סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני 3 שנים. 25 באוקטובר 2020 בשעה 16:48

הבוקר בדרך לסטודיו ספוטיפיי נתן לי את השיר הזה של רפאבליקה 'בייבי איים רדי טו גו' ובבת אחת דמיינתי אותך מחטיף לי ואיבדתי ריכוז. כתבתי לך על זה ושגיתי פעמיים בשם של הלהקה, פעם אחת בגלל האוטוקורקט ופעם שניה כי התבלבלתי וכל פעם חזרתי ותיקנתי וזה הצחיק אותך ובצדק. מאותו רגע כל היום שלי התחרבש לגמרי כי רק רציתי אותך ממש. בדרך לפגישה של 15 שהיתה נורא חשובה לא הייתי מסוגלת לחשוב על שומדבר אחר מלבד הזין שלך מתחת למכנסיים המחויטים שאתה לובש. דמיינתי אותו רך ושקט ומכונס בעצמו, הרחתי אותו בתוך הראש שלי והרגשתי אותו על קצה הלשון שלי, חם וחלק ומתוק. ממתק של גדולות.

כשנגמרה הפגישה חשבתי לעצמי שאני קרובה למשרד שלך ואולי אבוא סתם, בלי שאמרת לי לבוא ואחכה לך על הברכיים בשירותים, בהפתעה. נורא רציתי, אבל גם פחדתי. מצד אחד חשבתי לעצמי, איזה גבר לא ירצה שכלבה תחכה לו בהפתעה על ארבע בשירותים, למציצה באמצע יום עבודה, אבל מצד שני זה ליטול לעצמי חירות, לייצר מצב חד משמעי, חסר התחשבות, סוג של לקחת שליטה. מצד שלישי, הרגעתי את עצמי, אם תנוח עליך הרוח לא תפספס הזדמנות לסמס לי שאני חוצפנית ולקפל את עצמי ולעוף הביתה. העובדה שמצאתי חניה כמעט ממש מתחת לבניין היטתה את הכף.

עליתי, נכנסתי לשירותים, התמקמתי (על הברכיים כמובן) וסימסתי לך אם אתה במשרד ואם אתה צריך פיפי. ענית בסמיילי צוחק 'את מפגרת'. המשכתי '... כי אם כן, אני בשירותים. החלטתי שאם הזין שלך לא מביא את עצמו לפה שלי, הפה שלי יביא את עצמו לזין שלך'. הלב שלי דהר כמו עדר מוסטנגים והזעתי כמו משוגעת ואני לא יודעת למה, כי לא היתה לי שום בעיה שתחפף אותי הביתה. אתה הרי יודע שאי אפשר להשפיל אותי ולהעליב אותי, כי הכל משמח אותי וטבעי לי. גם הנמוך, גם הלמטה, גם הלקחת את המאמצים שלי ולהתעלם מהם. 'אני בשיחה. תמתיני'. המתנתי, אני לא יודעת כמה זמן. ואז - 'אני בא'.

נכנסת לשירותים. בקושי הייתי מסוגלת להרים את הראש וללכסן אליך מבט נחשי. הייתי כל כך שמחה וחרמנית והרגשתי שהחיוך המטורף שלי עוד שניה מפלח לי את הפנים לחצי. התקרבת אלי והצמדת את החלציים הלוהטים שלך לפרצוף המתנשף שלי. הספגתי את עצמי במכנסיים שלך, שאפתי אותך עמוק לריאות, נדמה לי שכמעט בכיתי מרוב הודיה. תפסת אותי בעורף או אולי לא ממש בעורף אלא במאחורה של הגולגולת והצמדת אותי אליך עוד יותר. אני חושבת שאם הייתי מתה באותו רגע מחנק, הייתי מתה מאושרת. רציתי לאכול לך את המכנסיים אבל לא רציתי להשאיר עליך סימנים של ריר. אני חושבת שהרגשת שאני באמת על הקצה, או שסתם רצית כבר לדחוף את הזין לפה שלי, כך או כך אני בסדר עם שתי האפשרויות. פתחת את המכנסיים ושיחררת את הזין ישר לאמצע הפרצוף שלי. הכנסתי אותו לפה ונהיה לי רעש לבן במוח. אני אפילו לא יודעת אם זאת היתה מציצה טובה או לא, אני לא יודעת אם עשיתי את זה בשבילי או בשבילך, אני לא יודעת כמה זמן זה לקח, אני לא יודעת מה קרה דוקטור זה כל מה שאני זוכרת. נדמה לי שגנחתי די הרבה למרות שבטח רציתי לבכות כי זה היה יותר מדי. אני יודעת שכל פעם שדחקת את הזין שלך עד לשקדים שלי, לא רציתי שתצא אלא דמיינתי איך הוא ממשיך ומחורר את עצמו דרך העורף שלי החוצה. כל פעם שהוצאת אותו ממני הרגישה כמו נצח ורק רציתי שתדחוף אותו שוב פנימה. 

גמרת לי על הפרצוף כשכף יד שמאל שלך מועכת לי את המצח ואת העיניים ותהיתי אם אתה מדמיין ככה פרצוף של מישהי אחרת, או שזה סתם בשביל התנוחה. זה לא ממש שינה לי הרבה. הוצאתי את הלשון ומתחתי אותה למקסימום, בזמן שמילאת אותי בזרע המהמם והטעים שלך.

לא ניגבתי את הפרצוף. אני בחיים לא מנגבת את הזרע שלך ממני.

אחכ קצת השתוללתי. אני לא גאה בזה, אבל מה אני יכולה לעשות כשאתה עומד מולי כולך אתה ואתה כזה אתה עם הגוף הזה והפרצוף הזה, שכל מה שבא לי זה לעשות לך דברים איומים ונוראים ובכלל לא מקובלים לזמן ולמקום ולקונסטלציה. היית צריך לעקם לי את היד אחורה וללפות אותי באחיזת ברזל כדי שארגע. 'אתה יודע שזה רק מדליק אותי יותר, נכון?' זה הצחיק אותך והכאבת לי עוד קצת. 'שששששש.. את אישה משוגעת' אמרת.

מה שנכון.

 

 

פרלין​(נשלטת){ש} - סטימי! פאקינג סטימי!
לפני 3 שנים
ההנהלה - (:
לפני 3 שנים
Hanuman - מהמם!
לפני 3 שנים
ההנהלה - תודה (:
לפני 3 שנים
לא רע בכלל​(אחר) - צדיקה
לפני 3 שנים
ההנהלה - זאת אני
לפני 3 שנים
buttertoy - פאק
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י