שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אשתי נעלה (ממני ואותי)

במסע אל זוגיות FLR.
המסע התחיל לפני יותר משנתיים, כאשר אני נשלט טבעי ואשתי ונילית לחלוטין. בבלוג אשתדל לשתף את שעובר עלי ועלינו. אולי בהמשך אחזור לתאר את ההיסטוריה.
תודה גדולה ל @סוס האש שהיווה עבורנו השראה מיוחדת!
לפני שנתיים. 29 בינואר 2022 בשעה 21:19

אז חזרנו. כלומר חזרתי לנעילה, והיא לשליטה.

זה התחיל ברביעי בלילה. היא הלכה לישון, אני המשכתי לעבוד, וכשסיימתי התחלתי לגלוש...

עכשיו, זה כבר תקופה שאנחנו מרגישים קצת רחוקים (אבל מסיבות אובייקטיביות. קורונה, מחלות אחרות ועוד), ואני התגעגעתי. וגם הרגשתי שהיא רוצה לחזור.

אז גלשתי. מעבר מהיר על הכלוב. לא היה משהו מרגש.

עברתי ל literotica ואיכשהו התגלגלתי לסיפור, שנקודת הפתיחה שלו הוא זוג שהבעל רוצה להישלט, אבל האישה לא רוצה לקחת שליטה, ובעצם הסיפור מתחיל כשהיא מחליטה לקחת את השליטה, והבעל קולט את זה לאט לאט.

זה גם מחרמן (כי, אתם יודעים), וגם פותח את הדמיון (כי כל המשתנים הנכונים כאן: זוג נשוי, בעל רוצה להישלט, אישה שקופצת למים אחרי שנים שלא ועוד מגלה שהיא אוהבת את זה).

מה שקרה כאן הוא שילוב מעולה: ככל שאני מגורה יותר, אני רוצה ומדמיין יותר. ואז הגיע השלב שאני מבין שאני הולך לגמור (זה כמעט לא קורה לי לבד. אני חש תחושת בגידה ונמנע מזה), ופשוט מחליט לזרום. רץ לשירותים, מוציא מהמגירה את הכלוב. ננעל. מניח את המפתח על הטלפון שלה בשידה. נכנס למיטה. מחבק אותה בלי לגלות כלום.

רמת הגירוי שלי בשלב הזה - בשמים. אני פשוט מלטף אותה עוד ועוד. לאחר הרבה זמן, ותזוסה מקרית שלה היא מרגישה משהו מוזר שם למטה. אני עדיין לא מגלה, אבל לא עושה מאמץ להסתיר. אחרי עוד כמה פעמים היא מתחילה לחשוד, ובודקת.

צדקתי. היא ממש שמחה. וממש נכנסה לקטע.

 

אז אני נעול כבר שלושה ימים. לא רואה כרגע אופק לפתיחה, כי נראה שהיא די מרוצה...

מקווה מאוד, וגם מעריך שהפעם זה ילך יותר טוב, כי הופקו לקחים מהכישלון הקודם, אבל כדי להסביר מהם אני צריך להסביר למה זה נכשל. אולי בפוסט הבא...

שימודה - בוקר טוב
שלח קישור לסיפור ב literati
בהצלחה לכם
ותודה
לפני שנתיים
לב בוער​(נשלט){אשתי} - קישור לסיפור:
https://www.literotica.com/s/apparently-she-meant-it-pt-01
לפני שנתיים
שימודה - תודה 🙏🙏
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י