידוד ולא קורונה ולא שום דבר אחר, אני דפוק !! הכל היה מוכן לערב של זימה. במקום להזכיר לה את מה שקבענו, הוכחתי לה שאני לא עומד בהבטחות שלי והכל מילים מנותקות מציאות. אז היא זאת שיזמה והכל התחיל נפלא... גמירה ראשונה על האצבעות שלי ואפילו זכיתי לשתות הכל ואפילו רימינג והיא קיבלה בכזאת קלות את הפלאג וזה המשיך נפלא והיא היתה כלכך קרובה לגמירה שנייה ואז הכל התחרבש. ההתרכזות בה תמיד מנטרלת את הזקפה שלי ואני אף פעם לא מצליח להסביר לה שזה לא חשוב וכל העונג שיש בעולם נמצא באצבעות שלי שחופרות לה עמוק בכוס ובמקום זה אני לוקח אותה, במו ידיי לנקודה הכי גרועה, שאפשר... היא מרגישה מגעילה, מכוערת, שמנה ואני מרגיש הכי עלוב ופתטי בעולם, הרי כל גבר שפוי, היה רוצה להיות במקומי ולזיין אותה עכשיו ואני עסוק בשטויות שהיו צריכות להיעלם לפני כלכך הרבה שנים. אני שונא את ההרגשה הזאת שבמקום לגרום לה להרגיש הכי סקסית בעולם, הכי מחוזרת, הכי מפונקת, אני גורם לכל החולשות שלה לצאת החוצה ולהשתלט עליה ומה זה חשוב שכל הפנים שלי מרוחות במיצים שלה והטעם שלה בפה שלי כשאני מפשל ככה, פעם אחר פעם?! מה שוות כל התשוקות אם במציאות הן הולכות לאיבוד?! מה שוות כל ההבטחות והדיבורים כשאני מאכזב אותה פעם אחר פעם?! מה שווה כל האהבה הזאת אם אני מרסק לה את הנשמה כל פעם מחדש?! מה שווה האהבה הזאת אם אני לא יודע איך אצליח להסתכל, מחר בבוקר, להסתכל לה בעיניים?!

פרלין​(נשלטת){ש} - היי, חיבוק!
תזכור שאתם פה במרתון, בזוגיות, באהבה. גם אם תאכזבו 1000 פעם, תמיד יש עוד יום. תמיד.
לפני 4 שנים
Netrunner​(נשלט) - היי שרף אני אוהב אותך ואני מקווה שתעשו ראונד שתיים ושהיא תשחרר מהאימג’ ואתה מההלקאה העצמית ❤️
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - הפעם זה יהיה קשה מהרגיל, אבל אנסה כמובן ואלחם כדי להיות ראוי לה
לפני 4 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - היי, תרגיע, לא קרה כלום.
זה הכי טבעי שכאשר אתה מפעיל
צד אחד, הצד השני נרגע. אנחנו גברים
בסופו של דבר, לא יכולים להפעיל שני
דברים במקביל. (בינינו, גם אצלי זה ככה)
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אני לא מצליח להסביר לה שלענג אותה זה לא פחות טוב מלזיין אותה ולגמור... אני צריך לקחת יותר אחריות ולשנות משהו בהתנהלות שלי ומשום מה לא קורה במציאות
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - אתה חייב להסביר לה שזה לא עובד ככה.
יש לו רצון משלו.
:-)
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אני באמת לא יודע איך לגרום לה להבין שכאדר אני מענג אותה, שוב דבר אחר לא חשוב וכשהיא תגיע לסיפוקה. נוכל לדון בסיפוק שלי...זה לא נראה לה הגיוני
לפני 4 שנים
Audhild{Agnar} - זכורה לי ההרגשה הזו בבירור מהצד שלה. ההרגשה שהוא לא נמשך אלי כי... מיליון ואחת סיבות שאני יכולה לחשוב עליהן, אבל הוא לא חושב עליהן כלל. לקח לי זמן מה לשחרר מזה ולהבין שלא הכל תלוי בי. לא כל דבר שקורה חו זה בגללי, כמו שכשאני לא מגיעה לסיפוק או גירוי זה לא תמיד בגלל שהוא לא בסדר, או עשה משהו לא נכון. לפעמים אלו המלחמות שלנו עם עצמנו.

אני מאוד מקווה שהיא תבין מתישהו שלפעמים זה לא תלוי בה. היא יכולה להיות מושלמת בכל מידה, ועדיין זה לא תמיד ילך כמו שרציתם.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה על התגובה, חיזקת אותי מאוד
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י